Napraattopic deel 87
donderdag 29 juni 2017 om 21:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 3 juli 2017 om 14:02
Ik heb niet terug gelezen he? Ik zag alleen weer zo'n vage opmerking staan en heb liever dat iemand dan duidelijk zegt waar het over gaat.
Maar het is wel duidelijk ondertussen, dit is na 80+ delen echt alleen maar naarpraat geworden waarbij je wel moet terug lezen want voor je het weet heb jij het ook nog gedaan.
Gezwellig.
Maar het is wel duidelijk ondertussen, dit is na 80+ delen echt alleen maar naarpraat geworden waarbij je wel moet terug lezen want voor je het weet heb jij het ook nog gedaan.
Gezwellig.
maandag 3 juli 2017 om 14:03
GenieInABottle schreef: ↑03-07-2017 11:48Ik ga er gewoonweg van uit dat elk topic dat hier geopend wordt waar en onwaar kan zijn. Hoort gewoon bij een forum op internet. Maar om eerlijk te zijn boeit het waarheidsgehalte van een topic me net zoveel als, bijvoorbeeld, wat andere forummers hier over mij denken.
En ja, ik kan me voorstellen dat dit wel het ultieme forum is om dit te doen, je weet in ieder geval zeker dat er gehapt gaat worden. Ik bedoel: Willem heeft het tot een sport verheven![]()
Wie weet waar witte Willem Wever woont, Witte Willem Wever woont wijd weg.
LOEP ME MAAR aub.
maandag 3 juli 2017 om 14:07
Een goeie trol kan heel amusant zijn. We hebben er een gehad die er een heel feuilleton van maakte en iedereen hing aan haar lippen. Wil ze niet haar man vergiftigen ofzo?
Maar op gerecycelde en slecht vertaalde oude topics van forumboosters zit niemand te wachten.
Erger is nog dat het kennelijk Viva zelf is, die hier achter zit, Wie anders?
Maar op gerecycelde en slecht vertaalde oude topics van forumboosters zit niemand te wachten.
Erger is nog dat het kennelijk Viva zelf is, die hier achter zit, Wie anders?
.
maandag 3 juli 2017 om 14:10
Je vergeet nog dat er regelmatig over iemand word geklaagd die ze 'het konijn' noemen.impala schreef: ↑03-07-2017 13:57.
Wat ik bah vind is dat jij zo selectief bent in je reacties. Je begint er zélf over dat je na 17 jaar alles over forummer Y weet. Vette smiley erbij ook nog. Maar wie datzelfde opmerkt over forummer X, wil jij de mond snoeren.
En het gaat allebei om zaken die zich op dít forum hebben afgespeeld.
LOEP ME MAAR aub.
maandag 3 juli 2017 om 14:23
Het is geen helemaal geen kwestie van niet mogen. Je mag er gewoon vervelend en kinderachtig mee om gaan als jij dat graag wil en anderen mogen dat dan gewoon vervelend en kinderachtig vinden. Net zoals jij de reactie van iemand anders vervelend en kinderachtig mag vinden.
Dat er meerdere zijn die het vervelend en kinderachtig vonden wil nog steeds niet zeggen dat je er iets van geleerd moet hebben of dat het niet mag. Ik snap niet zo goed dat jij zelf de mening van anderen vertaalt naar wat jij niet zou mogen en vervolgens verongelijkt gaat zitten zijn dat je dingen verboden worden.
maandag 3 juli 2017 om 14:24
maandag 3 juli 2017 om 14:24
Waar het Ygg betreft speelde er zich ook van alles af buiten dit forum dóór forummers.
Haar werkgever werd gebeld,de school van haar kinderen etc. etc. dat ging wel iets verder dan facebook.
Maar ook in dit geval kwam dat doordat ze heel makkelijk te vinden was en haar hele hebben en houden hier op het forum kwakte.
Haar werkgever werd gebeld,de school van haar kinderen etc. etc. dat ging wel iets verder dan facebook.
Maar ook in dit geval kwam dat doordat ze heel makkelijk te vinden was en haar hele hebben en houden hier op het forum kwakte.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
maandag 3 juli 2017 om 14:27
.shifty schreef: ↑03-07-2017 14:23Het is geen helemaal geen kwestie van niet mogen. Je mag er gewoon vervelend en kinderachtig mee om gaan als jij dat graag wil en anderen mogen dat dan gewoon vervelend en kinderachtig vinden. Net zoals jij de reactie van iemand anders vervelend en kinderachtig mag vinden.
Dat er meerdere zijn die het vervelend en kinderachtig vonden wil nog steeds niet zeggen dat je er iets van geleerd moet hebben of dat het niet mag. Ik snap niet zo goed dat jij zelf de mening van anderen vertaalt naar wat jij niet zou mogen en vervolgens verongelijkt gaat zitten zijn dat je dingen verboden worden.
Ik denk dat jij wat gemist hebt.
Het was wel degelijk een kwestie van niet mogen. Niet van de mods, maar van medeforumers die mij gesommeerd hebben mijn opmerking te verwijderen en zich ook suf gestaft hebben. En mij vervolgens van van alles en nog wat begonnen te beschuldigen. Op niks af.
Ik wil er niks meer over zeggen. Maar als anderen dat doen, hou je dan wel aan de feiten, Anders voel ik me toch weer genoodzaakt te reageren.
impala wijzigde dit bericht op 03-07-2017 14:36
39.66% gewijzigd
.
maandag 3 juli 2017 om 14:28
Naar Nouschi die boos wordt vanwege de schrijfwijze van interessant.yasmijn schreef: ↑03-07-2017 14:24relaties/interresant/list_messages/3856 ... #p27271436
Waar zal dit heen gaan?
maandag 3 juli 2017 om 14:29
Dat was niet door forummers van hier, toch? Ygg is volgens mij lastig gevallen door GeenStijl-reaguurders, niet door mensen van hier, dacht ik.Rosabella1 schreef: ↑03-07-2017 14:24Waar het Ygg betreft speelde er zich ook van alles af buiten dit forum dóór forummers.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
maandag 3 juli 2017 om 14:32
Niet naar Nederlandse les, dat moge duidelijk zijn.yasmijn schreef: ↑03-07-2017 14:24relaties/interresant/list_messages/3856 ... #p27271436
Waar zal dit heen gaan?
maandag 3 juli 2017 om 14:36
Ook door forummers van hier althans dat heeft ze zelf eens verteld,via facebook,marktplaats,school van haar kinderen werd gebeld,haar werkgever etc.
Dat van GeenStijl ging om de brief in een krant die zogenaamd door haar toen 12 jarige dochter was geschreven maar waarvan iedereen dacht dat zij die niet zelf geschreven kon hebben of op zijn minst door haar moeder voorgekauwd was.
Die brief kwam op GeenStijl terecht etc. etc.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
maandag 3 juli 2017 om 14:38
impala schreef: ↑03-07-2017 14:27.
Ik denk dat jij wat gemist hebt.
Het was wel degelijk een kwestie van niet mogen. Niet van de mods, maar van medeforumers die mij gesommeerd hebben mijn opmerking te verwijderen en zich ook suf gestaft hebben.
Ik wil er niks meer over zeggen. Maar als anderen dat doen, hou je dan wel aan de feiten, Anders voel ik me toch weer genoodzaakt te reageren.
Ik probeer het algemeen te houden om te voorkomen dat exact hetzelfde de revue passeert. Vandaar dat het de schijn kan hebben dat ik niet alles heb meegekregen.
In algemene zin bedoel ik ook dat medeforummers niks te sommeren hebben. Dat maak jij er zelf van door zelf te veel gewicht er aan te geven. Dat medeforummers een sterke mening hebben over jouw actie/mening, dat mag toch gewoon? En dat suf staffen gaat twee kanten op (wat ik naar beide kanten een zwaktebod vind omdat je de discussie uit de weg gaat).
Er zijn geen forummers die jou iets te sommeren hebben; als jij dat zo voelt dan maak jij dat er zelf van. Dat er meerdere dezelfde mening delen is ook nog steeds geen hetze tegen jou; dat wil zeggen dat je waarschijnlijk een gevoelige snaar hebt geraakt. Jij mag die gevoelige snaar raken en anderen mogen daar gevoelig op reageren. En als je hard speelt wordt je door veel mensen gehoord.
maandag 3 juli 2017 om 14:40
.shifty schreef: ↑03-07-2017 14:38Ik probeer het algemeen te houden om te voorkomen dat exact hetzelfde de revue passeert. Vandaar dat het de schijn kan hebben dat ik niet alles heb meegekregen.
In algemene zin bedoel ik ook dat medeforummers niks te sommeren hebben. Dat maak jij er zelf van door zelf te veel gewicht er aan te geven. Dat medeforummers een sterke mening hebben over jouw actie/mening, dat mag toch gewoon? En dat suf staffen gaat twee kanten op (wat ik naar beide kanten een zwaktebod vind omdat je de discussie uit de weg gaat).
Er zijn geen forummers die jou iets te sommeren hebben; als jij dat zo voelt dan maak jij dat er zelf van. Dat er meerdere dezelfde mening delen is ook nog steeds geen hetze tegen jou; dat wil zeggen dat je waarschijnlijk een gevoelige snaar hebt geraakt. Jij mag die gevoelige snaar raken en anderen mogen daar gevoelig op reageren. En als je hard speelt wordt je door veel mensen gehoord.
Nogmaals: je hebt duidelijk wat gemist.
Dat geeft niet, je kunt niet alles volgen wat hier geschreven wordt. Maar ga er dan geen mening over geven. En zéker geen foute stellingen poneren.
.
maandag 3 juli 2017 om 14:46
Goed dan: ik ga niet weer uitleggen waarom ik niet specifiek details aan haal. En dat hoeft ook niet.
Bekijk het dan gewoon technisch/algemeen: Alle forummers zijn gelijk en hebben elkaar dus niks te sommeren aangezien ze ook geen handvaten hebben om elkaar te corrigeren als er geen gevolg wordt gegeven aan een sommatie.
Wat is er fout aan deze stelling?
maandag 3 juli 2017 om 14:48
Wat er niet deugde aan je eerdere stelling, heb ik in mijn reply vet gemaakt.shifty schreef: ↑03-07-2017 14:46Goed dan: ik ga niet weer uitleggen waarom ik niet specifiek details aan haal. En dat hoeft ook niet.
Bekijk het dan gewoon technisch/algemeen: Alle forummers zijn gelijk en hebben elkaar dus niks te sommeren aangezien ze ook geen handvaten hebben om elkaar te corrigeren als er geen gevolg wordt gegeven aan een sommatie.
Wat is er fout aan deze stelling?
.
maandag 3 juli 2017 om 14:49
Kak .. zou ik ook met terugwerkende kracht een rekening kunnen sturen als ik er maar genoeg over zever?
Of denk je dat dreigen met een zeverstaking meer effect zou hebben?