Napraattopic deel 87

29-06-2017 21:33 3404 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
charlottew88 schreef:
06-07-2017 14:44
Nieuwe TO gespot op de relatiepijler. Met een gedetailleerde OP. Waarom reageert hij opeens niet meer.
Bij dat soort topics hoop ik altijd dat we met een puber te maken hebben.. :cry:
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Rosabella1 schreef:
06-07-2017 15:31
Bij dat soort topics hoop ik altijd dat we met een puber te maken hebben.. :cry:
pubers hebben ook gevoel! :'(
Blaise* schreef:
06-07-2017 15:31
pubers hebben ook gevoel! :'(
Ja ik weet het..
Hele intense gevoelens en dan vooral heel veel gevoel voor drama :cry:
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Rosabella1 schreef:
06-07-2017 15:34
Ja ik weet het..
Hele intense gevoelens en dan vooral heel veel gevoel voor drama :cry:
krijg ineens flashbacks naar vroegah :|
Eleonora kun jij op een of andere manier contact met mij zoeken ?
Niks geks hoor gewoon een vraag
Ik schijn je succesvol een pb te hebben gestuurd Pretzel....
Eleonora-2 schreef:
06-07-2017 15:53
Ik schijn je succesvol een pb te hebben gestuurd Pretzel....
Werkt niet helaas :)
Haal het zo weg
anoniem_171074 wijzigde dit bericht op 06-07-2017 16:44
43.40% gewijzigd
Pretzel, werkt het ook niet als jij Leo een PB stuurt? Ik las daarstraks dat als je elkaar een PB stuurt, het wel werkt.
Life is short. Eat dessert first.
Blaise* schreef:
06-07-2017 15:38
krijg ineens flashbacks naar vroegah :|
Haha ik was ook zo'n dramaqueen en ik herkende heel veel van mijzelf in mijn dochter toen zijn puber was..
Ze is geloof ik net puber af. :yes:
Haal maar weg.
wouw ik had een serieuze vraag bij de moderators over dat topic op psyche wat blijkt het was off topic bij de moderators.
:@@:
Ik geef het op.
7102 schreef:
06-07-2017 16:49
wouw ik had een serieuze vraag bij de moderators over dat topic op psyche wat blijkt het was off topic bij de moderators.
:@@:
Ik geef het op.
Niet meer doen laat maar lekker,zolang de hele pijler niet vol spam staat meld ik niets meer bij de mods.
Courgettesoep met gebakken spekjes.

En fijn dat je niet verdwenen bent Blaise!
Eleonora-2 schreef:
06-07-2017 16:46
Haal maar weg.
Je hebt mail :)
Blaise* schreef:
06-07-2017 15:04
"Hotel relatie"ook zo een mooie.
TO heeft maar 1 reactie gegeven maar het siert haar wel dat ze de OP laat staan.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ben ik nu gek of zijn mijn ogen opeens achteruit gegaan maar heeft de achtergrond hier een andere kleur gekregen en de TO posten ?
Nu is het meer grijs/paars-achtig en gisteren of eergisteren was het toch meer roze ? o_o
Mother_Earth schreef:
06-07-2017 17:25
Ben ik nu gek of zijn mijn ogen opeens achteruit gegaan maar heeft de achtergrond hier een andere kleur gekregen en de TO posten ?
Nu is het meer grijs/paars-achtig en gisteren of eergisteren was het toch meer roze ? o_o
Ik zie vandaag niet iets ander dan gisteren? Maar schijnbaar zijn er nogal wat verschillen per device/browser.
Ging iets fout eleonora stuur hem straks thuis opnieuw
shifty schreef:
06-07-2017 17:27
Ik zie vandaag niet iets ander dan gisteren? Maar schijnbaar zijn er nogal wat verschillen per device/browser.
Dat zou kunnen want ik zie nu wel opeens een ander geel mannetje :biggrin:
De reacties van TO staan bij mij altijd in een grijzige achtergrond? Maar ik forum alleen 'vast' op mac en pc.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Mother_Earth schreef:
06-07-2017 17:25
Bij mij niet hoor. Same old same old.
:hello: it is me! :hello:
Wie is Blaise* nou weer? :sherlock:

Anyways: welkom terug! :cheer2:
Dan ligt het dus echt aan mij, tijd voor de opticien misschien.
Hadden we in de vorige Viva uitvoering roze dan ?
Mijn hersenscellen willen soms niet mee met iets nieuws en onthouden het oude en dat komt dan opeens als onwerkelijk over zo lijkt het in ieder geval. :-?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven