Hotel relatie

05-07-2017 11:09 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve Viva-lezers,

Sinds een tijdje ben ik werkzaam in een hotel. De laatste periode bevinden in het hotel een aantal gasten die voor meerdere maanden bij ons verblijven.

In dit gezelschap bevindt zich een man die veel indruk op mij maakt, zowel qua innerlijk ala uiterlijk. Het begon met flirten en tot aan nu hebben we samen meerdere malen het bed gedeeld en geweldige vrijpartijen beleefd.
Ik ben verliefd geworden op deze man, terwijl dat eigenlijk helemaal niet zou moeten. Meneer geeft zelf ook aan helemaal verliefd op mij te zijn en mij niet meer los te willen laten.
Echter is hij getrouwd en heeft een kind. Binnenkort komt er een einde aan dit sprookje voor ons beide wegens het vertrek van meneer.
Doordat wij beiden weten dat het einde eraan komt proberen we nu zoveel mogelijk samen te zijn. Elke keer als hij nu naar zijn werk gaat en mij achterlaat, of andersom, voel ik me leeg zonder hem.
Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt dat een man zoveel indruk op mij heeft gemaakt, verrassing op verrassing, keer op keer.

Heeft iemand van jullie ervaring met een soortgelijke situatie en hoe gingen jullie daarmee om, ook qua vertrek en afstand?

Hoor graag jullie ervaringen.

Liefs,

MBE350C
Afbeelding
nee, jij bent echt de eerste en enige die zich laat neuken door een getrouwde man, die daarna weer happy family gaat spelen met zijn vrouw
Wat fijn voor vrouw en kind die thuis op hem wachten.
De titel klinkt al heel erg verkeerd, maar na het lezen van het verhaal kan ik zeggen dat het ook verkeerd is. Je bent werkzaam in het hotel waar deze meneer verblijft, dat is al verkeerd. Je bent er namelijk werkzaam. Daarnaast geef je aan dat hij hier is voor een aantal maanden, dat is al verkeerd. Want elk stadje een ander schatje? En dan komt de knaller: Hij is GETROUWD en heeft samen met de dame die hij gehuwd heeft een KIND.

Kort door de bocht ben jij zijn liefje voor een aantal maanden, waarna hij terugkeert naar zijn vrouw en kind. Dan zal hij vervolgens weer voor een aantal maanden vertrekken naar, wellicht, een andere stad waar hij ook een liefje vindt en beweert hoteldebotel van te zijn.

Zulke mannen hadden ze allang de nek om moeten draaien. Maar, ze worden in stand gehouden door achteloze vrouwen die menen dat de verliefde gevoelens wederzijds blijven. Ik geloof best dat hij nu hoteldebotel is hoor, dat hoort er immers bij, maar een blijvertje is het niet.
Raphunus schreef:
05-07-2017 11:16

Zulke mannen hadden ze allang de nek om moeten draaien. Maar, ze worden in stand gehouden door achteloze vrouwen die menen dat de verliefde gevoelens wederzijds blijven. Ik geloof best dat hij nu hoteldebotel is hoor, dat hoort er immers bij, maar een blijvertje is het niet.
dat was goeie topictitel geweest
En natuurlijk zegt hij dat jij het einde bent. Die benen moeten toch wijd!
Ik ben zeker niet de braafste dus een oordeel geef ik niet, maar dit is toch een ideaal recept voor een hoop ellende.
Je had dit eerder moeten afkappen is mijn mening.
Was het maar bij puur lust gebleven, nu is er gevoel bijgekomen. :popcorn:
Dit is mijn motto
Wow dat heeft hij goed oor elkaar
Een gratis dame op afroep op locatie!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Hoop dat vrouw er achter komt, tegen het hotel zegt,en dat je dan ook meteen je baan kwijt bent. Kom op zeg, met een getrouwde gast iets doen..Lekker professioneel!!
Jezus, heb je niet in de gaten dat je en goedkoop neukertje bent? En lekker makkelijk, op afroep al IN het hotel.... :facepalm:
anoniem_645e49e621c42 wijzigde dit bericht op 05-07-2017 11:25
3.24% gewijzigd
Hunniebunnie schreef:
En natuurlijk zegt hij dat jij het einde bent. Die benen moeten toch wijd!
:rofl:
Je bent zelf een theepot
lilalinda schreef:
En mijn woordkeuze was nog niet eens bewust. :hihi:
dit noem jij een sprookje?

ik hoop dat het pijn gaat doen
Lorem Ipsum
Ik sluit me aan bij de rest voor wat betreft het aanpappen met een getrouwde man.

Maar krijg je hier niet ontzettend veel gezeik mee op je werk als dit uitkomt?
Wat ontzettend onprofessioneel van jou zeg, ongelooflijk. In een beetje kwaliteitshotel zou je de kans niet krijgen om dit te doen.
lilalinda schreef:
:proud:
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst...
Iets dat verboden is wekt meer indruk. De zogenaamde verboden vrucht die extra lekker smaakt.

Onder andere omstandigheden zouden jullie elkaar misschien totaal oninteressant vinden.

Bouw een leven op, los van deze man. Hij zal je niet gelukkig maken. Hetgeen hij nu met jou doet kan hij ook in de toekomst met jou doen mocht hij bij vrouw en kind weggaan en wederom ern ander tegenkomen. Wil je dat?
Wat een rat die gozer. Dat je je daar mee inlaat. Op alle fronten shame on you. Die heeft vast meer dames verspreid (gespreid) op locatie.
MBE350C schreef:
05-07-2017 11:09
Heeft iemand van jullie ervaring met een soortgelijke situatie en hoe gingen jullie daarmee om, ook qua vertrek en afstand?

Nee, ik houd niet van vreemdgangers. En met gasten neuken tijdens of op mijn werk zou al helemaal niet in me opkomen.
natuurlijk vind hij je liefffffffffff.. naar de hoeren gaan is veel duurder voor hem.
turquasi schreef:
05-07-2017 11:26
dit noem jij een sprookje?

ik hoop dat het pijn gaat doen
flauw
Je schrijft meneer. Dat zegt al meer dan genoeg.
Ik denk dat je zijn vrouw het beste kan bellen voor advies, en ook je werkgever.

En die man? Er is een woord voor:hoerenloper.

Zielig voor het kind ook... :cry:
ja beetje flauw is het wel he... ok

ik hoop dat het heeeeeuuuul erg pijn gaat doen
Lorem Ipsum
Julia10 schreef:
05-07-2017 11:37
En die man? Er is een woord voor:hoerenloper.
nee hoor, dat heet een vreemdganger

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven