Napraattopic deel 87

29-06-2017 21:33 3404 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Dit is ontopic toch?
FiIee schreef:
03-07-2017 20:53
Wil iemand nog een paspoort kopen?
Ja graag altijd handig :proud:
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Hebben jullie dat ook? Dat bij een heleboel random forummers dat bookmark icoontje geactiveerd Is? Ik weet niet waar het voor is maar ik vind het irritant.
Katalina schreef:
03-07-2017 21:01
Hebben jullie dat ook? Dat bij een heleboel random forummers dat bookmark icoontje geactiveerd Is? Ik weet niet waar het voor is maar ik vind het irritant.
Eert dacht ik "huh?" en nu negeer ik het.
Katalina schreef:
03-07-2017 21:01
Ik let er eigenlijk nooit op.
-Kittens- schreef:
03-07-2017 21:02
Eert dacht ik "huh?" en nu negeer ik het.
Ik forum mobiel dus dat roze dingetje springt nogal in het oog zeg maar. Ik wil het weg hebben dus zit als een idioot die icoontjes weer grijs te maken maar dan is het bij iemand anders weer aan haha word er haast neurotisch van O_o
Katalina schreef:
03-07-2017 21:06
Ik forum mobiel dus dat roze dingetje springt nogal in het oog zeg maar. Ik wil het weg hebben dus zit als een idioot die icoontjes weer grijs te maken maar dan is het bij iemand anders weer aan haha word er haast neurotisch van O_o
Maar uiteindelijk staat het toch niet bij je bookmarks, dus hoef je je niet druk te maken.
-Kittens- schreef:
03-07-2017 21:10
Maar uiteindelijk staat het toch niet bij je bookmarks, dus hoef je je niet druk te maken.
Oh goed, het doet dus verder niks? Nou, dan ga ik het ook maar negeren.
shifty schreef:
03-07-2017 19:57
Fijn dat je er bent :smooch:
Moest je iets kwijt? B)
yasmijn schreef:
03-07-2017 20:51
Schuifelen ken ik. Dat was in mijn tijd.
Schuifelen deden wij ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
yasmijn schreef:
03-07-2017 20:58
🤣🤣🤣
:HA:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
03-07-2017 21:16
Schuifelen deden wij ook.
Ja, vreselijk. De eerste keer dat ik moest schuifelen zat ik in de brugklas, en toen voelde ik zijn ding in mijn buik prikken. Ik was meteen uitgeschuifeld.
yasmijn schreef:
03-07-2017 20:58
🤣🤣🤣
:HA:
Lady_Voldemort schreef:
03-07-2017 21:18
Ja, vreselijk. De eerste keer dat ik moest schuifelen zat ik in de brugklas, en toen voelde ik zijn ding in mijn buik prikken. Ik was meteen uitgeschuifeld.
Jongens zijn vaak zo klein in vergelijking tot meisjes in de achtste groep.
Ik stond met mijn kin op hoofden te schuifelen.
Op hopelesly devoted to you en op your once, twice, three times a lady.

Ook niet romantisch.
Wij mochten niet schuifelen. Of anderzins dansen. Dat was namelijk een voorbode tot tienerzwangerschappen en seks voor het huwelijk. En muziek was ook al van de duivel. Dus.

In havo 4 werden er desondanks vrij veel meisjes zwanger, kennelijk was dat schuifelverbod niet helemaal afdoende.
Eleonora-2 schreef:
03-07-2017 21:39

Ook niet romantisch.
Nee.

En het gekke was dat het echt Moest, dat schuifelen. Dan werd er een kwijlplaat opgezet en de klassenleraar rustte niet voor iedereen een 'partner' had.
Eleonora-2 schreef:
03-07-2017 21:39

Ook niet romantisch.
Ooo! Ik deed het voor het eerst in de brugklas. Whiter Shade of Pale was favoriet. Of J'taime moi non plus.
Bij mijn eerste schuifelpartner ( ik weet zijn naam en alles nog) legde ik mijn hoofd op zijn schouder en ik was aangenaam verrast door de geur en het eerste wat ik zei: ' wat voor wasmiddel gebruikt jouw moeder?'
yasmijn schreef:
03-07-2017 21:41
Ooo! Ik deed het voor het eerst in de brugklas. Whiter Shade of Pale was favoriet. Of J'taime moi non plus.
Ja joh :rofl:
Sazed schreef:
Wij mochten niet schuifelen. Of anderzins dansen. Dat was namelijk een voorbode tot tienerzwangerschappen en seks voor het huwelijk. En muziek was ook al van de duivel. Dus.

In havo 4 werden er desondanks vrij veel meisjes zwanger, kennelijk was dat schuifelverbod niet helemaal afdoende.
Gek he?

De muziek verstonden wij nog niet trouwens.
Dus 'get off' van Foxy en zo brulden wij hard mee maar geen idee wat het betekende.

Overigens werden er wel meisjes zwanger.
Bij ons kwam dat door het fietsenschuurtje. Daar werd je gigantisch zwanger van bleek. Je hoefde er maar binnen te lopen en hop.

Ik had er niks te zoeken, ik liep naar school dus mij bleef het bespaard.
Sazed schreef:

Wij schuifelden en lebberden ons het schompes. Op chips en cola en The Commodores. Three times a lady. En bij ons raakte niemand zwanger.
impala wijzigde dit bericht op 03-07-2017 21:50
2.15% gewijzigd
.
Skriklek :rofl:

Schuifelen/schuren, de muziek, de schoolfeesten, de thema's die we hadden. Blij dat ik daar voorbij ben zeg.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ik ben ietsje ouder dan jullie maar geen enkele zwangerschap meegemaakt op de middelbare.
Wij gingen gewoon naar het Rutgershuis voor de pil.
.
yasmijn schreef:
Oh zo'n mooi nummer Whiter shade of pale !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven