Napraattopic deel 87
donderdag 29 juni 2017 om 21:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 6 juli 2017 om 11:16
Wat is dat voor mooie uitdrukking?
donderdag 6 juli 2017 om 11:18
Dat tasje hangt er weer.
donderdag 6 juli 2017 om 11:20
donderdag 6 juli 2017 om 11:21
Bedankt
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 6 juli 2017 om 11:31
donderdag 6 juli 2017 om 11:37
Ik las het en dacht precies hetzelfde. Ze is hier toch niet uit de band gesprongen? Zeker weer zo'n "ik staf om niks" idioot.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑06-07-2017 11:35FiIee heeft een weekban ivm ongepast en op de man reageren.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Wat nu weer?
donderdag 6 juli 2017 om 11:49
Renaissance_ schreef: ↑06-07-2017 11:37Ik las het en dacht precies hetzelfde. Ze is hier toch niet uit de band gesprongen? Zeker weer zo'n "ik staf om niks" idioot.
Oh dat durf ik niet zo te beweren. Filee kon/kan er wel wat van.
donderdag 6 juli 2017 om 11:49
Nou kan ik ook verder nergens komen, alleen wat de startpagina aangeeft en dat is niet veel.
donderdag 6 juli 2017 om 11:53
Mother_Earth schreef: ↑06-07-2017 11:52De Post van 08.16 van vandaag hier op napraat misschien als reden voor Filee haar ban.
En nee niet van mij, ik staf niet.
Zou bijzonder onterecht zijn omdat ze daar precies zei hoe het is. Niks "op de man" aan.
donderdag 6 juli 2017 om 11:58
Djeesz, alweer?!-Puss-in-Bootz- schreef: ↑06-07-2017 11:35FiIee heeft een weekban ivm ongepast en op de man reageren.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Wat nu weer?
Filee
Prrrr, mauw miawwwww.
donderdag 6 juli 2017 om 11:59
Daar kunnen meningen over verschillen.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑06-07-2017 11:53Zou bijzonder onterecht zijn omdat ze daar precies zei hoe het is. Niks "op de man" aan.
Ieder zijn goed recht.
Ik beantwoordde alleen een vraag over een wat een optie zou kunnen zijn.
donderdag 6 juli 2017 om 12:00
Teruggezocht. Hele normale post maar ja, we hebben notoire staffers hier zitten.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑06-07-2017 11:53Zou bijzonder onterecht zijn omdat ze daar precies zei hoe het is. Niks "op de man" aan.