Napraattopic deel 87

29-06-2017 21:33 3404 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
impala schreef:
04-07-2017 15:58
Precies. Als de beschuldigingen ophouden hoef ik niet meer te reageren. Alsof ik er lol in heb.
Je verpest wel de sfeer
missie_m schreef:
04-07-2017 16:01
:daisy:

Ik ga er in zitten.
Ik ben er net weer uit. Drie soorten mieren zijn aan het rondrennen. B'ah.
Rosabella1 schreef:
04-07-2017 15:48
Nee iemand van hier die weet wie Ygg haar dochter is heeft dochter via facebook gewezen op het topic hier.
:sigh:

Dit dus.
LOEP ME MAAR aub.
impala schreef:
Precies. Als de beschuldigingen ophouden hoef ik niet meer te reageren. Alsof ik er lol in heb.
Maar nu is het toch wel klaar met die FBvoorbeelden? Please. :kneel:
impala schreef:
Maar die beschuldigingen waren al een paar pagina's opgehouden toen jij je post van 04-07-2017 13:52 met daarin wederom haar naam en traceerbaarheid plaatste.
Bruise schreef:
04-07-2017 16:04
Ik ben er net weer uit. Drie soorten mieren zijn aan het rondrennen. B'ah.
:sherlock:

De rooie, de zwarte en de bruine? Liever een steek van een mier dan van een forummer. :rofl:
LOEP ME MAAR aub.
missie_m schreef:
04-07-2017 16:06

De rooie, de zwarte en de bruine? Liever een steek van een mier dan van een forummer. :rofl:
:rofl:

Daar ben ik het wel mee eens

Vraag me wel af of je liever steek van een wesp hebt of dan toch liever die van een forumer :biggrin:
missie_m schreef:
04-07-2017 16:06

:applause:

Maar nee. Het zijn grote, kleine en vliegende.
Skull schreef:
04-07-2017 16:05
Maar die beschuldigingen waren al een paar pagina's opgehouden toen jij je post van 04-07-2017 13:52 met daarin wederom haar naam en traceerbaarheid plaatste.
Dit soort dingen zijn toch niet te snappen?
Een kleine zat op de rug van een vliegende, die wilde mee op vlucht. Maar mooi dat hij hem van zich af had geschud.
Forumfossielen ik ben wel blij jullie!

En impala. Stop nou eens met dat steeds weer beginnen over die forummer. Het was net klaar en dan begin jij er weer over.
anoniem_348213 wijzigde dit bericht op 04-07-2017 16:14
Reden: Autocorrectie deed vervelend.
1.54% gewijzigd
AeonOfWinter schreef:
04-07-2017 15:54
Iedereen massaal last van PMS? Is dat het?
Laatste dagje vandaag :cheer2: Dus ik ben het niet :proud:
[url[/url]
Ana_Isabel_ schreef:
04-07-2017 16:14
Laatste dagje vandaag :cheer2: Dus ik ben het niet :proud:
Ik was het 3 dagen geleden, dus ik ook niet.
FiIee schreef:
04-07-2017 16:15
[url[/url]

Ik ook niet, ben het ook net geweest
FiIee schreef:
[url[/url]

Pfff, ik ook.
Prrrr, mauw miawwwww.
Lady_Voldemort schreef:
04-07-2017 16:16
Oh, daar gaat Nouschi vast heel blij van worden, als we allemaal onze cyclus gaan delen op NP :love:
Volgens mij word ze nog veel blijer als daar passende plaatjes bij geplakt worden.......... :biggrin:
Oh, daar gaat Nouschi vast heel blij van worden, als we allemaal onze cyclus gaan delen op NP :love:
FiIee schreef:
[url[/url]

Mijn zoon hoorde toevallig dat ik het was en zei;" maar mam, je humeur is zo goed, op school hebben we geleerd dat vrouwen dan heel sjacherijnig worden" :proud:
Lady_Voldemort schreef:

Prrrr, mauw miawwwww.
Ik denk dat ik maar is aan een brilletje moet, ik lees de hele tijd samenwonen en hutspot :bonk:
Ana_Isabel_ schreef:
04-07-2017 16:17
Mijn zoon hoorde toevallig dat ik het was en zei;" maar mam, je humeur is zo goed, op school hebben we geleerd dat vrouwen dan heel sjacherijnig worden" :proud:
Lief :love:
Lady_Voldemort schreef:

Ipv " wat eet jij vanavond?"
Wanneer ben jij weer ongestesteld?"
Kijken of we ook synchroom gaan lopen hoe vaker we tegelijk op napraat komen.
Rosabella1 schreef:
04-07-2017 15:48
Nee iemand van hier die weet wie Ygg haar dochter is heeft dochter via facebook gewezen op het topic hier.
Ah oké. Bizar in ieder geval (als het waar is).
Renaissance_ schreef:
Volgens mij word ze nog veel blijer als daar passende plaatjes bij geplakt worden.......... :biggrin:
Met glitter!
Skull schreef:
04-07-2017 16:05
Mallert.
Dat was alleen maar bewijs van dat er niks van waar is, die jacht.
En die valse beschuldigingen van domme forummers die 'heus slim genoeg zijn om zelf te weten dat ze via deze route (bla over iets buiten het forum en bla over iets van een geanonimiseerd profiel -waar zoals je godnondeju weet ook niets meer in te veranderen valt) te weten kunt komen wat jij slimme forummer al láng had kunnen weten.
En vragen om te stoppen met dit verschrikkelijke onschuldige delen van de route (herhaling bla1 en bla2) is zóóó gemeen want (herhaling bla1 en bla2) is op déze manier (herhaling bla1 en bla2 met toevoeging van route G) echt heel simpel hoor.

Applaus en dankbaarheid voor het niet plaatsen van een linkje is op z'n plaats, niet die hele gemene herhaling van al die vreselijk valse beschuldigingen.

Want (herhaling van bla1 en bla2) is helemaal uit de goedheid van het waarschuwend hart en mensen moeten niet zo zeuren over bla1 en bla 2, want het is helemaal niet leuk om steeds opnieuw over bla1 en bla2 via route X en G te moeten beginnen hoor!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven