Napraattopic deel 87

29-06-2017 21:33 3404 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
impala schreef:
04-07-2017 13:52
.

Je moet het allemaal natuurlijk helemaal zelf weten.
Maar als je bij Google jouw basisnick intikt en viva, dan is het eerste resultaat dat je vindt jouw verjaardag. Vervolgens topics over ...... Ik heb niet verder gezocht, maar ik ben er vrij zeker van dat je facebook ook boven water komt.
Nogmaals: Je moet het zelf weten als je steeds weer terugkomt onder dezelfde nick, maar ga anderen geen verwijten maken over de consequenties. En maak je geen illusies over je onvindbaarheid.
w0w. Pretty.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-07-2017 15:15
Reden: quote aangepast
3.90% gewijzigd
Volgens mij is er gisteren op napraat een dik uur gewist. Er werden dingen opgerakeld die gebeurd waren onder de oude nick(s) van Ygg. Weg.
Niet eens gewist, aangpast,...pleite.
Volgens mij geen nieuwe bannen, toch ?
Weer van dat willekeurige gemodereer. De een mag alles en de ander hoeft maar een lichte schijn tegen te hebben.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Tuurlijk, Impala. Maak gekkies nog wijzer dan ze al zijn.
Ik wilde die post staffen, maar was al gedaan voor me. Staat hij er straks nog, staf ik hem, want dat kan.
Skull schreef:
04-07-2017 14:02
w0w. Pretty.
Hoezo? Ik vertel hier niks nieuws en niks geheims. Ik illustreer alleen hoe het werkt. Omdat er kennelijk mensen zijn die denken dat het helpt, om een oude nick op anoniem te zetten en dan terug te komen met eentje die er precies op lijkt. Het is een waarschuwing, voor iedereen. Goed bedoeld. Als dat laatste niet geloofd wordt, dan kan ik daar ook niks aan doen. Je mag ervan denken wat je wil.
.
yasmijn schreef:
04-07-2017 13:38
Nou wat Genie hierboven dus ook zegt :proud:
Gezien de timewarp is dit best een riskante uitspraak :proud:
Gewoonweg spannend: het ene moment staat het eronder en na verversen weer erboven, we krijgen hier allemaal hersengymnastiek ;-)
Zie gekkies genoeg. :(
Skull schreef:
w0w. Pretty.
Jij vond denk ik een andere link? :proud:
anoniem_63e2266849ea6 wijzigde dit bericht op 04-07-2017 14:18
4.28% gewijzigd
Skull schreef:
w0w. Pretty.
Wow. Kan dit lezen want quote.
En dat kon niet zonder de details he?
7102 schreef:
04-07-2017 13:45
Ik blijf mij afvragen waarom het prullenbakje niet werkt om topics te verwijden uit de lijst. In het begin werkte hij prima. is de vuilnisman in staking?
Heeft bij mij nog nooit gewerkt. Het leek me wel handig.
impala schreef:
04-07-2017 14:10
Hoezo? Ik vertel hier niks nieuws en niks geheims. Ik illustreer alleen hoe het werkt. Omdat er kennelijk mensen zijn die denken dat het helpt, om een oude nick op anoniem te zetten en dan terug te komen met eentje die er precies op lijkt. Het is een waarschuwing, voor iedereen. Goed bedoeld. Als dat laatste niet geloofd wordt, dan kan ik daar ook niks aan doen. Je mag ervan denken wat je wil.
:lol:
Bij mij deed het het wel de eerste dagen maar nu al heel lang niet meer. Wel op mijn mobiel. Daar heb ik geen firefox op.
impala schreef:
Jaja, een waarschuwing. Hoe nobel en hoe edelmoedig.
Een knipperende neonverlichting in de vorm van een pijl ( zoek zo, kijk daar, typ dat ) kan niet duidelijker zijn.
yasmijn schreef:
04-07-2017 14:14
Wow. Kan dit lezen want quote.
En dat kon niet zonder de details he?
Ik geef geen inhoudelijke details. Niks. Nada. Nothing.
In tegenstelling tot jij - en anderen- gisteren over Y op napraat.
.
Je kunt een waarschuwing natuurlijk ook wat theoretischer formuleren, dan komt de boodschap net zo goed over en is het geen onbedoelde handleiding.

Voor de rest vind ik het bijzonder triest dat mensen zo ver gaan forummers irl lastig te vallen. Dan verdien je echt een fikse muilpeer en zonder eten naar bed.
t
impala schreef:
Laat Eleonora gewoon joh, je hoeft haar er niet steeds op te wijzen hoe de vork in de steel zit.
Ik was er nooit op gekomen om datgene te doen wat jij aangeeft.
En vast meerderen, die dat nu dus wel ff gaan doen.
Iemand die kwaad wil, heeft dat allang zelf gevonden, iemand die geen kwaad wil, misbruikt het niet.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
impala schreef:
04-07-2017 14:18
Nee joh. Je zegt alleen maar hoe het moet.
Doet zo'n balk in je oog niet enorm zeer ?
Ik heb dat even geprobeerd, met mijn oude Ren nick. Dan vind ik inderdaad een hele lijst met topics waarin ik gereageerd heb. Mijn nick is op anoniem, maar natuurlijk is het dan wel duidelijk als het topic niet te groot is. Hmmm, dat geeft wel te denken.
simbalabimba schreef:
04-07-2017 14:19
Iemand die kwaad wil, heeft dat allang zelf gevonden, iemand die geen kwaad wil, misbruikt het niet.
En iemand die het opgezocht heeft doet dat uit de goedheid van haar hart? En dat ze deelt hoe je het zou moeten zoeken, dat is dan nobel ?
impala schreef:
04-07-2017 14:18
Oh kom op zeg. Het meest onaardige commentaar kwam zo ongeveer van jou, dus doe alsjeblieft nu niet zo hypocriet.
impala schreef:
04-07-2017 14:22
Alsof mensen zonder mij Google niet kunnen vinden.
Heel veel niet, gezien de vele debiele topics .
Iemand kan prima vinden hoe je een bom moet maken. Daarom vind ik nog wel wat van degene die zegt op welke site en hoe je dat kunt vinden.
blijfgewoonbianca schreef:
04-07-2017 14:17
Jaja, een waarschuwing. Hoe nobel en hoe edelmoedig.
Een knipperende neonverlichting in de vorm van een pijl ( zoek zo, kijk daar, typ dat ) kan niet duidelijker zijn.
Alsof mensen zonder mij Google niet kunnen vinden.
.
Ach gos, het wordt echt sneu nu.
Maar goed, sommige mensen kunnen niet anders. Meelijwekkend.

Wat er over mijn gezondheid en scheiding staat weet ik hoor.
Veel met mensen over gesproken hier.
Heel blij mee.
Je zou bijna vergeten hoe fijn zo'n forum kan zijn met al deze ellende die dit soort mensen denken te moeten veroorzaken maar ik ben de forummers die er voor me waren nog steeds heel dankbaar.

:heart:
Miss_Dizzy schreef:
04-07-2017 14:13
Jij vond denk ik een andere link? :proud:
:-D
blijfgewoonbianca schreef:
04-07-2017 14:20
En iemand die het opgezocht heeft doet dat uit de goedheid van haar hart? En dat ze deelt hoe je het zou moeten zoeken, dat is dan nobel ?
Opzoeken? Hoe het zou moeten?
Alsof je Sergio Herman zou moeten uitleggen hoe je een ei moet koken.
Het verbaast me ook dat Renaissance verbaasd is.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven