Werkt product x echt?

vrijdag 17 maart 2017 om 15:46
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken
Mijn bijdrage:
- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.
- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.
Jullie nog toevoegingen en tips?
Mijn bijdrage:
- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.
- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.
Jullie nog toevoegingen en tips?

zaterdag 1 juli 2017 om 14:47
Ik ben even voor je gaan zoeken Impala. Het is al een heeeeeeel stuk terug blijkbaar op pagina 52. (Oeps!)
Maar moesten er nog mensen zijn die net als Impala ongerust zijn over het wimperserum dan kunnen die op pagina 52 van dit topic terecht. Blijf daar even doorlezen want het is grondig geanalyseerd en genuanceerd.

Maar moesten er nog mensen zijn die net als Impala ongerust zijn over het wimperserum dan kunnen die op pagina 52 van dit topic terecht. Blijf daar even doorlezen want het is grondig geanalyseerd en genuanceerd.

anoniem_304001 wijzigde dit bericht op 01-07-2017 18:12
0.77% gewijzigd

zaterdag 1 juli 2017 om 14:58
Nee maar klinkt interessant!helena2 schreef: ↑01-07-2017 13:50Hebben jullie het al over het indian clay-masker gehad? Dat is een pot met klei in poedervorm, wat je kunt aanmaken met water of appelazijn. Ik doe het laatste.
Ik heb hele grote porien op mijn neus en tot nu toe heeft niks geholpen om ze kleiner te maken. Maar dit wel! Ik geef toe dat het maar tijdelijk is, maar ik zie wel degelijk verschil.
Kennen jullie het?

zaterdag 1 juli 2017 om 18:10
Wat is dat voor spul? Hoe vaak doe je dat?MonicaG schreef: ↑01-07-2017 13:54Benen ontharen: ik heb m'n epileerapparaat weggedaan, dat ding pakte alleen maar haren van >3 mm, heel fijn als je een bleke huid en donkere haren hebt, not.
Deze kost geen drol, is op 30 sec. gebruiksklaar, neemt ook de korte haartjes mee en spoel je gewoon af met warm water. Werkt trouwens ook prima voor wenkbrauwen:
![]()

zaterdag 1 juli 2017 om 18:15
Ja heb ik al eerder genoemd heb een pot in huis maar zoon gebruikt hem voornamelijk .helena2 schreef: ↑01-07-2017 13:50Hebben jullie het al over het indian clay-masker gehad? Dat is een pot met klei in poedervorm, wat je kunt aanmaken met water of appelazijn. Ik doe het laatste.
Ik heb hele grote porien op mijn neus en tot nu toe heeft niks geholpen om ze kleiner te maken. Maar dit wel! Ik geef toe dat het maar tijdelijk is, maar ik zie wel degelijk verschil.
Kennen jullie het?
Werkt ook goed om een puistje uit te drogen, op je hele gezicht vind ik behoorlijk pittig daarna ook een knalrode kop.
anoniem_171074 wijzigde dit bericht op 01-07-2017 18:21
0.23% gewijzigd

zaterdag 1 juli 2017 om 18:25
Zoals iedereen inmiddels wel weet gebruik ik kokosolie als nachtcreme en heb ik sindsdien geen puistje meer gezien.
Maar vrijdagochtend had ik er toch plots 1 op mijn borst. (Moet ik ook maar eens kokosolie op gaan smeren dan) Ik heb er een druppel tee trea olie op gedaan en 's middags was de puist weg. Er zat enkel nog een rood plekje.
Dat werkt dus inderdaad goed. Is wel eens eerder gezegd in dit topic geloof ik. Maar nu kan ik dat dus bevestigen.
Maar vrijdagochtend had ik er toch plots 1 op mijn borst. (Moet ik ook maar eens kokosolie op gaan smeren dan) Ik heb er een druppel tee trea olie op gedaan en 's middags was de puist weg. Er zat enkel nog een rood plekje.
Dat werkt dus inderdaad goed. Is wel eens eerder gezegd in dit topic geloof ik. Maar nu kan ik dat dus bevestigen.
zaterdag 1 juli 2017 om 21:14
zaterdag 1 juli 2017 om 22:43
Ik heb hier een hele fijne spray voor van l'oreal. Mijn haar word er veel voller van en dat blijft ook echt even zitten. Is er in een volume versie, die heb ik, en een andere voor glad haar (stijltang denk ik). Ik vind hem heel fijn.

