Napraattopic deel 87
donderdag 29 juni 2017 om 21:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 4 juli 2017 om 16:04
Rosabella1 schreef: ↑04-07-2017 15:48Nee iemand van hier die weet wie Ygg haar dochter is heeft dochter via facebook gewezen op het topic hier.
Dit dus.
LOEP ME MAAR aub.
dinsdag 4 juli 2017 om 16:05
dinsdag 4 juli 2017 om 16:14
Laatste dagje vandaag
dinsdag 4 juli 2017 om 16:15
[url[/url]
Ik was het 3 dagen geleden, dus ik ook niet.
dinsdag 4 juli 2017 om 16:16
Volgens mij word ze nog veel blijer als daar passende plaatjes bij geplakt worden..........Lady_Voldemort schreef: ↑04-07-2017 16:16Oh, daar gaat Nouschi vast heel blij van worden, als we allemaal onze cyclus gaan delen op NP![]()
dinsdag 4 juli 2017 om 16:17
Lady_Voldemort schreef: ↑04-07-2017 16:16Oh, daar gaat Nouschi vast heel blij van worden, als we allemaal onze cyclus gaan delen op NP![]()
Prrrr, mauw miawwwww.
dinsdag 4 juli 2017 om 16:19
LiefAna_Isabel_ schreef: ↑04-07-2017 16:17Mijn zoon hoorde toevallig dat ik het was en zei;" maar mam, je humeur is zo goed, op school hebben we geleerd dat vrouwen dan heel sjacherijnig worden"![]()
dinsdag 4 juli 2017 om 16:20
Lady_Voldemort schreef: ↑04-07-2017 16:16Oh, daar gaat Nouschi vast heel blij van worden, als we allemaal onze cyclus gaan delen op NP![]()
Ipv " wat eet jij vanavond?"
Wanneer ben jij weer ongestesteld?"
Kijken of we ook synchroom gaan lopen hoe vaker we tegelijk op napraat komen.
dinsdag 4 juli 2017 om 16:20
Ah oké. Bizar in ieder geval (als het waar is).Rosabella1 schreef: ↑04-07-2017 15:48Nee iemand van hier die weet wie Ygg haar dochter is heeft dochter via facebook gewezen op het topic hier.
dinsdag 4 juli 2017 om 16:21
Met glitter!Renaissance_ schreef: ↑04-07-2017 16:16Volgens mij word ze nog veel blijer als daar passende plaatjes bij geplakt worden..........![]()
dinsdag 4 juli 2017 om 16:21
Mallert.
Dat was alleen maar bewijs van dat er niks van waar is, die jacht.
En die valse beschuldigingen van domme forummers die 'heus slim genoeg zijn om zelf te weten dat ze via deze route (bla over iets buiten het forum en bla over iets van een geanonimiseerd profiel -waar zoals je godnondeju weet ook niets meer in te veranderen valt) te weten kunt komen wat jij slimme forummer al láng had kunnen weten.
En vragen om te stoppen met dit verschrikkelijke onschuldige delen van de route (herhaling bla1 en bla2) is zóóó gemeen want (herhaling bla1 en bla2) is op déze manier (herhaling bla1 en bla2 met toevoeging van route G) echt heel simpel hoor.
Applaus en dankbaarheid voor het niet plaatsen van een linkje is op z'n plaats, niet die hele gemene herhaling van al die vreselijk valse beschuldigingen.
Want (herhaling van bla1 en bla2) is helemaal uit de goedheid van het waarschuwend hart en mensen moeten niet zo zeuren over bla1 en bla 2, want het is helemaal niet leuk om steeds opnieuw over bla1 en bla2 via route X en G te moeten beginnen hoor!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.