Napraattopic deel 87
donderdag 29 juni 2017 om 21:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 4 juli 2017 om 16:33
Ja je hebt gelijk vanaf nu ga ik maandelijks tijdens mijn periode naakt dansen bij maanlicht rond de lindeboom..Lady_Voldemort schreef: ↑04-07-2017 16:30Ja! Je periode is niet iets om van te balen, het is iets om trots op te zijn! Het is de ultieme bekroning op je vrouwzijn, en dat elke maand weer! Is dat niet fijn? Ik sta iedere maand weer te popelen om dit prachtige tastbare bewijs van mijn vrouwelijkheid en deszelfs fysieke mogelijkheden met betrekking tot onze onmisbare bijdrage aan de instandhouding van de soort te mogen omarmen! En dat zouden veel meer vrouwen moeten doen, in plaats van maar te zeuren en te klagen en chagrijnig te doen!
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
dinsdag 4 juli 2017 om 16:33
Ik heb het heel gewiekst aangepakt. Goed nagedacht. En toen in de google.nl ingetypt: ongesteld.Ana_Isabel_ schreef: ↑04-07-2017 16:27@Ren wat heb je in hemelsnaam voor zoekopdracht ingevoerd om aan dit plaatje te komen?????
dinsdag 4 juli 2017 om 16:34
Dat kan ik me in jouw geval wel weer voorstellen, met al die kinderenAna_Isabel_ schreef: ↑04-07-2017 16:34Plus 1.
Een weekje rust van echtgenoot vind ik dan wel weer een uitkomst. Soms ben ik weleens 17 dagen ongesteld. Weet hij veel.
Mag ik die als onderschrift? Ah, toeLady_Voldemort schreef: ↑04-07-2017 16:30Ja! Je periode is niet iets om van te balen, het is iets om trots op te zijn! Het is de ultieme bekroning op je vrouwzijn, en dat elke maand weer! Is dat niet fijn? Ik sta iedere maand weer te popelen om dit prachtige tastbare bewijs van mijn vrouwelijkheid en deszelfs fysieke mogelijkheden met betrekking tot onze onmisbare bijdrage aan de instandhouding van de soort te mogen omarmen! En dat zouden veel meer vrouwen moeten doen, in plaats van maar te zeuren en te klagen en chagrijnig te doen!
Ik niet hoor.
Ik heb een tijdje terug mijn lieve medeforummers nog maar eens bedankt voor hun geweldigheid.
De rest gaat bijna totaal aan me voorbij.
Lekker positief blijven en mensen, hou het simpel, leef met vlag en wimpel.
dinsdag 4 juli 2017 om 16:35
Een wattuh, wattuh?
Ana_Isabel_ schreef: ↑04-07-2017 16:34Plus 1.
Een weekje rust van echtgenoot vind ik dan wel weer een uitkomst. Soms ben ik weleens 17 dagen ongesteld. Weet hij veel.
Dàt was het???Renaissance_ schreef: ↑04-07-2017 16:33Ik heb het heel gewiekst aangepakt. Goed nagedacht. En toen in de google.nl ingetypt: ongesteld.![]()
dinsdag 4 juli 2017 om 16:36
Ik lees je graag Eleonora, ben blij dat je er weer bent.Eleonora-2 schreef: ↑04-07-2017 16:34Ik niet hoor.
Ik heb een tijdje terug mijn lieve medeforummers nog maar eens bedankt voor hun geweldigheid.
De rest gaat bijna totaal aan me voorbij.
Lekker positief blijven en mensen, hou het simpel, leef met vlag en wimpel.
dinsdag 4 juli 2017 om 16:37
dinsdag 4 juli 2017 om 16:39
Gaat hij bij de buurvrouw wonen of op vakantie als jij glitterpretvandetrotsevrouw hebt?Ana_Isabel_ schreef: ↑04-07-2017 16:34Plus 1.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 4 juli 2017 om 16:40
Klinkt hemels.Fee-de-Goede schreef: ↑04-07-2017 16:35Laatste keer was meer dan een jaar terug. De prikpil is zo fijn en blijkbaar werkt dat soms zonder een nieuwe prik toch nog een jaar extra door.![]()
Ik ging de pil na 16 jaar en 4 kinderen weer slikken en vergat er in de eerste week al 6...
Moet er nog steeds aan wennen.
dinsdag 4 juli 2017 om 16:42
Haha stik, weet ook nooit wanneer ik mijn mond moet houden.Lady_Voldemort schreef: ↑04-07-2017 16:16Oh, daar gaat Nouschi vast heel blij van worden, als we allemaal onze cyclus gaan delen op NP![]()
(hier verwacht ik die glitterzooi morgen
Sorry Nouschi!
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
dinsdag 4 juli 2017 om 16:44
Ik zal het voor de zekerheid even melden, als je er 6 vergeet is de pil niet zo betrouwbaarAna_Isabel_ schreef: ↑04-07-2017 16:40Klinkt hemels.
Ik ging de pil na 16 jaar en 4 kinderen weer slikken en vergat er in de eerste week al 6...
dinsdag 4 juli 2017 om 16:46
Ik kan geeneens meer kinderen krijgen. Ik prik(te) voor de wel bestaande 17 daagse ongesteldheid en bijbehorende klote pms.Ana_Isabel_ schreef: ↑04-07-2017 16:40Klinkt hemels.
Ik gedij goed op hormonen.
Elke 3 maanden een prikje, is fijner dan elke dag de pil slikken.
dinsdag 4 juli 2017 om 16:46
Dacht zal het ff voor zijn, schilt (of is het scheelt?) weer een topicRenaissance_ schreef: ↑04-07-2017 16:46Ja, en dan straks maar klagen dat ze door de pil heen zwanger is geworden.![]()
dinsdag 4 juli 2017 om 16:47
Een meme, zo''n plaatje met een 'pakkende' tekst. Ik heb een memegenerator gevonden en die deed het prima, maar mijn pakkende tekst was helaas te lang en werd daardoor onleesbaar. Maar ik ga nog even broeden.