zaterdag 1 juli 2017 om 22:46
En die indian clay:

Daar krijg je inderdaad een rooie kop van, maar dat betekent wel dat het iets doet! En dat blijft maar een half uurtje hangen ;
(Dus niet vlak voor een feestje doen). Ik zie daarna echt beduidend kleinere porien op mijn huid.
Als je de azijn bij de klei doet, dan borrelt het ook helemaal. Ik vind dat er heerlijk uitzien! Lekker heksen

Daar krijg je inderdaad een rooie kop van, maar dat betekent wel dat het iets doet! En dat blijft maar een half uurtje hangen ;
(Dus niet vlak voor een feestje doen). Ik zie daarna echt beduidend kleinere porien op mijn huid.
Als je de azijn bij de klei doet, dan borrelt het ook helemaal. Ik vind dat er heerlijk uitzien! Lekker heksen

zaterdag 1 juli 2017 om 23:28
Waar koop je deze?helena2 schreef: ↑01-07-2017 22:46En die indian clay:
Als je de azijn bij de klei doet, dan borrelt het ook helemaal. Ik vind dat er heerlijk uitzien! Lekker heksen![]()
zondag 2 juli 2017 om 08:55
Friet met mayo:
https://www.beautystuff.nl/winkel/aztec ... leem-454g/
Ik heb daar ook de fles appelazijn besteld, want ze raden aan het te gebruiken met biologische appelazijn met 'moeder'. Ik geloof dat het zo heet. Dan zijn er bepaalde bacterien nog aanwezig die effectief zijn op je huid. Ofzoiets...
https://www.beautystuff.nl/winkel/aztec ... leem-454g/
Ik heb daar ook de fles appelazijn besteld, want ze raden aan het te gebruiken met biologische appelazijn met 'moeder'. Ik geloof dat het zo heet. Dan zijn er bepaalde bacterien nog aanwezig die effectief zijn op je huid. Ofzoiets...

zondag 2 juli 2017 om 12:21
Ah, bedankt. Misschien dat ik dat toch eens ga proberen, ook al ben ik niet zo'n fan van zelf waxen
Over 2 weken zit ik weer in België, dus dan even de Carrefour bezoeken!

woensdag 5 juli 2017 om 18:01
Is er sinds zondag niets meer gepost???
Jammer, vind het zo leuk om hier te lezen haha. Ik was vorige week bij de Hema, toen heb ik even naar de wenkbrauwpen (van een pagina of 2 terug) gekeken. Ik vind dat hij geen superdunne streepjes zet. Ook niet dik ofzo, maar met een goed geslijpt potloodje kan ik echt mooie fijne streepjes zetten. Ik had getest op mn hand en de streepjes bleven er wel heel erg goed opzitten haha heel charmant maar dat is dus wel positief!
Ik ben ook online op zoek naar de Veet orientaalse wax, maar lijkt in Nederland niet echt verkrijgbaar.

Jammer, vind het zo leuk om hier te lezen haha. Ik was vorige week bij de Hema, toen heb ik even naar de wenkbrauwpen (van een pagina of 2 terug) gekeken. Ik vind dat hij geen superdunne streepjes zet. Ook niet dik ofzo, maar met een goed geslijpt potloodje kan ik echt mooie fijne streepjes zetten. Ik had getest op mn hand en de streepjes bleven er wel heel erg goed opzitten haha heel charmant maar dat is dus wel positief!
Ik ben ook online op zoek naar de Veet orientaalse wax, maar lijkt in Nederland niet echt verkrijgbaar.
donderdag 6 juli 2017 om 11:06
Bij de Hema waar ik was hadden ze 3 kleuren wenkbrauwpen. Een blonde, een lichtbruine/taupe en een donkerbruine.Muisje32 schreef: ↑05-07-2017 18:01Is er sinds zondag niets meer gepost???![]()
Ik heb de taupekleurige gekocht, maar die is te donker voor mijn wenkbrauwen. Steekt te veel af bij mijn wit-grijze haar.
De "blonde" is te rood van tint.
Dus houd ik het maar bij mijn grijze wenkbrauwpotlood.

donderdag 6 juli 2017 om 13:19