Napraattopic deel 87
donderdag 29 juni 2017 om 21:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 5 juli 2017 om 20:56
Fee-de-Goede schreef: ↑05-07-2017 20:34Ik vind Shifty juist erg duidelijk en direct communiceren in tegenstelling tot Simba.
Dank je.
woensdag 5 juli 2017 om 21:04
woensdag 5 juli 2017 om 21:08
Haha ja. Helemaal mee eens; doordat de kleine tekst die erbij hoort ook helemaal niet goed leesbaar is gaat ook de achterliggende betekenis verloren. Dus die is wel onduidelijk. Ik zal nog eens kijken of ik een leuke minion zonder tekst kan vinden (suggesties zijn welkom).
woensdag 5 juli 2017 om 21:53
woensdag 5 juli 2017 om 21:56
Geniaal gedaanLostWandress schreef: ↑05-07-2017 21:53Die bovenste heb ik speciaal voor jou (en het forum) aangepast. De pijltjes wezen eerst naar de zijkanten, maar op dit forum vol gekkies leek mij pijlen naar boven en beneden toepasselijker. (en de begaafden onder ons die kunnen wel tegen een grapje neem ik aan)
woensdag 5 juli 2017 om 22:03
overig/schaduwnapraat/list_messages/385012
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 5 juli 2017 om 22:04
Ik zit liever in de zon.
woensdag 5 juli 2017 om 22:06
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
woensdag 5 juli 2017 om 22:07
Ah Noushi, doorzettingsvermogen heb je wel, dat moet ik je nageven!
Binnenkort ga ik misschien eten bij Dapper Tutto, ben je daar al geweest?
woensdag 5 juli 2017 om 22:08
LostWandress schreef: ↑05-07-2017 21:53Die bovenste heb ik speciaal voor jou (en het forum) aangepast. De pijltjes wezen eerst naar de zijkanten, maar op dit forum vol gekkies leek mij pijlen naar boven en beneden toepasselijker. (en de begaafden onder ons die kunnen wel tegen een grapje neem ik aan)
Als minions vind ik deze geweldig!
Ander suggesties ook (hugh moest weer even out-of-the-box gaan
Ik heb de meeste geprobeerd maar omdat de avatar zo klein is vallen zovele details weg. je ziet de tekst niet meer of je ziet niet meer dat het een sm- of superminion is (is eigenlijk hetzelfde ook natuurlijk).
Dus ik ben maar voor deze gegaan.
Dank voor alle suggesties en sorry Nouschi