Napraattopic deel 87
donderdag 29 juni 2017 om 21:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 4 juli 2017 om 18:31
Deze relaties/betalen-na-uit-eten/list_messages/385702 Yas. Maar ze heeft vanmiddag de op leeggehaald. Was vaag in de zin van "Afspraak met man bij uiteten is dat iedere partij zelf betaalt. Maar man pakt de hele rekening op. Heel irritant. En ze liet uitschijnen dat hij dat vooral doet als ze uit zijn met zijn volwassen kinderen. Er volgden een paar reacties die ik er ook over vindt, maar door haar houding riep ze het wel af.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 4 juli 2017 om 18:32
Zo irritant als iemand zijn/haar OP leeg haaldOudblond schreef: ↑04-07-2017 18:31Deze relaties/betalen-na-uit-eten/list_messages/385702 Yas. Maar ze heeft vanmiddag de op leeggehaald. Was vaag in de zin van "Afspraak met man bij uiteten is dat iedere partij zelf betaalt. Maar man pakt de hele rekening op. Heel irritant. En ze liet uitschijnen dat hij dat vooral doet als ze uit zijn met zijn volwassen kinderen. Er volgden een paar reacties die ik er ook over vindt, maar door haar houding riep ze het wel af.
dinsdag 4 juli 2017 om 18:36
Je vergeet de preventieve onderzoeken.Knuffelheks schreef: ↑04-07-2017 18:28En moeders van lik me vestje natuurlijk, ook een groooote factor.
En chemtrails, en lood in de waterleiding, en fijnstof en vaccinaties.
dinsdag 4 juli 2017 om 18:58
dinsdag 4 juli 2017 om 19:05
Ik heb me er wel echt door moeten worstelen, dank voor je respect
dinsdag 4 juli 2017 om 19:06
Het was een hele uitdaging
dinsdag 4 juli 2017 om 19:07
Ik ook. Dat was niet makkelijk.
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 4 juli 2017 om 19:11
Moet zeggen dat mijn Nederlands er wel op vooruit gaat door dit forumRenaissance_ schreef: ↑04-07-2017 19:10Ja, wist je dat niet? Is om het lezen in Nederland te bevorderen.
dinsdag 4 juli 2017 om 19:19
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 4 juli 2017 om 19:24
Pfffffffffft, en ik moet reageren dan.Knuffelheks schreef: ↑04-07-2017 18:28En moeders van lik me vestje natuurlijk, ook een groooote factor.
En chemtrails, en lood in de waterleiding, en fijnstof en vaccinaties.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 4 juli 2017 om 19:46