Gezondheid alle pijlers

Geen menstruatie

06-07-2017 07:46 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

De laagste keer dat ik menstrueerde was dit compleet anders dan normaal. Ik had geen van de bekende klachten vooraf en toen het (precies op tijd) begon had ik ipv een normale menstruatie last van ruim 2 weken een klein beetje bruin verlies. En nu ben ik inmiddels ruim een hele cyclus verder, 10 dagen overtijd en nog steeds niks. Ook geen van de gebruikelijke klachten, af en toe wat steken in mijn baarmoeder en daar blijft het dan ook bij.

Ik gebruik geen anticonceptie, maar de testen wijzen uit dat ik ook niet zwanger ben, ik heb niet noemenswaardig veel stress, ben niet opeens aangekomen of afgevallen, sport niet extreem veel en kan dus eigenlijk geen reden bedenken waarom het nu zo loopt. Normaal gesproken ben ik ook regelmatig.

Is dit nog normaal? Wanneer is het tijd voor de huisarts?
Overgang?
En het is tijd voor de ha als je je zorgen maakt.
Ik hoop nog heen overgang, ben eind twintig.. Echte zorgen maak ik me nog niet, vind het vooral erg vreemd.
je gebruikt geen ac, maar ben je sexueel actief?
lilalinda schreef:
06-07-2017 08:20
je gebruikt geen ac, maar ben je sexueel actief?
Ja, dat wel
en je hebt een kinderwens?
lilalinda schreef:
06-07-2017 08:39
en je hebt een kinderwens?
Geen actieve, we hebben al twee kinderen. Maar aangezien we geen anticonceptie gebruiken, weten we dat een zwangerschap wel kan gebeuren. Alleen denk ik niet dat dot nu het geval is, ik voel me echt helemaal niet zwanger en heb voor de zekerheid ook al twee keer getest.
viva_mama schreef:
06-07-2017 08:46
Geen actieve, we hebben al twee kinderen. Maar aangezien we geen anticonceptie gebruiken, weten we dat een zwangerschap wel kan gebeuren. Alleen denk ik niet dat dot nu het geval is, ik voel me echt helemaal niet zwanger en heb voor de zekerheid ook al twee keer getest.
Dan zou ik toch even langs de huisarts gaan
Gebruik je ook geen condooms oid? Ook als je altijd regelmatig bent kan je een keer een rare cyclus hebben.
Luna_ schreef:
06-07-2017 11:52
Gebruik je ook geen condooms oid? Ook als je altijd regelmatig bent kan je een keer een rare cyclus hebben.
Jawel, maar alleen tijdens mijn (vermoedelijke) vruchtbare periode, niet heel betrouwbaar dus.

Ik weet dat ik best een keer een rare cyclus kan hebben, alleen nu is het alweer de tweede op een rij die niet normaal is..

Ik denk dat ik nog even afwacht en anders toch naar een belletje pleeg naar de huisarts..
Hmm raar, houd je je ovulatie bij? Succes, hoop dat je snel wat duidelijkheid hebt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven