Stamcafe XXXI
dinsdag 4 juli 2017 om 13:13
Veel plezier Puss!
Aza succes met je sollicitatiebrief, altijd lastig.
Blond, sterkte met de kou. Het is hier ook (nog) niet warm, heb een jasje aan. Maar dat zal de komende dagen wel anders worden zo te zien.
Excel begint weer een beetje mee te werken, ik doe het gewoon te weinig denk ik. Maar het ingewikkeldste komt nog... Fingers crossed!
Aza succes met je sollicitatiebrief, altijd lastig.
Blond, sterkte met de kou. Het is hier ook (nog) niet warm, heb een jasje aan. Maar dat zal de komende dagen wel anders worden zo te zien.
Excel begint weer een beetje mee te werken, ik doe het gewoon te weinig denk ik. Maar het ingewikkeldste komt nog... Fingers crossed!
The owls are not what they seem
dinsdag 4 juli 2017 om 14:23
Dat gaat leuk zijn! Ik heb hem 100 jaar geleden gezien op Pinkpop, toen hij nog niet zo'n enorm succes had en dat was al geweldig.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑04-07-2017 11:54Mogguh
Ik ontbijt heerlijk met skyr, lijnzaad en frambozen. En koffie, veel koffie![]()
Vanmiddag naar Robbie Williams in het Goffertpark en het lijkt een mooiweerdag te zijn![]()
![]()
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 4 juli 2017 om 16:48
dinsdag 4 juli 2017 om 20:05
Watervrouw, hij heeft echt hele mooie dingen gemaakt. Zijn 'crooners' album is favo voor lange autoritten bij mij. Zijn Boysband periode heb ik helemaal niet gevolgd maar het werk daarna is echt de moeite van het ontdekken waard. Hij zat ook een keer in College tour (heet dat zo?) en ook daar vond ik hem leuk. Zijn humor wordt niet door iedereen op prijs gesteld, maar ik kan er van genieten. Zijn vrouw is trouwens ook geen katje om zonder handschoenen aan te pakken. Ze pareert hem regelmatig op een heel grappige manier. (vind ik).
Ik heb een heel leuk nieuw projectje op het werk. We maken een radiospot. Zo leuk om weer eens iets met mijn 'oude opleiding' te doen!
Ik heb een heel leuk nieuw projectje op het werk. We maken een radiospot. Zo leuk om weer eens iets met mijn 'oude opleiding' te doen!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 4 juli 2017 om 20:10
Mag ik het recept van die nasi?dolfje schreef: ↑04-07-2017 16:48Rw ook al twee keer live gezien waarvan de laatste keer( vorig jaar of jaar daarvoor?) op PInkpop.
Wij eten zelfgemaakte nasi zoals van de chinees en kip ketjap. Zelfgemaakt maar ik heb het wel vanmorgen uit de diepvries getrokken.
Morgen maar weer eens boodschappen doen.
dinsdag 4 juli 2017 om 20:17
Ik was niet helemaal serieus, maar vermoed dat ik zou bijdragen aan het verlagen van de gemiddelde leeftijd als ik er vandaag bij zou zijn.Oudblond schreef: ↑04-07-2017 20:05Watervrouw, hij heeft echt hele mooie dingen gemaakt. Zijn 'crooners' album is favo voor lange autoritten bij mij. Zijn Boysband periode heb ik helemaal niet gevolgd maar het werk daarna is echt de moeite van het ontdekken waard. Hij zat ook een keer in College tour (heet dat zo?) en ook daar vond ik hem leuk. Zijn humor wordt niet door iedereen op prijs gesteld, maar ik kan er van genieten. Zijn vrouw is trouwens ook geen katje om zonder handschoenen aan te pakken. Ze pareert hem regelmatig op een heel grappige manier. (vind ik).
Boyband-tijd enigszins gevolgd (vijf flikkers volgens een klasgenoot, nou ja je bent puber of niet he) en daarna erg weinig meer van meegekregen.
Zou wel een goede van NPO zijn als ze collegetour even herhalen of in ieder geval online zetten.
Zal er van het weekend eens een youtube-shuffle aan wagen. Is vast meer te vinden dan de nrs die de top2000/1000/jaren'90 halen
Moet eerst nog ff shufflen met nederpop voor overmorgen.
dinsdag 4 juli 2017 om 20:36
RW in college tour staat wel online trouwens 
https://www.npo.nl/college-tour/18-07-2014/NPS_1247999
Blof
https://www.npo.nl/college-tour/18-07-2014/NPS_1247999
Blof
dinsdag 4 juli 2017 om 20:42
https://ashleywillems.nl/diner/nasi-gor ... de-chinees
Hier staat de nasi en volgens mij staat de kip ketjap ook op die site.
dinsdag 4 juli 2017 om 20:52
Dank je!dolfje schreef: ↑04-07-2017 20:42https://ashleywillems.nl/diner/nasi-gor ... de-chinees
dinsdag 4 juli 2017 om 20:56
Merci Dolfje!
Elfje, ik zie ons al bezig! En dan mislukt alles omdat we voortdurend aan het tetteren zijn. Wordt het toch nog de breng-dingdong
Ah Blof! Ik heb niet echt wat met hun muziek. Maar hoor van man altijd hele fijne ervaringen met de bandleden en crew. Goede vibe, veel respect en geen kapsones. Vast veel plezier!
Elfje, ik zie ons al bezig! En dan mislukt alles omdat we voortdurend aan het tetteren zijn. Wordt het toch nog de breng-dingdong
Ah Blof! Ik heb niet echt wat met hun muziek. Maar hoor van man altijd hele fijne ervaringen met de bandleden en crew. Goede vibe, veel respect en geen kapsones. Vast veel plezier!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 4 juli 2017 om 21:07
Je moet ook vooral niet teveel op de teksten letten af en toe....Oudblond schreef: ↑04-07-2017 20:56Merci Dolfje!
Elfje, ik zie ons al bezig! En dan mislukt alles omdat we voortdurend aan het tetteren zijn. Wordt het toch nog de breng-dingdong![]()
Vorige keer zaten ze een beetje flauwigheid met de geluidstechnici uit te halen en voor de fan-slecht-ter-been was er een poseermomentje toen ie wel even uit zijn stoel opstond.
Dat soort dingetjes maakt live leuk
Ken iemand die 10x per tour probeert te gaan. Dat doe ik dan weer niet.
anoniem_325127 wijzigde dit bericht op 04-07-2017 21:11
4.99% gewijzigd
dinsdag 4 juli 2017 om 21:08
dinsdag 4 juli 2017 om 22:18
September is voor mij druk, maar moet lukken anders oktober. Lijkt me heel leuk!