Stamcafe XXXI
woensdag 5 juli 2017 om 03:55
Goed idee!Watervrouw333 schreef: ↑04-07-2017 21:09en dan in oktober een stammers-eten-bij-elfje-of-Blond-meet![]()
Prrrr, mauw miawwwww.
woensdag 5 juli 2017 om 08:46
gezellig, samen koken
Wij hebben ooit bij de NieTjes (voor de jonkies onder ons, dat was hier een kletstopic wat geen groepje was: het NieT-groepje
) op een avond allemaal hetzelfde gerecht gemaakt: Parmesaanse kip met hele fotocollages in het topic
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
woensdag 5 juli 2017 om 09:50
Ik krijg honger van die berichten! Wat vervelend dat je zo slecht slaapt, Dolfje. Bij mij maakt het ook alles uit of ik goed slaap. Ben ik fit, dan ben ik vrolijk en vol energie. Slaap ik niet goed, dan word ik beetje lethargisch.
De film gisteren was wel mooi, maar mijn man vond het te 'niksig'. Het was 'Sage femme'. Ik vond het een mooi verhaal en ik moet sowieso altijd lachen om Cathérine Deneuve. Maar ik begrijp wel wat mijn man bedoelde. Gelukkig komt straks 'Retour à la Bourgogne', met plenty actie. Daar gaan we over twee weken heen, voor mijn verjaardag.
De film begon om 19 uur, dus we hebben eerst met zijn vieren thuis gegeten. Ik heb de kinderen gezegd dat ze zelf op tijd naar bed naar bed moesten: jongste half 9 erin, oudste om half 10. En of ze astublieft lief wilden zijn voor elkaar.
We waren even voor half 10 thuis. Jongste braaf in bed, stralend, want broer had heel lief op een stoeltje bij haar gezeten toen zij zich ging douchen en tanden poetsen. En haar toen naar bed gebracht. Daarna ging hij nog even beneden televisie kijken en toen om kwart over 9 naar boven. Dus toen wij kwamen, stond hij net zoet zijn tanden te poetsen. Wat een kanjers! Geen overtogen woord tussen die twee (en die kunnen best fel zijn hoor) en vanochtend rende dochter zelfs tot de hoek mee toen oudste naar school ging. Dus ik stel voor dat we elke week naar de film gaan.
De film gisteren was wel mooi, maar mijn man vond het te 'niksig'. Het was 'Sage femme'. Ik vond het een mooi verhaal en ik moet sowieso altijd lachen om Cathérine Deneuve. Maar ik begrijp wel wat mijn man bedoelde. Gelukkig komt straks 'Retour à la Bourgogne', met plenty actie. Daar gaan we over twee weken heen, voor mijn verjaardag.
De film begon om 19 uur, dus we hebben eerst met zijn vieren thuis gegeten. Ik heb de kinderen gezegd dat ze zelf op tijd naar bed naar bed moesten: jongste half 9 erin, oudste om half 10. En of ze astublieft lief wilden zijn voor elkaar.
We waren even voor half 10 thuis. Jongste braaf in bed, stralend, want broer had heel lief op een stoeltje bij haar gezeten toen zij zich ging douchen en tanden poetsen. En haar toen naar bed gebracht. Daarna ging hij nog even beneden televisie kijken en toen om kwart over 9 naar boven. Dus toen wij kwamen, stond hij net zoet zijn tanden te poetsen. Wat een kanjers! Geen overtogen woord tussen die twee (en die kunnen best fel zijn hoor) en vanochtend rende dochter zelfs tot de hoek mee toen oudste naar school ging. Dus ik stel voor dat we elke week naar de film gaan.
woensdag 5 juli 2017 om 10:12
Ach hoe lief Hunnie
Mijn zoon is de vergeten telefoon van zijn vader brengen. Moet ie toch een stukje voor fietsen. En gisteren ruimde hij uit zichzelf me op!
