Napraattopic deel 87
donderdag 29 juni 2017 om 21:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 4 juli 2017 om 17:06
Die is aan het glittergraven.
Glitergraven. (C)
Glittergrafen. (A)
.... (O )
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 4 juli 2017 om 17:16
Hi Pumps! Deze keer begrijp ik wat je schrijft!Pumps_italiaans schreef: ↑04-07-2017 17:10O ja, Huggies for dry nights en TEEN a lady laat je weer voelen als een tiener.
Hoe dacht je anders dat ze die namen kwamen?![]()
Transleet en je komt veel aan de weet.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 4 juli 2017 om 17:20
Het is nu 10 jaar geleden ofzo en ik had het 10 jaar eerder moeten doenFee-de-Goede schreef: ↑04-07-2017 17:14Ja dat denk ik ook. Maar hij mag er nog niet uit. Ik denk van de verzekering. Flauw.
dinsdag 4 juli 2017 om 17:24
Wil ik ook!
Maar doctor said no. Te jong (31 nu), nog geen broedsel ook al ben ik al eeuwen samen met man blabla. Grommm
Als ik 12 was geweest en zwanger dan was het ineens geen probleem. Wereld op zn kop.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
dinsdag 4 juli 2017 om 17:55
Ik dacht al dat er minstens 1 iemand dat zou zeggen
dinsdag 4 juli 2017 om 18:04
Ik zou niet weten hoe ik er moest komen, ik zie dat allemaal nietKnuffelheks schreef: ↑04-07-2017 18:01De TO van het oog om oog topic is ook echt een aanwinst zeg.
De reactie in het autisme topic is ook om te huilen, ik zit op mijn handen met een prop in mijn mond![]()
dinsdag 4 juli 2017 om 18:12
Uit eten en betalen. TO die eerst geen concrete info geeft, niet antwoordt op vragen, in korte zinnetjes van leer trekt omdat ze 'niet begrepen wordt' en dan OP weghaalt met de boodschap 'ban me maar'. Waarom opent zo iemand een topic? En je kan toch zelf bedenken dat mensen in gaan vullen als je zo agressief post.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 4 juli 2017 om 18:12
Die TO van oog om oog is echt van het padje af zegKnuffelheks schreef: ↑04-07-2017 18:05Oog om oog op geld en recht, autisme op kinderen.
Zou wel een linkje willen plakken maar Vief is zo traag als modder.
dinsdag 4 juli 2017 om 18:19
Zonder info welke pijler of een linkje kom ik er niet helaas.Oudblond schreef: ↑04-07-2017 18:12Uit eten en betalen. TO die eerst geen concrete info geeft, niet antwoordt op vragen, in korte zinnetjes van leer trekt omdat ze 'niet begrepen wordt' en dan OP weghaalt met de boodschap 'ban me maar'. Waarom opent zo iemand een topic? En je kan toch zelf bedenken dat mensen in gaan vullen als je zo agressief post.
Ik zie alleen de topics waarin ik gereageerd heb en dat zijn er niet meer veel helaas.
dinsdag 4 juli 2017 om 18:24
Ik kan het topic niet vindenOudblond schreef: ↑04-07-2017 18:12Uit eten en betalen. TO die eerst geen concrete info geeft, niet antwoordt op vragen, in korte zinnetjes van leer trekt omdat ze 'niet begrepen wordt' en dan OP weghaalt met de boodschap 'ban me maar'. Waarom opent zo iemand een topic? En je kan toch zelf bedenken dat mensen in gaan vullen als je zo agressief post.