Napraattopic deel 87
donderdag 29 juni 2017 om 21:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 6 juli 2017 om 18:06
Jaaa gezellig, modderbad hou ik ook wel vanMother_Earth schreef: ↑06-07-2017 09:00Allemaal welkom , maken er 1 groot feest van.
Wordt vast gezellig toch ?
Faciliteiten voor een modderbad zijn ook aanwezig voor de liefhebbers![]()
donderdag 6 juli 2017 om 18:10
Ow ja hoor ik ga wel worstelenThunderassMan schreef: ↑06-07-2017 18:08Ik ook, ik ook.
Zeker als er in geworsteld wordt door dames in bikini's.
donderdag 6 juli 2017 om 18:14
Hebben jullie dat nou ook dat je terwijl je buiten zit te forummen je de echtelijke ruzies van de buren 2 schuttingen verder meekrijgt?
'Waar was jij vanmiddag.! Jij was niet waar je zou moeten zijn
'Waar was jij vanmiddag.! Jij was niet waar je zou moeten zijn
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
donderdag 6 juli 2017 om 18:16
Nee, dat dan weer niet.Rosabella1 schreef: ↑06-07-2017 18:14Hebben jullie dat nou ook dat je terwijl je buiten zit te forummen je de echtelijke ruzies van de buren 2 schuttingen verder meekrijgt?
'Waar was jij vanmiddag.! Jij was niet waar je zou moeten zijn![]()
Hier speelden wel de buurkinderen vanmorgen om half 7 al buiten
Ik heb mijn raam keihard dicht gesmeten, dat hielp wel.
donderdag 6 juli 2017 om 18:18
Oh wow jij hebt een live forum in je buurtje! Je houdt toch wel regelmatig bordjes met goede adviezen in hun blikveld mag ik hopen?Rosabella1 schreef: ↑06-07-2017 18:14Hebben jullie dat nou ook dat je terwijl je buiten zit te forummen je de echtelijke ruzies van de buren 2 schuttingen verder meekrijgt?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 6 juli 2017 om 18:19
Nee. Maar wat werd er nog meer gezegd nu willen wij natuurlijk verdere smeuïge details.Rosabella1 schreef: ↑06-07-2017 18:14Hebben jullie dat nou ook dat je terwijl je buiten zit te forummen je de echtelijke ruzies van de buren 2 schuttingen verder meekrijgt?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 6 juli 2017 om 18:21
En dan zeg jij"Joehoe buuf, hij was bij mij!"Rosabella1 schreef: ↑06-07-2017 18:14Hebben jullie dat nou ook dat je terwijl je buiten zit te forummen je de echtelijke ruzies van de buren 2 schuttingen verder meekrijgt?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
donderdag 6 juli 2017 om 18:22
Jezus Christus Simba heb jij Gijs in je bed geluld?
Gefeliciteerd heel knap
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
donderdag 6 juli 2017 om 18:23
Uhm,Rosabella1 schreef: ↑06-07-2017 18:14Hebben jullie dat nou ook dat je terwijl je buiten zit te forummen je de echtelijke ruzies van de buren 2 schuttingen verder meekrijgt?
De buurman rijdt weg, ja echt hahaha en buuf schreeuwt hem achterna 'wat is er met jou aan de hand dat je al 2 dagen niemand hier gedag zegt?'
Yep. Vorige keer was het forum meer roze. Dezelfde kleur als de verstuur knop bij een reactie.Mother_Earth schreef: ↑06-07-2017 17:52Dan ligt het dus echt aan mij, tijd voor de opticien misschien.
Hadden we in de vorige Viva uitvoering roze dan ?
Mijn hersenscellen willen soms niet mee met iets nieuws en onthouden het oude en dat komt dan opeens als onwerkelijk over zo lijkt het in ieder geval.![]()
donderdag 6 juli 2017 om 18:25
Rosabella1 schreef: ↑06-07-2017 18:23De buurman rijdt weg, ja echt hahaha en buuf schreeuwt hem achterna 'wat is er met jou aan de hand dat je al 2 dagen niemand hier gedag zegt?'![]()
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 6 juli 2017 om 18:26
Flut, nu moet ik een topic openen. Suggesties voor een titel? Hier komt de OP:
Mijn buurvrouw schendt mijn privacy, ze beschrijft mijn ruzie met mijn man op dit forum. Kunnen jullie je dat voorstellen?????? Duizenden mensen weten hier nu van. Ik wil dit niet. Wat kan ik doen?????? Mijn man is ook al weggereden. geen idee waarheen. Ik ben helemaal in paniek, en boos, hellllp wat moet ik nu????
Mijn buurvrouw schendt mijn privacy, ze beschrijft mijn ruzie met mijn man op dit forum. Kunnen jullie je dat voorstellen?????? Duizenden mensen weten hier nu van. Ik wil dit niet. Wat kan ik doen?????? Mijn man is ook al weggereden. geen idee waarheen. Ik ben helemaal in paniek, en boos, hellllp wat moet ik nu????
Nou dan doe ik met je mee, dat naast de bbq zitten met een pilsje danThunderassMan schreef: ↑06-07-2017 18:16Mooi, dan installeer ik mij wel naast de BBQ met een pilsje en geniet van het uitzicht.
Wie draait er dan het vlees om ?
*hoort opeens kerkklokken luiden*Rosabella1 schreef: ↑06-07-2017 18:22Jezus Christus Simba heb jij Gijs in je bed geluld?
Gefeliciteerd heel knap![]()
Gijs?
Begrijp ik nu goed dat jij ook een geanonimiseerde bent? (wiens naam mij nu even ontschoten is)
donderdag 6 juli 2017 om 18:27
seks/ideen-voor-spannend-weekend-weg-al ... ges/385563
Brummen?
Brummen?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
donderdag 6 juli 2017 om 18:28
Shifty of skull natuurlijk.Mother_Earth schreef: ↑06-07-2017 18:26Nou dan doe ik met je mee, dat naast de bbq zitten met een pilsje dan![]()
Wie draait er dan het vlees om ?
donderdag 6 juli 2017 om 18:30
Nee toch?ThunderassMan schreef: ↑06-07-2017 18:26*hoort opeens kerkklokken luiden*
Gijs?
Begrijp ik nu goed dat jij ook een geanonimiseerde bent? (wiens naam mij nu even ontschoten is)
Weet wie je bedoelt maar zal de naam niet zeggen.
Iets met geel.