Gezondheid alle pijlers

Reactieve artritis

04-07-2017 14:30 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds enkele weken heb ik ontstekingen aan mijn gewrichten als gevolg van een bacteriële ontsteking elders in mijn lichaam. Vooralsnog lijkt het om reactieve artritis te gaan, bloedonderzoek zal meer duidelijkheid geven. De ontstekingen verspringen van m'n enkels naar polsen en schouders tot nu toe. De enige heviger als de andere. Bepaalde gewrichten blijven pijnlijk, niet erg hevig maar duidelijk merkbaar bij beweging. Op dit moment is het verder rustig qua ontstekingen. Over 2 weken heb ik weer een afspraak bij de reumatoloog, maar ik weet nu eigenlijk niet of ik weer aan het werk kan. Ik werk 32 uur per week en moet veel lopen. Ook ben ik benieuwd naar ervaringen van anderen, hoe lang duurde het en kwam het elke keer weer opzetten na een operatie of infectie?
Wat zegt je arts hierover?
Dat ben ik in de stress vergeten te vragen. Slim ik weet het.
Dan bellen en alsnog vragen! Is helemaal niet raar hoor!!
neem contact op met de bedrijfsarts
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Ga ik doen. Iemand die ervaring heeft met RA? Hoe is het bij jou gelopen?
Ervaring bij kennis.
Krijg je antibiotica?
ik heb geen antibiotica, maar arcoxia slik ik nu.
Mijn man heeft dit ook een keer gehad. Ging van zijn knie naar teen naar oog. Heel naar en pijnlijk. Hij heeft diclofenac gekregen van de huisarts (bloeduitslag gaf niet heel veel duidelijkheid meen ik me te herinneren) en was na een paar weken weer weg.

Dat van jou is wel heftiger. Hopelijk geeft het bloedonderzoek wat meer duidelijkheid. Sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven