Napraattopic deel 88
vrijdag 7 juli 2017 om 10:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 7 juli 2017 om 22:57
Open een topic op Actueel zou ik zeggen.lrishCassidy schreef: ↑07-07-2017 22:56Muziek is gezelliger, ben ik met je eens
De G20 met al die zogenaamde demonstranten doet me denken aan een liedje van Guns & Roses.
Welcome to the jungle.
https://www.youtube.com/watch?v=o1tj2zJ2Wvg
Dat is geen demonstreren meer. Dit is doelbewust vernielen.
Ik kan er echt helemaal niks mee.
vrijdag 7 juli 2017 om 22:58
Ik heb niet zoveel meegekregen van de actualiteit vandaag: dus je zal het toch wat moeten toelichten?lrishCassidy schreef: ↑07-07-2017 22:51Oh dat zei je vorige week ofzo. Kan ook de week daarvoor geweest zijn.
Met de F1 had mijn vraag niks te maken (dat was een losse opmerking tussendoor).
Ik vroeg wat jullie vonden van wat er nu gebeurt bij de G20.
Ik kan er een topic over openen natuurlijk op Actueel. Maar dat doe ik niet. Want het gaat over extreem-links.
En dat valt hier niet goed denk ik zo.
vrijdag 7 juli 2017 om 23:00
lrishCassidy schreef: ↑07-07-2017 22:51Oh dat zei je vorige week ofzo. Kan ook de week daarvoor geweest zijn.
Ik kan er een topic over openen natuurlijk op Actueel. Maar dat doe ik niet. Want het gaat over extreem-links.
En dat valt hier niet goed denk ik zo.
(Verkapte tvp)
vrijdag 7 juli 2017 om 23:04
En wat een vreselijk kinderachtige manier om te communiceren dat je Tijn niet interessant vindt, als onderwerp. Gatverdamme. Kom dan met iets leuks, in plaats van die nare napraatmevrouwen op je geheel eigen en niet gewaardeerde wijze (boehoeh sniksnik) te heropvoeden. Echt IC, het wordt hier niet anders. Kun je leuk vinden of niet, maar je verandert er geen reet aan en zeker niet op deze manier.
vrijdag 7 juli 2017 om 23:06
Moeten we nou ook al met je meehuilen omdat de door jou gewenste onderwerpen niet voldoende in het nieuws komen? Het moet niet gekker worden zeg. Ga dan lopen te zaniken bij de mensen van het nieuws.lrishCassidy schreef: ↑07-07-2017 23:00Hoe kan je dat nou gemist hebben, dit is al sinds gisteren gaande. Oh wacht. Het is amper in het nieuws.
vrijdag 7 juli 2017 om 23:06
https://www.reuters.tv/l/n$l/2017/07/07 ... g20-summit
Maar zo brengt het normale nieuws het nieuws niet.
En nee, ik ga er geen topic over openen.
Want ik wordt afgemaakt op een site als Viva als het gaat over de dark side van links, vrees ik.
vrijdag 7 juli 2017 om 23:09
Jawel die les kende ik Irish. Maar Tijn drukte mij vandaag weer met de neus op de feiten dat ik mij niet moet ergeren als forummers bijvoorbeeld om maar iets te noemen muzieklinkjes op napraat posten.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 7 juli 2017 om 23:09
Lady_Voldemort schreef: ↑07-07-2017 23:06Moeten we nou ook al met je meehuilen omdat de door jou gewenste onderwerpen niet voldoende in het nieuws komen? Het moet niet gekker worden zeg. Ga dan lopen te zaniken bij de mensen van het nieuws.
Je hoeft helemaal niks. Er was geen topic over en ik wilde dit toch even melden.
vrijdag 7 juli 2017 om 23:11
Zie het Tijn topic.charlottew88 schreef: ↑07-07-2017 23:09Jawel die les kende ik Irish. Maar Tijn drukte mij vandaag weer met de neus op de feiten dat ik mij niet moet ergeren als forummers bijvoorbeeld om maar iets te noemen muzieklinkjes op napraat posten.
vrijdag 7 juli 2017 om 23:15
charlottew88 schreef: ↑07-07-2017 23:09Jawel die les kende ik Irish. Maar Tijn drukte mij vandaag weer met de neus op de feiten dat ik mij niet moet ergeren als forummers bijvoorbeeld om maar iets te noemen muzieklinkjes op napraat posten.
Ja, want dat is een verschrikkelijke crime inderdaad, had je toch zelf wel kunnen bedenken?
vrijdag 7 juli 2017 om 23:16
Ik zou het zelf best fijn vinden als we Tijn nu even laten rusten in dit topic. Ik vind het echt een heel moeilijk onderwerp, zeker om in een discussie/opinie te betrekken. Wat je gedachten er ook bij zijn er is vandaag een mooi klein jongetje doodgegaan en ik vind het lastig om daar iets van te moeten vinden in relatie tot iets anders. Iets anders dan een beetje huilen.
vrijdag 7 juli 2017 om 23:19
Mooi gezegd en helemaal mee eens.shifty schreef: ↑07-07-2017 23:16Ik zou het zelf best fijn vinden als we Tijn nu even laten rusten in dit topic. Ik vind het echt een heel moeilijk onderwerp, zeker om in een discussie/opinie te betrekken. Wat je gedachten er ook bij zijn er is vandaag een mooi klein jongetje doodgegaan en ik vind het lastig om daar iets van te moeten vinden in relatie tot iets anders. Iets anders dan een beetje huilen.
vrijdag 7 juli 2017 om 23:24
AeonOfWinter schreef: ↑07-07-2017 22:38Als je denkt dat die nagelhoesjes vooor hond/kat al erg zijn:
why the bloody b**p hebben zulke mensen überhaupt huisdieren vraag ik me dan af![]()
vrijdag 7 juli 2017 om 23:27
Je hebt gelijk hoor. Ik laat het hier dan nu ook rusten.shifty schreef: ↑07-07-2017 23:16Ik zou het zelf best fijn vinden als we Tijn nu even laten rusten in dit topic. Ik vind het echt een heel moeilijk onderwerp, zeker om in een discussie/opinie te betrekken. Wat je gedachten er ook bij zijn er is vandaag een mooi klein jongetje doodgegaan en ik vind het lastig om daar iets van te moeten vinden in relatie tot iets anders. Iets anders dan een beetje huilen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 7 juli 2017 om 23:30
De G20 is zeker wel aan orde geweest op actueel en ook het slagveld is voorspeld . Er is alleen geen eigen topic. En zéker ook opmerkelijk hoe weinig aandacht eraan besteed wordt. 200 agenten gewond en 'demonstranten' lopen vermomd rond met ijzeren staven en katapults. Als dit niet extreem links was geweest maar extreem rechts was er absoluut anders gereageerd. Door de media en op dit forum.
.
vrijdag 7 juli 2017 om 23:33
Inmiddels is er een topic geopend.impala schreef: ↑07-07-2017 23:30De G20 is zeker wel aan orde geweest op actueel en ook het slagveld is voorspeld . Er is alleen geen eigen topic. En zéker ook opmerkelijk hoe weinig aandacht eraan besteed wordt. 200 agenten gewond en 'demonstranten' lopen vermomd rond met ijzeren staven en katapults. Als dit niet extreem links was geweest maar extreem rechts was er absoluut anders gereageerd. Door de media en op dit forum.