Napraattopic deel 87
donderdag 29 juni 2017 om 21:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 6 juli 2017 om 13:20
Tja, dat is wat bommen doen hè: ontploffen.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 6 juli 2017 om 13:21
Lady_Voldemort schreef: ↑06-07-2017 13:20Er schijnen nog wat stukken te liggen die ook nog tot ontploffing moeten worden gebracht. Dus als jullie niets meer van me horen ben ik geëxplodeerd![]()
De EOD is competent.
donderdag 6 juli 2017 om 13:22
Het was aangenaam je gekend te hebben.Lady_Voldemort schreef: ↑06-07-2017 13:20Er schijnen nog wat stukken te liggen die ook nog tot ontploffing moeten worden gebracht. Dus als jullie niets meer van me horen ben ik geëxplodeerd![]()
donderdag 6 juli 2017 om 13:25
Daar deden de bommen het gewoon.Lady_Voldemort schreef: ↑06-07-2017 13:21Je bent gewoon jaloers. Had je maar niet in die saaie randstad moeten gaan wonen, tsss.
donderdag 6 juli 2017 om 13:38
Dat ik dat nu hier moet lezen.Lady_Voldemort schreef: ↑06-07-2017 13:20Er schijnen nog wat stukken te liggen die ook nog tot ontploffing moeten worden gebracht. Dus als jullie niets meer van me horen ben ik geëxplodeerd![]()
Ik heb geen bom gevoeld
Edit: of gehoord.
donderdag 6 juli 2017 om 13:42
donderdag 6 juli 2017 om 13:52
Het was ook niet echt een spectaculaire dreun hoor. Ik woon er honderdvijftig meter vanaf dus hier zat ik wel even te schudden, maar ik gok erop dat je er een kilometer verderop al niks meer van meekreeg. Die EOD-lui zijn best goed inderdaadKnuffelheks schreef: ↑06-07-2017 13:38Dat ik dat nu hier moet lezen.
Ik heb geen bom gevoeld
Edit: of gehoord.
donderdag 6 juli 2017 om 13:53
Gezien net.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 6 juli 2017 om 13:54
Ik heb al even gezocht waar het was, ik zit er inderdaad een stuk verder vandaanLady_Voldemort schreef: ↑06-07-2017 13:52Het was ook niet echt een spectaculaire dreun hoor. Ik woon er honderdvijftig meter vanaf dus hier zat ik wel even te schudden, maar ik gok erop dat je er een kilometer verderop al niks meer van meekreeg. Die EOD-lui zijn best goed inderdaad![]()
donderdag 6 juli 2017 om 14:00
psyche/succesvol-dat-komt-niet-aanwaaie ... 96a1fb02b7
Zie de wijzigingen van de mod. Ik denk dat de ban hiervoor is bij Filee
Trouwens de to is weer op anoniem gegaan.
Zie de wijzigingen van de mod. Ik denk dat de ban hiervoor is bij Filee
Trouwens de to is weer op anoniem gegaan.
donderdag 6 juli 2017 om 14:44
donderdag 6 juli 2017 om 15:05
Ik zit nu achter de pc,dus kan eindelijk motto's lezen. Wat heb jij een mooie!charlottew88 schreef: ↑06-07-2017 14:44Nieuwe TO gespot op de relatiepijler. Met een gedetailleerde OP. Waarom reageert hij opeens niet meer.
donderdag 6 juli 2017 om 15:16