Ik denk dat hij een dubbele groeispurt heeft. In de lengte (hij is nu echt en officieel groter dan ik, het kind meet nu 1,79cm en is net 14 geworden) en mentaal.
Klinkt echt heel leuk Rosanna wat je met de NieTjes hebt gedaan.
Ik wil wel meteen, maar ik plan niet zo ver van te voren.
Mijn zoon is de vergeten telefoon van zijn vader brengen. Moet ie toch een stukje voor fietsen. En gisteren ruimde hij uit zichzelf me op!
Ik denk dat hij een dubbele groeispurt heeft. In de lengte (hij is nu echt en officieel groter dan ik, het kind meet nu 1,79cm en is net 14 geworden) en mentaal.
Klinkt echt heel leuk Rosanna wat je met de NieTjes hebt gedaan.
Ik wil wel meteen, maar ik plan niet zo ver van te voren.
woensdag 5 juli 2017 om 10:39
Leuk idee Elfje en Blond.
RW: Vooral zijn repertoire van verschillende stijlen vind ik zo cool. En ik vind hem ook echt grappig enzo.
Heb het er laatst met een vriendin ook over, wat hij ook heeft meegemaakt, het heeft hem getekend en hij schaamt zich er niet voor om dat te uiten. Diep respect voor.
Plus ik vind z'n muziek gewoon leuk.
Blof: Ook al zo'n leuke band, ik luister niet altijd naar de muziek, maar toch.
Wat me er aan doet denken even die twee artiesten in mn spotify te zetten en af en toe wat vaker te luisteren.
Nog meer aanraders?
RW: Vooral zijn repertoire van verschillende stijlen vind ik zo cool. En ik vind hem ook echt grappig enzo.
Heb het er laatst met een vriendin ook over, wat hij ook heeft meegemaakt, het heeft hem getekend en hij schaamt zich er niet voor om dat te uiten. Diep respect voor.
Plus ik vind z'n muziek gewoon leuk.
Blof: Ook al zo'n leuke band, ik luister niet altijd naar de muziek, maar toch.
Wat me er aan doet denken even die twee artiesten in mn spotify te zetten en af en toe wat vaker te luisteren.
Nog meer aanraders?
woensdag 5 juli 2017 om 10:51
Aza: zowat alles waar Mauro Pawlowski aan meewerkt. Ook zo'n divers artiest. Steengoede muzikant (en het gebeurt niet vaak, maar met hem wil ik wel eens een beschuitje eten). Hooverphonic kan me met momenten ook boeien. Vive La Fête vindt ik live altijd een feest. Tot zover mijn Belgische muziek input
Mijn gasten zijn er. Tot later!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 5 juli 2017 om 19:46
Haaaaiiiii! Ik wil ook wel op een terrasje zitten, maar ben te moe om de ene voet voor de andere te zetten. Man had mosselen gescoord en er zit niet eens een r in de maand
Ze waren klein maar heel smaakvol. Heerlijk met stevig bruin brood en een pittige mosterdsaus.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 6 juli 2017 om 09:22
OH lekker blondie, bij ons is iedereen dol op mosselen. Ik heb er zelfs mijn kinderen dronken mee gevoerd, toen ze 2 en 4 waren. Ik had gewoon heel stom de mosselen lekker in zwaar bruin bier even paar x kort aan de kook gebracht. Dat was smikkelen en smullen. Ook lekker het stokbrood in het nat soppen. Kinderen helemaal blij. Twee uur later: spierwit, overgeven.... en toen pas viel bij mij het kwartje
donderdag 6 juli 2017 om 09:32
donderdag 6 juli 2017 om 09:39
donderdag 6 juli 2017 om 09:47
Dit. En nog gefeliciteerd!Hunniebunnie schreef: ↑06-07-2017 09:44Leuk Jane, en gefeliciteerd nog! Is er nergens een leuk tentje waar je kunt reserveren. Met een mooi terras of mooie tuin waar je kunt zitten? Is toch even wat feestelijker dan thuis...