Mode & Beauty alle pijlers

Tattoo

05-07-2017 22:13 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gister samen met mijn vriend een tattoo laten zetten. Nu hebben we beide last van grieperigheid. Ik moest gister en vannacht overgeven en Mn vriend heeft spierpijn.
Hoort dit bij een tattoo?
Lijkt me sterk, tenzij de tatoeëerder zelf de griep had. ;)
Euh nee.
Kan wel, zijn het flink grote tattoeages?
Felix_Urbexicus schreef:
05-07-2017 22:21
Kan wel, zijn het flink grote tattoeages?
Uhm nee valt wel mee.
Al hoorde ik van iemand dat dat wel voor kan komen. Mar vroeg me af of dit dan de verschijnselen zijn.
Maar hoe zet ik een foto in Mn reactie/topic?
Vanaf Mn iPhone
Komt mij niet bekend voor. Je zou ze morgen even voor de zekerheid kunnen bellen om het te vragen.
Doet je tattoo behoorlijk veel pijn, ook als je het niet beweegt of rekt of aanzit? Want dan is het misschien verstandig om je huisarts te bellen. Je kan bijvoorbeeld ook allergisch voor de inkt zijn. Je menstruatiecyclus heeft ook invloed op hoe goed je geneest.

Dit soort info stond op dat formulier dat je getekend hebt voor je wat liet zetten. Dat je de risico's begreep?
Nog nooit gehad en ik heb meerdere tattoos.

Kunnen jullie niet gewoon beide grieperig zijn?
Felix_Urbexicus schreef:
05-07-2017 22:34
Doet je tattoo behoorlijk veel pijn, ook als je het niet beweegt of rekt of aanzit? Want dan is het misschien verstandig om je huisarts te bellen. Je kan bijvoorbeeld ook allergisch voor de inkt zijn. Je menstruatiecyclus heeft ook invloed op hoe goed je geneest.

Dit soort info stond op dat formulier dat je getekend hebt voor je wat liet zetten. Dat je de risico's begreep?

Ik heb geen formulier getekend. Ik ben wel ongesteld nu en toen ik hem liet zetten. Het doet niet zeer alleen als ik er aan kom.
Als je het niet vertrouwt.. huisarts even bellen morgenochtend.
-Puss-in-Bootz- schreef:
05-07-2017 22:34
Nog nooit gehad en ik heb meerdere tattoos.

Kunnen jullie niet gewoon beide grieperig zijn?

Ik heb me wel heel erg druk gemaakt haha omdat het mijn eerste tattoo was. En het deed ook heel veel pijn. Hij zit op Mn ribben.
Supernurse1306 schreef:
05-07-2017 22:37
Ik heb me wel heel erg druk gemaakt haha omdat het mijn eerste tattoo was. En het deed ook heel veel pijn. Hij zit op Mn ribben.
Pijn is fijn, niet piepen.
mode-beauty/grieperig-gevoel-na-tattoo/ ... ges/165617
MoirenPhae schreef:
05-07-2017 22:43
Pijn is fijn, niet piepen.
:rofl:

Pijn is fijn en bloed is goed.
FiIee schreef:
05-07-2017 22:45
:rofl:

Pijn is fijn en bloed is goed.
Nou dit is mijn eerste tattoo op een kut plek en ze is er 2 uur mee bezig geweest. Maar nu ben ik blij!
Supernurse1306 schreef:
05-07-2017 22:55
Nou dit is mijn eerste tattoo op een kut plek en ze is er 2 uur mee bezig geweest. Maar nu ben ik blij!
Pijn is fijn niet zeuren.
Hoewel, op mijn kut lijkt me niet prettig nee.
Dan ben je denk ik gewoon ziek geworden van de spanning + vermoeidheid. Had ik ook na 3,5 uur op mijn ribben. Houd je tattoo goed in de gaten, als je je echt zorgen maakt even terug naar de shop of je HA bellen.
Jeetje, maak je niet zo druk.
Waarschijnlijk gewoon spanning.
Fijn dat je blij ben :-D

Als je handen en voeten eraf vallen dan moet je, je zorgen gaan maken.
intothewild schreef:
05-07-2017 22:57
Dan ben je denk ik gewoon ziek geworden van de spanning + vermoeidheid. Had ik ook na 3,5 uur op mijn ribben. Houd je tattoo goed in de gaten, als je je echt zorgen maakt even terug naar de shop of je HA bellen.
Dankje eindelijk iemand met een goed antwoord!
Je moet ook geen lichaamsvreemde stoffen in je huid laten prikken.
Op zijn minst bijzonder dat een "supernurse" geen idee heeft of dit van een tattoo kan komen of gewoon een griepje, voedselinfectie etc is. Als je je zorgen maakt bel je morgen even de tattooshop en je ha. En bij ernstige zorgen de hap (of 112 haha :P ).
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Supernurse1306 schreef:
05-07-2017 22:35
Ik heb geen formulier getekend. Ik ben wel ongesteld nu en toen ik hem liet zetten. Het doet niet zeer alleen als ik er aan kom.
En de medewerkers in de shop hebben je ook verbaal niets uit gelegd?

Wat een habbibabbi shop dan zeg, daar ga je toch niet mee in zee. Of was het een thuis/hobby tattoo?
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Inkt is eigenlijk geen goed schoonheidsmiddel omdat het altijd op inkt blijft lijken, dus te grof is om verfraaiend te werken, of wil je iets met de tekening zeggen?

Koorts ach ja, je lijf verzet zich tegen de vreemde indringer. Je lijf doet z'n best om je te behoeden zeg maar.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven