Napraattopic deel 87

29-06-2017 21:33 3404 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lady_Voldemort schreef:
04-07-2017 16:30
Ja! Je periode is niet iets om van te balen, het is iets om trots op te zijn! Het is de ultieme bekroning op je vrouwzijn, en dat elke maand weer! Is dat niet fijn? Ik sta iedere maand weer te popelen om dit prachtige tastbare bewijs van mijn vrouwelijkheid en deszelfs fysieke mogelijkheden met betrekking tot onze onmisbare bijdrage aan de instandhouding van de soort te mogen omarmen! En dat zouden veel meer vrouwen moeten doen, in plaats van maar te zeuren en te klagen en chagrijnig te doen!
Ja je hebt gelijk vanaf nu ga ik maandelijks tijdens mijn periode naakt dansen bij maanlicht rond de lindeboom..
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Ana_Isabel_ schreef:
04-07-2017 16:27
@Ren wat heb je in hemelsnaam voor zoekopdracht ingevoerd om aan dit plaatje te komen?????
Ik heb het heel gewiekst aangepakt. Goed nagedacht. En toen in de google.nl ingetypt: ongesteld. :proud:
Ana_Isabel_ schreef:
04-07-2017 16:34
Plus 1.
Een weekje rust van echtgenoot vind ik dan wel weer een uitkomst. Soms ben ik weleens 17 dagen ongesteld. Weet hij veel.
Dat kan ik me in jouw geval wel weer voorstellen, met al die kinderen :hihi:
Lady_Voldemort schreef:
04-07-2017 16:30
Ja! Je periode is niet iets om van te balen, het is iets om trots op te zijn! Het is de ultieme bekroning op je vrouwzijn, en dat elke maand weer! Is dat niet fijn? Ik sta iedere maand weer te popelen om dit prachtige tastbare bewijs van mijn vrouwelijkheid en deszelfs fysieke mogelijkheden met betrekking tot onze onmisbare bijdrage aan de instandhouding van de soort te mogen omarmen! En dat zouden veel meer vrouwen moeten doen, in plaats van maar te zeuren en te klagen en chagrijnig te doen!
Mag ik die als onderschrift? Ah, toe :flirting:
Ginerva schreef:
04-07-2017 16:32
Dat is zeker weer dat omdenken?

Nou ik ben gewoon chagrijnig en dat mag ik best wel zijn van mezelf
Plus 1.
Een weekje rust van echtgenoot vind ik dan wel weer een uitkomst. Soms ben ik weleens 17 dagen ongesteld. Weet hij veel.
AeonOfWinter schreef:
04-07-2017 15:54
Iedereen massaal last van PMS? Is dat het?
Ik niet hoor.

Ik heb een tijdje terug mijn lieve medeforummers nog maar eens bedankt voor hun geweldigheid.
De rest gaat bijna totaal aan me voorbij.

Lekker positief blijven en mensen, hou het simpel, leef met vlag en wimpel.

Lady_Voldemort schreef:
04-07-2017 16:31
Goed idee :lightbulb: . Waar kun je zo'n meme bakken?
Een wattuh, wattuh?
Ana_Isabel_ schreef:
Plus 1.
:devil:
Renaissance_ schreef:
04-07-2017 16:33
Ik heb het heel gewiekst aangepakt. Goed nagedacht. En toen in de google.nl ingetypt: ongesteld. :proud:
Dàt was het??? :-D
Ana_Isabel_ schreef:
Plus 1.
:rofl: arme onwetende man :proud:
Laatste keer was meer dan een jaar terug. De prikpil is zo fijn en blijkbaar werkt dat soms zonder een nieuwe prik toch nog een jaar extra door. :-D
Eleonora-2 schreef:
Ik niet hoor.

Ik heb een tijdje terug mijn lieve medeforummers nog maar eens bedankt voor hun geweldigheid.
De rest gaat bijna totaal aan me voorbij.

Lekker positief blijven en mensen, hou het simpel, leef met vlag en wimpel.
Ik lees je graag Eleonora, ben blij dat je er weer bent.
Ginerva schreef:
04-07-2017 16:35
:rofl: arme onwetende man :proud:
Nou, haal dat onwetende maar weg.. hij kent mijn cyclus nog beter dan ikzelf. Puur eigenbelang.
Ana_Isabel_ schreef:
Plus 1.
:rofl:
Ana_Isabel_ schreef:
Plus 1.
Gaat hij bij de buurvrouw wonen of op vakantie als jij glitterpretvandetrotsevrouw hebt?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
04-07-2017 16:39
Gaat hij bij de buurvrouw wonen of op vakantie als jij glitterpretvandetrotsevrouw hebt?
Nee.. hij mokt. Heul onaantrekkelijk.
Fee-de-Goede schreef:
Laatste keer was meer dan een jaar terug. De prikpil is zo fijn en blijkbaar werkt dat soms zonder een nieuwe prik toch nog een jaar extra door. :-D
Klinkt hemels.
Ik ging de pil na 16 jaar en 4 kinderen weer slikken en vergat er in de eerste week al 6...
Moet er nog steeds aan wennen.
Zin om een topic te openen, maar ik heb geen idee.
Bossanova schreef:
04-07-2017 16:41
Zin om een topic te openen, maar ik heb geen idee.
topic over trost vrouw zijn met je ongesteldheid? :biggrin:
Lady_Voldemort schreef:
04-07-2017 16:16
Oh, daar gaat Nouschi vast heel blij van worden, als we allemaal onze cyclus gaan delen op NP :love:
Haha stik, weet ook nooit wanneer ik mijn mond moet houden.
(hier verwacht ik die glitterzooi morgen :popcorn: )

Sorry Nouschi!
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ana_Isabel_ schreef:
04-07-2017 16:40
Klinkt hemels.
Ik ging de pil na 16 jaar en 4 kinderen weer slikken en vergat er in de eerste week al 6...
Ik zal het voor de zekerheid even melden, als je er 6 vergeet is de pil niet zo betrouwbaar :proud:
Ginerva schreef:
04-07-2017 16:44
Ik zal het voor de zekerheid even melden, als je er 6 vergeet is de pil niet zo betrouwbaar :proud:
Ja, en dan straks maar klagen dat ze door de pil heen zwanger is geworden. :hihi:
Ana_Isabel_ schreef:
04-07-2017 16:40
Klinkt hemels.
Ik kan geeneens meer kinderen krijgen. Ik prik(te) voor de wel bestaande 17 daagse ongesteldheid en bijbehorende klote pms.
Ik gedij goed op hormonen. ;)

Elke 3 maanden een prikje, is fijner dan elke dag de pil slikken.
Renaissance_ schreef:
04-07-2017 16:46
Ja, en dan straks maar klagen dat ze door de pil heen zwanger is geworden. :hihi:
Dacht zal het ff voor zijn, schilt (of is het scheelt?) weer een topic
Ana_Isabel_ schreef:
Een wattuh, wattuh?
Een meme, zo''n plaatje met een 'pakkende' tekst. Ik heb een memegenerator gevonden en die deed het prima, maar mijn pakkende tekst was helaas te lang en werd daardoor onleesbaar. Maar ik ga nog even broeden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven