Preuts gevoel

05-07-2017 21:54 24 berichten
Hello dames.

Mijn vriend en ik zijn heel intiem met elkaar. Als we bij andere mensen zijn dan geeft die me een zoen of houdt die me vast etc. Ik voel me toch wel wat preutserig. Relatie is goed we zijn gek op elkaar. Zal ik er wat van zeggen of gewoon laten?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een hekel aan stelletjes die in gezelschap de hele tijd aan elkaar zitten, dus ik zou zeggen zeg er wat van dat je het niet fijn vindt
Je wilt niet dat hij je vasthoudt/aanraakt en plein public, begrijp ik dat goed?
Waarom wil je dat niet?

En als het je echt dwars zit, zou ik er voorzichtig iets van zeggen.
Dat is afhankelijk van of je je er prettig bij voelt. Ik ben het persoonlijk met Ginerva eens dat het onbeleefd is om in gezelschap intiem te doen als stelletje.
intothewild schreef:
05-07-2017 21:55
Je wilt niet dat hij je vasthoudt/aanraakt en plein public, begrijp ik dat goed?
Waarom wil je dat niet?

En als het je echt dwars zit, zou ik er voorzichtig iets van zeggen.
Ik zie het andere stelletjes ook niet doen. Ik weet niet, ongemakkelijk gevoel.
Je gaat trouwen en je hebt dit nog nooit gezegd? Wat leef jij toch in een bijzondere wereld.
Ttass30 schreef:
05-07-2017 22:03
Ik ben best van het knuffelen, handje vast houden etc. Mijn vriend helemaal niet.
Hij heeft tegen mij gezegd dat hij heel erg zijn best doet om dit toch te doen, omdat hij weet dat ik dit fijn vindt. Maar dan wel vooral thuis. Soms, als ik in het openbaar zijn hand vast pak, geeft hij aan dat hij daar op dat moment even niet zo veel behoefte aan heeft. Prima! Dan kan ik daar rekening mee houden. Beetje geven en nemen.

Ik denk dus dat het slim is als je het aangeeft, bij ons heeft het in ieder geval goed uitgepakt.
Ff elkaar rond de middel of hand op de bil, een kusje vind ik allemaal prima kunnen. En zelfs fijn dat men die genegenheid toont aan elkaar.
Maar als jij je er niet prettig bij voelt moet je dat gewoon aangeven.
Eens een keertje oogcontact of een subtiele aanraking is normaal, maar de hele tijd dat kleffe gedoe in gezelschap is niet normaal, lijkt me. Ik zou het zelf niet willen en ik zou me er bij anderen aan storen.
Ik heb er nooit wat van gezegd omdat ik dan vind dat ik aan het zeuren ben, terwijl hij iets liefs doet hij toont liefde en genegenheid.
Vind je het vooral vervelend dat hij het in gezelschap doet of ben je niet zo aanrakerig ?
Gewoon eerlijk tegen hem zeggen jullie relatie zit verder goed dus kun je dat toch gewoon zeggen.
Ik vond het vroeger, ook als ik zelf in een relatie zat, heel irritant als stelletjes klef deden (of mijn partner)
Nu met m'n huidige vriend heb ik er totaal geen moeite mee als ik anderen lief tegen elkaar zie doen of als mijn vriend dat doet.
Mits het een beetje normaal gedrag is, een kus of korte aanraking maar geen uitgebreide tongzoen.
Ttass30 schreef:
05-07-2017 22:17
Ik heb er nooit wat van gezegd omdat ik dan vind dat ik aan het zeuren ben, terwijl hij iets liefs doet hij toont liefde en genegenheid.
Dat hoeft toch niet in het openbaar? Mijn lief vindt het niet fijn, we lopen zelfs niet hand in hand, helemaal prima. En soms krijg ik als we ergens lopen spontaan een kus. Die is dan nog veel leuker dan wanneer hij er altijd zou zijn :)
Om eerlijk te zijn heb ik er nooit bij stil gestaan dat het mensen kan irriteren dat merkte ik vandaag ook bij het feestje. Wij kwamen hand in hand binnen even leuke humor over elkaar. En even kusje en een knuffel hier en daar.
Wat je omschrijft klinkt niet overdreven. Het is niet alsof hij je in het openbaar helemaal af lebbert. Wil je zelf dat hij het niet meer doet of wil je je er meer comfortabel bij voelen?

Het is bij dit soort dingen sowieso zoeken naar een middenweg. Ik zou ook niet de hele tijd willen tongen, maar ik zou het ook niet zo leuk vinden als ik een vriend had die niet eens zijn hand op mijn rug wilde leggen in het openbaar oid.
nou idd in gezelschap is dat heel vervelend dan kan je beter met ze 2e thuis blijven
Hier ligt het erg aan het gezelschap. Maar goed, ik ben van nature niet bepaald van de aanrakingen, dus klef zijn we eigenlijk nooit in het openbaar.

Wat anderen wel of niet doen bemoei ik me niet mee verder.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Denk je dan aan wat anderen van jullie zouden vinden? Is het 'not done' om in jouw vriendenkring/familie effe een klein momentje samen het hebben?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ttass30 schreef:
Maar waarom? Om wat anderen ervan zouden vinden?

Als het je een ongemakkelijk gevoel geeft dan vertel je hem dit toch gewoon?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
misschien dat als je nagels veel langer zijn hij wel uitkijkt om te dichtbij te komen ;-)
Lorem Ipsum
Enn schreef:
06-07-2017 00:14
Denk je dan aan wat anderen van jullie zouden vinden? Is het 'not done' om in jouw vriendenkring/familie effe een klein momentje samen het hebben?
Op het feestje gisteren werden we wel even op een ongemakkelijke manier aangestaard.
Ttass30 schreef:
Met andere stelletjes heb je niets te maken.
Ttass30 schreef:
05-07-2017 22:30
Om eerlijk te zijn heb ik er nooit bij stil gestaan dat het mensen kan irriteren dat merkte ik vandaag ook bij het feestje. Wij kwamen hand in hand binnen even leuke humor over elkaar. En even kusje en een knuffel hier en daar.
Ik zou er lak aan hebben als andere er zich aan irriteren.
Ttass30 schreef:
06-07-2017 11:08
Op het feestje gisteren werden we wel even op een ongemakkelijke manier aangestaard.
In je op geef je aan dat je jezelf er ongemakkelijk bij voelt , misschien is het meer je eigen gevoel ?
Als mensen elkaar een kus geven in gezelschap stoort me dat echt niet , uitgebreid speeksel uitwisselen vind ik wat anders .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven