Napraattopic deel 87

29-06-2017 21:33 3404 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
charlottew88 schreef:
07-07-2017 08:29
Ja dat kan. Of de Mods weten niet wat vermaledijde betekent. Ze zijn immers nog jong.
:-D
himalaya schreef:
07-07-2017 06:12
De manier van schrijven is mij te veel 'kijk mij eens grappig/shockerend/ouderwets/populair doen', alles om de 'viva-vrouwtjes' eens lekker op de kast proberen te krijgen. Ik hou er niet van, vind het flauw.

En voor hinten krijg je een ban (hier toch ook, en zo niet dan toch) dus dat doe ik ook niet.
Nop, dat mag hier volgens de regels van de mod. Tenzij het is naar een geannonimiseerde of resulteert in een trollenjacht (en nu zie ik nogal bijzondere beelden in mijn hoofd...):

Wat is Napraten?
In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:
- Bans bespreken forum/overig/bantopic/list_messages/235701//
- Beleid bespreken
- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)
- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)
*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.

Wat mag niet:
Alles dat in overtreding is met de huisregels.
- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.
- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.
- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.
- Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.

Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).
Zo vroeg en dan al mosterd :$

Is het eigenlijk mogelijk om de mods onder de negeer te zetten? Iemand al uitgeprobeerd? Misschien kunnen we dan geen officiële waarschuwing krijgen of geband worden :A:

Zeg maar zoals dat je in België geen ontslag neemt maar je baas ontslaat :proud:
Goh ik dacht wakker te worden en een nieuw deel binnen te kunnen stappen.
dolfje schreef:
07-07-2017 08:39
Goh ik dacht wakker te worden en een nieuw deel binnen te kunnen stappen.
Helaas, boterhamworst.
Nouschi schreef:
07-07-2017 07:56
Nou zeg dat wel. En dat alleen om straks 2 pagina's te kunnen zwaaien en 'eerst' roepen :frusty:

:hihi:
Prrrr, mauw miawwwww.
Mogge :hello:
Goeiemorreguh :blob:
Help me ff svp.
Ik stel in het mod-topic een technische vraag maar nbk geeft daarop aan dat ik heel erg zuig.
Ik snap de relatie met elkaar niet maar misschien stel ik de vraag verkeerd?
shifty schreef:
07-07-2017 09:04
Help me ff svp.
Ik stel in het mod-topic een technische vraag maar nbk geeft daarop aan dat ik heel erg zuig.

Ik snapte het ook niet.
shifty schreef:
Help me ff svp.
Ik zie ook geen gezuig.
shifty schreef:
Help me ff svp.
Je stelt in het Modtopic heel veel vragen. In mijn ogen zijn dat terechte en zinnige vragen die een normaal antwoord verdienen. Maar misschien denkt nbk dat je ze alleen maar stelt om de Mods te jennen of zo? Goed dat je om opheldering vraagt.
Ach Tijn van de nagellakactie is overleden lees ik net. :-(
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Rosabella1 schreef:
07-07-2017 09:14
Ja vreselijk :cry:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ok dank voor de reacties. Ik wacht dan wel even verder af.
shifty schreef:
Help me ff svp.
Ik dacht eigenlijk dat hij liep te geinen naar aanleiding van een ander topic.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Misschien vindt ie dat het wel heel erg asociaal van mij is dat ik zo maar verwacht dat er hier iets werkt zoals het bedoeld is? :idee: En heb ik over de sarcasme modus heengelezen :biggrin:
Tijn :heart:
Wat ruk om te lezen dat die dappere Tijn is overleden zeg.

De droger heeft kuren, meteen even gerelativeerd, zoiets valt dan onmiddellijk in het niet.
Dan maar geen droger.

Die ouders van dat kind.....

:cry:
Rosabella1 schreef:
Wat erg... :'(
Rosabella1 schreef:
Awww :cry:
Eleonora-2 schreef:
07-07-2017 09:31
Wat ruk om te lezen dat die dappere Tijn is overleden zeg.

De droger heeft kuren, meteen even gerelativeerd, zoiets valt dan onmiddellijk in het niet.
Dan maar geen droger.

Die ouders van dat kind.....

:cry:
Het zet je gelijk weer met beide benen op de grond.
Dappere stoere Tijn :rose:
Ik hoop maar dat er in het Tijn topic met respect zal blijven worden geschreven.
Dat hoop ik ook Blaise.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Blaise* schreef:
07-07-2017 09:36
Ik hoop maar dat er in het Tijn topic met respect zal blijven worden geschreven.
Ja. Je weet nooit hoe het hier loopt met alle gekkies. Ik hoop dat de mods er bovenop zitten.
IJdele hoop ben ik bang. Iets met een kalf en een put hier altijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven