Napraattopic deel 87
donderdag 29 juni 2017 om 21:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 3 juli 2017 om 11:53
Wie zou er dan de moeite nemen om een verhaal te verzinnen, het door translate te halen, vervolgens alle reply's ook weer door translate, een reply schrijven en die dan weer door translate halen.
Ik vind het allemaal wat paranoia aandoen. En de stagiairegrap is inmiddels ook echt voorbij leuk. Vind ik.
Ik vind het allemaal wat paranoia aandoen. En de stagiairegrap is inmiddels ook echt voorbij leuk. Vind ik.
maandag 3 juli 2017 om 11:57
maandag 3 juli 2017 om 12:04
MoirenPhae schreef: ↑03-07-2017 11:53Wie zou er dan de moeite nemen om een verhaal te verzinnen, het door translate te halen, vervolgens alle reply's ook weer door translate, een reply schrijven en die dan weer door translate halen.
Er wordt geput uit een internationale bibliotheek van topics van ander forums. Deze worden door een medewerker van een topic-booster vertaald en aangepast op een forum geknikkerd. De medewerker moet vervolgens zo nu en dan reageren om het topic levendig te houden. Dat kan gewoon een Nederlandse medewerker zijn die verschillende topics/accounts beheert.
maandag 3 juli 2017 om 12:29
Zoveel translate is niet nodig. Alleen de OP.MoirenPhae schreef: ↑03-07-2017 11:53Wie zou er dan de moeite nemen om een verhaal te verzinnen, het door translate te halen, vervolgens alle reply's ook weer door translate, een reply schrijven en die dan weer door translate halen.
maandag 3 juli 2017 om 12:38
Javrouwjagersma schreef: ↑03-07-2017 12:38Ik ga niet reageren, maar wat een typisch verhaal weer over die dochter en die vakantie in Zuid-Frankrijk. Teveel subtext voor mij.
maandag 3 juli 2017 om 12:53
"ForumBooster is an online service specializing in providing affordable, quality & user-friendly content to websites. Our signature service is BOOST paid forum posting, which is a forum population service that brings users & posts to your website"
Verbaasd me echt helemaal niks dit. Zelfde soort clickbait meuk als Facebook etc dus.
Verbaasd me echt helemaal niks dit. Zelfde soort clickbait meuk als Facebook etc dus.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
maandag 3 juli 2017 om 12:55
Ik ook.MoirenPhae schreef: ↑03-07-2017 11:53Wie zou er dan de moeite nemen om een verhaal te verzinnen, het door translate te halen, vervolgens alle reply's ook weer door translate, een reply schrijven en die dan weer door translate halen.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
maandag 3 juli 2017 om 12:56
Het enige wat ik nog mis is wat dochter vandaag voor lunch heeft gegeten en wat ze vandaag voor outfit aan heeft. Voor de rest voelt ze inmiddels als familie...Zoveel weet ik inmiddels van haarvrouwjagersma schreef: ↑03-07-2017 12:38Ik ga niet reageren, maar wat een typisch verhaal weer over die dochter en die vakantie in Zuid-Frankrijk. Teveel subtext voor mij.
Ik zou echt not amused zijn als mijn moeder , over mij,dit soort dingen zo gedetailleerd op een forum zou kwakken.
anoniem_341161 wijzigde dit bericht op 03-07-2017 12:57
0.19% gewijzigd
maandag 3 juli 2017 om 13:07
Uit vele vele vele vorige topics is gebleken dat de dochters van to dat heulemaal niet erg vinden volgens to. Tot aanrandende rijinstructeurs aantoeAna_Isabel_ schreef: ↑03-07-2017 12:56Het enige wat ik nog mis is wat dochter vandaag voor lunch heeft gegeten en wat ze vandaag voor outfit aan heeft. Voor de rest voelt ze inmiddels als familie...Zoveel weet ik inmiddels van haar
Ik zou echt not amused zijn als mijn moeder , over mij,dit soort dingen zo gedetailleerd op een forum zou kwakken.
Ook weer vreemd dat in het vorige recente huisuitleentopic de vakantie 3 weken Spanje was echter nu speelt zich alles af in de Ardèche.
En toch weten we alles van deze to. Echt alles hebben we in pak em beet 17 jaar meegekregen.
maandag 3 juli 2017 om 13:18
Ze is in elk geval een echte forummer, geen robot. Je weet toch onderhand hoe ze is: als ze het even niet meer overziet dan slingert ze het forum aan. Laat haar. Ik vind dat eeuwige commentaar op/over/tegen Ygg wel zo vreselijk voorspelbaar en kinderachtig. Gooi haar onder de negeer. Klaar.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
maandag 3 juli 2017 om 13:18
Ik peins er niet over. Veel te amusant.Dana schreef: ↑03-07-2017 13:18Ze is in elk geval een echte forummer, geen robot. Je weet toch onderhand hoe ze is: als ze het even niet meer overziet dan slingert ze het forum aan. Laat haar. Ik vind dat eeuwige commentaar op/over/tegen Ygg wel zo vreselijk voorspelbaar en kinderachtig. Gooi haar onder de negeer. Klaar.
maandag 3 juli 2017 om 13:22
Ik vind het al heel wat van mezelf dat ik het hier zeg en niet in het topic. Voor de rest heb je uiteraard gelijk, maar ze heeft me iets te vaak geërgerd met haar behoorlijk ongepaste snobbigheid en haar dédain voor tokkies. Dat is een gevoelig punt voor me. Maar je hebt gelijk.Dana schreef: ↑03-07-2017 13:18Ze is in elk geval een echte forummer, geen robot. Je weet toch onderhand hoe ze is: als ze het even niet meer overziet dan slingert ze het forum aan. Laat haar. Ik vind dat eeuwige commentaar op/over/tegen Ygg wel zo vreselijk voorspelbaar en kinderachtig. Gooi haar onder de negeer. Klaar.
maandag 3 juli 2017 om 13:26
17 (!!!!!!)?yasmijn schreef: ↑03-07-2017 13:07Uit vele vele vele vorige topics is gebleken dat de dochters van to dat heulemaal niet erg vinden volgens to. Tot aanrandende rijinstructeurs aantoe![]()
Ook weer vreemd dat in het vorige recente huisuitleentopic de vakantie 3 weken Spanje was echter nu speelt zich alles af in de Ardèche.
En toch weten we alles van deze to. Echt alles hebben we in pak em beet 17 jaar meegekregen.![]()
En verder...
maandag 3 juli 2017 om 13:26
maandag 3 juli 2017 om 13:30
Aaaah...mijn cumbaya energie heeft toch nog een beetje op je afgegevenDana schreef: ↑03-07-2017 13:18Ze is in elk geval een echte forummer, geen robot. Je weet toch onderhand hoe ze is: als ze het even niet meer overziet dan slingert ze het forum aan. Laat haar. Ik vind dat eeuwige commentaar op/over/tegen Ygg wel zo vreselijk voorspelbaar en kinderachtig. Gooi haar onder de negeer. Klaar.
(Grapje he)