Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
JA!!! AIL..... echt wel....
Zoveel miles zijn het niet eens. Zo'n 44 (= 70km).

Het lukt gewoon niet om voldoende tijd vrij te maken.
Nou ben ik jaloers op jou MDR. 70 km maar. Dat is voor allebei maar een half uurtje rijden.
@ Xana, hoe vaak zie jij jouw sv dan?
@stew. Gemiddeld 1 keer per maand.
Zij heeft geen auto tot haar beschikking. Wij hebben allebei een baan en kids. En in Nederland is 70km tijdens de spits best heel veel, dus na het werk even langsrijden is ook geen optie.

Toch heb ik eigenlijk niks te klagen hoor. We zien elkaar niet zo vaak, maar als we samen zijn is het wel zo ontzettend fantastisch dat dat alles de moeite waard maakt. Ik heb namelijk de allerliefste en de allerlekkerste sv van allemaal.

Op dit moment heb ik echter extra veel zin. Dat heeft een mens soms nietwaar? En daarom zit ik even in een klein dipje.
Ach mdr... gaat wel weer over hoor...
Zo...die jankpartij is ook weer voorbij... En die komt nooit meer terug! (doet me aan weeen denken)

..............
anoniem_80625 wijzigde dit bericht op 10-02-2009 21:15
Reden: ok, ok, ik haal dat ene zinnetje wel weg.. ;-)
% gewijzigd
Ach, vet schattig! Een man met een dipje, zie je niet vaak.
ik wil ook van die kortjakje foto af...heb een leuke geselecteerd maar die komt hier niet tevoorschijn (wel in profiel) raar toch??
KJ, hoe ziet die eruit dan? Ik zie een engel.
Heel herkenbaar MDR. Ik heb soms ook enorme behoefte om mijn sv te zien en dan niet specifiek voor de seks maar gewoon elkaar even vasthouden, voelen, ruiken, proeven.
Eigenlijk is het geen dipje stew, maar juist een topje. Alleen een topje met een logistiek probleempje.
Ik heb ook ontzettend veel zin om haar vast te houden, voelen, ruiken en proeven. En daarna nog even een paar uur spetterende seks als ze er dan toch is,,,,
Je bent gewoon geil MDR!
huh...ik zie zelf een suf kortjakje!? Strange...

Zie het inderdaad positief MeneerDeRaaf; jullie vinden elkaar leuk en lekker en dat is mooi meegenomen! Bij een volgende ontmoeting even lekker vlammen!
Waarom zijn niet alle SV's zoals Meneerderaaf!...
Huh, hoe weet je dat nou stew? Volgens mij heb jij echt een groot talent. Daar moet je iets mee doen.
Omdat de meeste mannen hun sv alleen maar missen als ze geil zijn, toch?
Ik wil niet opscheppen maar ik herken veel van mijn sv in MDR.
Jeeeemig. Ik gooi er maar een berichtje in dat ik nog leef tussen al het lezen door.
Ik mis haar anders ook hoor en we hebben altijd veel contact. Ook direct na onze dates. Dat is hier trouwens intussen ook wel bekend denk ik. Maar op dit moment heb ik inderdaad ontzettende zin in haar. Ze is ook zo lekker. Je moest eens weten.

Ik neem trouwens aan dat jij ook wel eens zo'n bui hebt?
Qui? Moi?
Ja, jij ja. Zit jij ook wel eens stuiterend op de bank, omdat je naar je sv wilt? Daar zie ik jou wel voor aan...
Ja hoor MDR heb ik ook wel

Toevallig nu eigenlijk... Afgelopen vrijdag was ie ziek....Zaterdag was ik druk....en nu moet ik weer ff wachten...

Ben er niet helemaal uit of ik HEM mis...maar ik mis wel iets...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven