Napraattopic deel 87
donderdag 29 juni 2017 om 21:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 5 juli 2017 om 18:47
O bbqen lekker.!
Speklapje,hamburger met cheddar kaas njam njam njam..
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
woensdag 5 juli 2017 om 18:53
Eens; waarnemingen verschillen per persoon. In dit geval lijkt het er veel meer op dat er hetzelfde waargenomen wordt (iemand loopt schuimbekkend met rood doorlopen ogen over straat met een keukenmes te zwaaien) maar dat de ene daar andere conclusies aan verbindt dan de anderen: 'dat lijkt me niet een fijn persoon' tegenover 'er is nog niks bewezen en anderen zijn soms ook niet aardig'simbalabimba schreef: ↑05-07-2017 17:49Waarnemingen verschillen per persoon.
Mijn voorbeeld kwam neer op "t is net zo lang als het breed is."
Ik ben niet voor vormfouten en tegen rechtsongelijkheid, wel van een discussie over het niveau van onze rechtstaat.
Ik weet niet welk voorbeeld jij gaf? Ik weet dan ook niet wat je bedoeld met 't is zo langs als het breed is?
Je bent tegen vormfouten?
Je bent voor rechtsongelijkheid?
Je bent voor een discussie over het niveau van onze rechtstaat?
Ik heb het geprobeerd, maar ik kan er niet uithalen wat je nou bedoeld of wat je er mee wil zeggen? Als je wil kan je het dan toelichten/verduidelijken?
woensdag 5 juli 2017 om 18:54
Gezellig, als Ik er een had, had ik hem ook aangedaan.
Eet smakelijk!
woensdag 5 juli 2017 om 18:57
Handig he
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 5 juli 2017 om 19:06
Zalig
Oh en als ik nu zeg dat ik het hier zo gezellig vind dan meen ik dat dus echt hé. Niks verboden boodschap enzo.
woensdag 5 juli 2017 om 19:10
-Puss-in-Bootz- schreef: ↑05-07-2017 19:06Zalig![]()
Oh en als ik nu zeg dat ik het hier zo gezellig vind dan meen ik dat dus echt hé. Niks verboden boodschap enzo.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 5 juli 2017 om 19:13
Vandaag gaan er wat andere soorten vlees op.Rosabella1 schreef: ↑05-07-2017 18:47O bbqen lekker.!
Speklapje,hamburger met cheddar kaas njam njam njam..
Kipfilet, biefstuk, worstje en wat garnalen
woensdag 5 juli 2017 om 19:13
-Puss-in-Bootz- schreef: ↑05-07-2017 19:06Zalig![]()
Ik moet dat ook maar eens doen, maar ben veel te nieuwsgierig.
woensdag 5 juli 2017 om 19:14
Ook lekker,maar ik lust dan ook bijna alles wel ik ben net een vuilnisbak.Mother_Earth schreef: ↑05-07-2017 19:13Vandaag gaan er wat andere soorten vlees op.
Kipfilet, biefstuk, worstje en wat garnalen
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
woensdag 5 juli 2017 om 19:16
Dit zei ik: De ene keer kan het 'van pas komen' als iemand zich nog iets ouds herinnert ( en die herinnering zal sterker zijn als je daar zelf bij betrokken bent), de andere keer is het ineens 'not done'.shifty schreef: ↑05-07-2017 18:53Eens; waarnemingen verschillen per persoon. In dit geval lijkt het er veel meer op dat er hetzelfde waargenomen wordt (iemand loopt schuimbekkend met rood doorlopen ogen over straat met een keukenmes te zwaaien) maar dat de ene daar andere conclusies aan verbindt dan de anderen: 'dat lijkt me niet een fijn persoon' tegenover 'er is nog niks bewezen en anderen zijn soms ook niet aardig'
Ik weet niet welk voorbeeld jij gaf? Ik weet dan ook niet wat je bedoeld met 't is zo langs als het breed is?
Je bent tegen vormfouten?
Je bent voor rechtsongelijkheid?
Je bent voor een discussie over het niveau van onze rechtstaat?
Ik heb het geprobeerd, maar ik kan er niet uithalen wat je nou bedoeld of wat je er mee wil zeggen? Als je wil kan je het dan toelichten/verduidelijken?
Wat in principe geen voorbeeld is, maar een stelling op zich. Blijf ik ook bij, zonder er psychopaten met een keukenmes bij te halen.
Dat 't net zo lang als breed is, geldt voor veel dat hier de revue passeert: "Het blijft gelijk, hoe je 't ook bekijkt." Jouw waarneming is niet de enige absoluut ware waarneming en de mijne ook niet.
De rest van mijn bericht is een reactie op deze woorden van je:
een vormfout of het ter discussie stellen van de onafhankelijkheid van de slachtoffers.
Dat schreef ik; en dat laatste ( niveau van onze rechtstaat) is een verwijzing naar een topic.Ik ben niet voor vormfouten en tegen rechtsongelijkheid, wel van een discussie over het niveau van onze rechtstaat.
Ik vind de draai die jij aan bepaalde dingen geeft, niet prettig. Ik snap het wel, zo kun je je, voor de geen context lezende moderator, heel wat permitteren en als het om de letter van het geschrevene gaat, ben je nergens op te betrappen.
Gefeliciteerd. Ik vind het wel fijn dat je niet (altijd, misschien nu ook niet) begrijpt wat ik bedoel. Houden zo.
simbalabimba wijzigde dit bericht op 05-07-2017 19:16
Reden: ) verplaatst
Reden: ) verplaatst
0.05% gewijzigd
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
woensdag 5 juli 2017 om 19:28
Heel handig een vuilnisbak.Rosabella1 schreef: ↑05-07-2017 19:14Ook lekker,maar ik lust dan ook bijna alles wel ik ben net een vuilnisbak.![]()
Waai maar aan dan
woensdag 5 juli 2017 om 19:48
Ik keek dus écht verschrikt naar mijn voeten!
Van pure schrik wel direct op het envelopje van de inbox geklikt.
....en er achter gekomen dat het envelopje bovenaan een topic helemaal geen inbox is, grrrrrr.
Nu word ik op de hoogte gehouden van alle ontwikkelingen in dit topic. Fijn.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 5 juli 2017 om 20:01
Alleen skull of ook andere forumers?
woensdag 5 juli 2017 om 20:03
Als je daar nog eens op klikt, wordt je weer uitgeschreven.feow schreef: ↑05-07-2017 19:48![]()
Ik keek dus écht verschrikt naar mijn voeten!![]()
....en er achter gekomen dat het envelopje bovenaan een topic helemaal geen inbox is, grrrrrr.
woensdag 5 juli 2017 om 20:34
Dan snap ik ik je nu iets beter; behalve die verwijzing naar dat ene topic niet.simbalabimba schreef: ↑05-07-2017 19:16Dit zei ik: De ene keer kan het 'van pas komen' als iemand zich nog iets ouds herinnert ( en die herinnering zal sterker zijn als je daar zelf bij betrokken bent), de andere keer is het ineens 'not done'.
Wat in principe geen voorbeeld is, maar een stelling op zich. Blijf ik ook bij, zonder er psychopaten met een keukenmes bij te halen.
Dat 't net zo lang als breed is, geldt voor veel dat hier de revue passeert: "Het blijft gelijk, hoe je 't ook bekijkt." Jouw waarneming is niet de enige absoluut ware waarneming en de mijne ook niet.
De rest van mijn bericht is een reactie op deze woorden van je:
een vormfout of het ter discussie stellen van de onafhankelijkheid van de slachtoffers.
Dat schreef ik; en dat laatste ( niveau van onze rechtstaat) is een verwijzing naar een topic.
Ik vind de draai die jij aan bepaalde dingen geeft, niet prettig. Ik snap het wel, zo kun je je, voor de geen context lezende moderator, heel wat permitteren en als het om de letter van het geschrevene gaat, ben je nergens op te betrappen.
Gefeliciteerd. Ik vind het wel fijn dat je niet (altijd, misschien nu ook niet) begrijpt wat ik bedoel. Houden zo.
![]()
Wel apart dat je je er aan stoort dat ik soms iets indirect zeg als je zelf zo geheimzinnig met suggesties en omwegen schrijft.
Ik zie jou eigenlijk doorlopend suggestief schijven en niet direct zeggen wat je er nou eigenlijk ermee bedoeld. Volgens mij ben ik wel vrij duidelijk wat ik ermee bedoel toch?
Maar als ik het goed begrijp zeg je in de basis niet veel anders dan dat ik het zeg: feiten zijn feiten maar deze worden hier naar eigen inzicht uitgelegd net zo als je dat het beste uitkomt (als er al überhaupt naar de feiten gekeken wordt). Het verschil in onze opvatting is dat ik de context wel bepalend vind voor het beoordelen van feiten. Jij vindt een keukenmes een keukenmes. Ik vind een keukenmes een keukenmes als het in de keuken is en een steekwapen als het in handen is van een schuimbekkende psychopaat die op straat loopt.
Tenminste ik denk dat dat je opvatting is. Maar misschien ook niet. En als je het ook niet wil uitleggen of toelichten omdat je het prima vind dat ik je niet begrijp dan is dat ook een keuze.
woensdag 5 juli 2017 om 20:40
feow schreef: ↑05-07-2017 19:48![]()
Ik keek dus écht verschrikt naar mijn voeten!![]()
Ik heb het envelopje ook eens aangeklikt .. ik ben graag goed geïnformeerd
Ik heb nog geen verschil gemerkt.
woensdag 5 juli 2017 om 20:47