Napraattopic deel 87

29-06-2017 21:33 3404 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
shifty schreef:
03-07-2017 23:34
Kan je poëzie een ban krijgen of valt dat onder dichterlijke vrijheid?
Comedy is een ban.

Ook geen handtastelijke docenten.

Focking saaie school dus.
Oh nou dan ben ik het bokje denk ik.
Bij ons op school ook niet. Wel leerlingen die verliefd waren op een leraar. Uit mijn klas was er eentje stapelverliefd op de gymleraar maar die zag haar niet staan. Ook andere leraren waren gewoon leraar en hadden geen relaties met leerlingen .
LOEP ME MAAR aub.
MoirenPhae schreef:
03-07-2017 23:41
Comedy is een ban.

Ook geen handtastelijke docenten.

Focking saaie school dus.
Want?
Tis al opgelost. Iemand had in een topic over anale seks een eerste regel voor een gedicht gepost en ik heb daar, in de trant van het topic, een gedicht achteraan geplakt. Maar gezien het onderwerp was het een wat schunnig gedicht dus ik was benieuwd of iemand daar aanstoot aan zou kunnen nemen.

Gelukkig heeft de desbetreffende persoon me daarna voor vanalles uitgemaakt dus is het weer glad getrokken denk ik dan maar.
Dit is ook geen normaal Nederlands:

Onlangs zocht ik een laminaatvloer uit bij een winkel. Ik lette vooral op de kleuren en de verkoper gaf een aantal opties.

Ik koos een laminaatvloer uit waar groeven in zitten, in het midden van de planken zeg maar, alsof het nerven zijn. Ik vroeg de verkoper nog wel, zal ik dit voelen onder mijn voeten? Hij zei van niet. Ik had me wellicht kunnen bedenken dat ik dit wel voelde
Ik kan dat zo letterlijk vertalen in het Engels. Woord voor woord.
Relaties of affaires tussen leraar en student waren/zijn doorgaans geheim. Dat bleven ze natuurlijk ook zo veel mogelijk.
Dus je (in het algemeen) kunt niet weten of ze er niet waren op je school.
Het enige wat je zeker kunt weten is dat het je zelf niet overkomen is.

Wat me bijzonder gezond lijkt.
yasmijn schreef:
04-07-2017 00:22
Ik kan dat zo letterlijk vertalen in het Engels. Woord voor woord.
I recently searched for a laminate floor at a store. I especially liked the colors and the seller gave some options.

I chose a laminate floor with grooves in the middle of the shelves, just as if it were nerve. I still asked the seller, will I feel this under my feet? He did not say. I could have imagined that I felt this
Ik kan nog niet echt erg bang worden dat het forum nu overspoeld gaat worden door laminaatfetishisten of hoog sensitieve voetzolen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Precies het is gewoon net te krom om normaal aan te nemen. En het woordgebruik is te netjes om zulke kromme zinnen te schrijven.
shifty schreef:
04-07-2017 00:17
Tis al opgelost. Iemand had in een topic over anale seks een eerste regel voor een gedicht gepost en ik heb daar, in de trant van het topic, een gedicht achteraan geplakt. Maar gezien het onderwerp was het een wat schunnig gedicht dus ik was benieuwd of iemand daar aanstoot aan zou kunnen nemen.

Gelukkig heeft de desbetreffende persoon me daarna voor vanalles uitgemaakt dus is het weer glad getrokken denk ik dan maar.
Opluchting.
shifty schreef:
04-07-2017 00:25
Precies het is gewoon net te krom om normaal aan te nemen. En het woordgebruik is te netjes om zulke kromme zinnen te schrijven.
Het is vertaald. Heb diverse malen de proef op de som genomen en deze was het waard om te publiceren alhier. :proud:
En dat fraaie stuk proza is echt een topic geworden hier?
MoirenPhae schreef:
04-07-2017 00:33
Humor schijnt een lastig iets te zijn.
Ga heen, humor is my middle name.
yasmijn schreef:
04-07-2017 00:12
Want?
Humor schijnt een lastig iets te zijn.
Ik heb ruzie met LinkedIn ;-D .
Ik heb er maar een borrel op genomen, morgen verder :calimero:
yasmijn schreef:
04-07-2017 00:35
Alles staat weer durch einander :lol:
Sehr durch einander.
Ein mens sneht volledig unter so.
anoniem_265461 wijzigde dit bericht op 04-07-2017 00:38
0.91% gewijzigd
Alles staat weer durch einander :lol:
Eleonora-2 schreef:
04-07-2017 00:26
Opluchting.
Ik ben nog wel in dubio. Ze gaf aan dat ik haar stalkte maar volgens mij hebben we elkaar in maximaal 2 topics elkaars meningsdegens gekruist en de laatste keer was volgens mij maanden geleden (over het geloof, niet anale seks .. ik weet 't: tomato, tomato). Ben ik dan lichtelijk altzheimerig aan het worden of maak ik dan zo'n indruk per topic dat het maanden blijft hangen of forum ik gewoon veel te veel en is meer dan 2 topics per maand ongezond?
Ja, wat een zooitje he, met al die postings door elkaar.
Soms wel koddig maar bij serious business wel stom.
Eleonora-2 schreef:
04-07-2017 00:35
Ja, wat een zooitje he, met al die postings door elkaar.
Soms wel koddig maar bij serious business wel stom.
je bedoelt misschien stalk ik haar wel in diverse toekomstige topics maar weet ik dat nu nog niet .. 8-.
Knuffelheks schreef:
04-07-2017 00:34
Sehr durch einander.
Ein mens sneht volledig unter so.
Aber naturlich. Schrecklich.
yasmijn schreef:
04-07-2017 00:39
Aber naturlich. Schrecklich.
Unberscheiblich weiblig.
(Dit is alle Duits die ik uit de krochten van mijn geheugen op kan diepen, enschuldigung)
Als PJK hier was zou ik ongetwijfeld een veeg uit de pan krijgen, of ik dat vroeger niet geleerd heb, maar helaas, d'r is niks blijven hangen :proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven