Napraattopic deel 87
donderdag 29 juni 2017 om 21:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 5 juli 2017 om 12:44
hahahahaha.MarindaH schreef: ↑05-07-2017 12:38Happy nieuw dieptepunt!![]()
Opmerkelijk trouwens dat Missie een keer (ik heb geen zin om de precieze datum te googelen, vergeef me) hier binnenkwam met de mededeling dat ze er door een forummer via een achterkamer op gewezen werd dat haar naam in napraat werd genoemd. Dussssss.
O, mooi dit.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 5 juli 2017 om 12:45
_Marana_ schreef: ↑05-07-2017 12:42Blijft een feit dat ik geanonimiseerd was, en dan is quoten volgens mij not done. Inderdaad
Verder kan ik me er iets bij voorstellen dat je nog mag quoten van de laatste pagina's voor het slotje van een vol deeltje, maar niet van 2 jaar geleden. Hoe moeilijk is het om gewoon te linken ipv te quoten? Hou je aan de huisregels, klaar.
woensdag 5 juli 2017 om 12:45
Als je een week hebt gehad krijg je weer een week als je 3 maanden clean bent geweest, anders een maand.blijfgewoonbianca schreef: ↑05-07-2017 12:43Als je een week hebt gehad krijg je daarna toch weer een week? Maandbannen bestaan toch niet ( meer ) ? En perma toch alleen bij zware overtredingen zoals eh....spam en onderzoekjes en NAW gegevens van een ander openbaar maken?
eerste overtreding: waarschuwing
– tweede overtreding: 24 uurs-ban
– derde overtreding: 48 uurs-ban
– vierde overtreding: een weekban
– vijfde overtreding: een maandban
– permaban (kan tevens direct worden gehanteerd bij ernstige misdragingen en spam)
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 5 juli 2017 om 12:47
Renaissance_ schreef: ↑05-07-2017 12:27Niet alleen ongelooflijk, dit is gewoon echt eng en naar stalkerig gedrag. Bah.
En het opvallende is dat ze haar eigen gedrag of negatief gedrag van anderen niet op basis van de inhoud rechtvaardigt, maar door te stellen dat meerdere personen er een overeenkomstige mening over hebben en dat er dus in georganiseerd verband gepest of gebashed wordt. Bijzonder hoe iemand niet meer in staat is naar de inhoud te kijken van wat er gezegd wordt.
Alhoewel ik ook wel heel sterk het idee heb dat het daar niet om te doen is, maar dat er heel bewust een gemeenschappelijk negatieve reactie wordt uitgelokt om vervolgens daar bepaalde acties op te kunnen ondernemen.
woensdag 5 juli 2017 om 12:48
Veel te slim gedachtshifty schreef: ↑05-07-2017 12:47En het opvallende is dat ze haar eigen gedrag of negatief gedrag van anderen niet op basis van de inhoud rechtvaardigt, maar door te stellen dat meerdere personen er een overeenkomstige mening over hebben en dat er dus in georganiseerd verband gepest of gebashed wordt. Bijzonder hoe iemand niet meer in staat is naar de inhoud te kijken van wat er gezegd wordt.
Alhoewel ik ook wel heel sterk het idee heb dat het daar niet om te doen is, maar dat er heel bewust een gemeenschappelijk negatieve reactie wordt uitgelokt om vervolgens daar bepaalde acties op te kunnen ondernemen.
woensdag 5 juli 2017 om 12:49
Nouschi schreef: ↑05-07-2017 12:45Als je een week hebt gehad krijg je weer een week als je 3 maanden clean bent geweest, anders een maand.
eerste overtreding: waarschuwing
– tweede overtreding: 24 uurs-ban
– derde overtreding: 48 uurs-ban
– vierde overtreding: een weekban
– vijfde overtreding: een maandban
– permaban (kan tevens direct worden gehanteerd bij ernstige misdragingen en spam)
Volgens mij klopt dat ook niet, want als je net een ban hebt gehad krijg je soms wel en soms niet eerst een waarschuwing.
Naait men mij binnen zoveel tijd een ban aan zou ik een maand de klos zijn.
Maar er staat dus ook niet dat je zesde ban een perma is. Of zie ik dat verkeerd ?
Blijft raar, kinderachtig en niet werkend systeem.
woensdag 5 juli 2017 om 12:52
Er is ooit gezegd dat dat ook niet direct na een maandban komt. Wel als je al een maandban hebt en voortdurend in overtreding bent.blijfgewoonbianca schreef: ↑05-07-2017 12:49Volgens mij klopt dat ook niet, want als je net een ban hebt gehad krijg je soms wel en soms niet eerst een waarschuwing.
Naait men mij binnen zoveel tijd een ban aan zou ik een maand de klos zijn.
Maar er staat dus ook niet dat je zesde ban een perma is. Of zie ik dat verkeerd ?
Blijft raar, kinderachtig en niet werkend systeem.
woensdag 5 juli 2017 om 12:53
Beetje lullig om dan de foto van Doornroosjes koelkast te plaatsen hè.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 5 juli 2017 om 12:55
En gegumd. Wat stond er?
woensdag 5 juli 2017 om 12:56
Het bansysteem klopt niet nee, was al bekend toch dacht ik?
Ik had - heel eerlijk gezegd- ook wel minstens een waarschuwing verwacht nadat ik van de week het niet kon laten om toch door te gaan tegen Impala ondanks topicwaarschuwing van de mod. Niet dus.
Ik vind het prima maar kloppen doet het niet.
Ik had - heel eerlijk gezegd- ook wel minstens een waarschuwing verwacht nadat ik van de week het niet kon laten om toch door te gaan tegen Impala ondanks topicwaarschuwing van de mod. Niet dus.
Ik vind het prima maar kloppen doet het niet.
woensdag 5 juli 2017 om 12:58
Hé, die smiley doet ut niet. Heb ik gewoon aangeklikt in het smiley-overzicht.
Bug.
Offtopic.
Sorry.
Every day offers a new opportunity to give up.
woensdag 5 juli 2017 om 12:58
En gegumd. Wat stond er?
woensdag 5 juli 2017 om 12:59
Ik kreeg dus wel een ban toen ik tegen impala in ging op het modtopic (nog voor de waarschuwing).-bambi- schreef: ↑05-07-2017 12:56Het bansysteem klopt niet nee, was al bekend toch dacht ik?
Ik vind het prima maar kloppen doet het niet.![]()
woensdag 5 juli 2017 om 13:00
Ik had je vraag beantwoord in een ps. Die ps had ik verwijderd maar nadat je er weer over begon heb ik de ps terug geplaatst.
LOEP ME MAAR aub.
woensdag 5 juli 2017 om 13:00
Lekker gedanst vrouw?-Puss-in-Bootz- schreef: ↑05-07-2017 12:45![]()
Ik was gisteren even een dansje doen en heb nu teruggelezen en idd. Het wordt hier met de dag gekker.
woensdag 5 juli 2017 om 13:01
Ik weet niet of het gemeenschappelijk gedaan wordt. Maar dat er hier op de napraat mensen zijn die bewust alleen maar komen om uit te lokken is wel duidelijk.shifty schreef: ↑05-07-2017 12:47En het opvallende is dat ze haar eigen gedrag of negatief gedrag van anderen niet op basis van de inhoud rechtvaardigt, maar door te stellen dat meerdere personen er een overeenkomstige mening over hebben en dat er dus in georganiseerd verband gepest of gebashed wordt. Bijzonder hoe iemand niet meer in staat is naar de inhoud te kijken van wat er gezegd wordt.