Napraattopic deel 88

07-07-2017 10:07 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
charlottew88 schreef:
07-07-2017 21:53
Net naar Summernights gekeken ging over Tijn. Alweer tranen :cry:
Ik durfde er niet eens meer over te beginnen hier. Maar eigenlijk huil ik toch een beetje van binnen om zo'n jochie.
Lady_Voldemort schreef:
07-07-2017 21:58
Verschrikkelijk he. Zelfs mijn man (die zijn hart toch gekookt op zijn rug heeft hangen) zat stiekem te snotteren toen hij het vanmorgen hoorde op de radio. Tijn is ook de enige geweest die man er ooit toe heeft weten te bewegen zomaar geld over te maken naar een goed doel :proud:
Geweldig toch wat deze kleine held heeft bereikt. Zo enorm verdrietig dat Tijn en andere ongeneeslijk zieke kinderen niet oud zijn geworden/zullen worden. Het ergste wat je als ouder kunt overkomen is jouw kind overleven.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Wat een idioten daar in Hamburg bij de G20.
Echt, waarom op die manier?

Er is geen topic over en ik wil er ook helemaal geen topic over openen.
Maar Nondeju.

Ik ga maar even lekker F1-cafe kijken geloof ik. Want al begonnen.
Blaise* schreef:
07-07-2017 21:58
:hug: Ik kan er ook niet met droge ogen naar kijken.
Als het je niet raakt dan heb je echt een hard van ijs omhult door steen en gewapend beton.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
shifty schreef:
07-07-2017 22:03
Ik durfde er niet eens meer over te beginnen hier. Maar eigenlijk huil ik toch een beetje van binnen om zo'n jochie.
Vreselijk toch? Zes jaar was ie verdomme. En inderdaad er gaan elke dag jonge kinderen dood, maar Tijn 'kenden' we en dan is het toch confronterend. Minder confronterend dan voor die talloze anonieme ouders wier eigen kind sterft aan de één of andere kutziekte, maar toch.
Lady_Voldemort schreef:
07-07-2017 22:09
Vreselijk toch? Zes jaar was ie verdomme. En inderdaad er gaan elke dag jonge kinderen dood, maar Tijn 'kenden' we en dan is het toch confronterend. Minder confronterend dan voor die talloze anonieme ouders wier eigen kind sterft aan de één of andere kutziekte, maar toch.
Helemaal mee eens, LV.
Het maakt mij ook ontzettend boos LV dat Tijn maar 6 jaar mocht worden. Kinderen moeten kunnen spelen genieten van hun jeugd en volwassenen kunnen worden. Helaas is dat geluk niet iedereen gegund.

Tijn heeft mij een wijze les geleerd dat ik blij moet zijn dat ik blij moet zijn dat ik gezond ben en dat de kleine ergernissen van alledag maar futiliteiten zijn.
charlottew88 schreef:
07-07-2017 22:29
Het maakt mij ook ontzettend boos LV dat Tijn maar 6 jaar mocht worden. Kinderen moeten kunnen spelen genieten van hun jeugd en volwassenen kunnen worden. Helaas is dat geluk niet iedereen gegund.

Tijn heeft mij een wijze les geleerd dat ik blij moet zijn dat ik blij moet zijn dat ik gezond ben en dat de kleine ergernissen van alledag maar futiliteiten zijn.
ja, dat is wel zo.
Maar het 'relativeren' is soms na een dag weer voorbij.
O god, het is vrijdag. Ik ben weg hier.
Die les kende je niet voor Tijn?
yasmijn schreef:
07-07-2017 22:31
O god, het is vrijdag. Ik ben weg hier.

De negeerknop werkt niet zo goed bij jou, net als de ik-kan-niet-bij-die-pijler-komen klacht.
Niemand hier een mening over wat er gebeurt nu bij de G20 in Hamburg?
lrishCassidy schreef:
07-07-2017 22:36
Nou ik niet in ieder geval. Ik heb geeneens een idee waar je het over hebt.
Als je denkt dat die nagelhoesjes vooor hond/kat al erg zijn:
Afbeelding

why the bloody b**p hebben zulke mensen überhaupt huisdieren vraag ik me dan af :facepalm:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
lrishCassidy schreef:
07-07-2017 22:32
Die les kende je niet voor Tijn?
Nou je komt wel meteen gezellig binnen moet ik zeggen. Eisen dat we iets menen over iets met heel hard rondrijdende mannetjes (denk ik), en een grote bek over het gespreksonderwerp van het moment. Ja, zo maak je vast vrienden.
lrishCassidy schreef:
De negeerknop werkt niet zo goed bij jou, net als de ik-kan-niet-bij-die-pijler-komen klacht.
Ik heb jou niet op de negeer, hoor. Geen idee waar je dat vandaan haalt.
lrishCassidy schreef:
Aktueelpijlert.
Lady_Voldemort schreef:
07-07-2017 22:39
Nou je komt wel meteen gezellig binnen moet ik zeggen. Eisen dat we iets menen over iets met heel hard rondrijdende mannetjes (denk ik), en een grote bek over het gespreksonderwerp van het moment. Ja, zo maak je vast vrienden.
:hihi:

Je vergeet de sneer naar Yas.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
07-07-2017 22:44

Oh ja. Ik kan niet tegen de sneren. My Lord, have mercy!

Sjee, ik kan het wel gaan staffen, wegens tere zieltjes enzo. :hihi:
yasmijn schreef:
07-07-2017 22:42
Ik heb jou niet op de negeer, hoor. Geen idee waar je dat vandaan haalt.

Oh dat zei je vorige week ofzo. Kan ook de week daarvoor geweest zijn.
Met de F1 had mijn vraag niks te maken (dat was een losse opmerking tussendoor).
Ik vroeg wat jullie vonden van wat er nu gebeurt bij de G20.

Ik kan er een topic over openen natuurlijk op Actueel. Maar dat doe ik niet. Want het gaat over extreem-links.
En dat valt hier niet goed denk ik zo.
Nouschi schreef:
07-07-2017 22:44

Tja, het is niet echt een verrassing dat niet iedereen de queen kan zijn he. Maar ik wil dat hier best nog een keer zeggen hoor, bij deze dus.
lrishCassidy schreef:
07-07-2017 22:51
Met de F1 had mijn vraag niks te maken (dat was een losse opmerking tussendoor).
Ik vroeg wat jullie vonden van wat er nu gebeurt bij de G20.

Ik kan er een topic over openen natuurlijk op Actueel. Maar dat doe ik niet. Want het gaat over extreem-links.
En dat valt hier niet goed denk ik zo.
Ooohhhh, die G20. Boeiuh.
Lady_Voldemort schreef:
07-07-2017 22:53
Tja, het is niet echt een verrassing dat niet iedereen de queen kan zijn he. Maar ik wil dat hier best nog een keer zeggen hoor, bij deze dus.
Oh, thank you very much en al dat soort dingen.
Lady_Voldemort schreef:
07-07-2017 22:39

Muziek is gezelliger, ben ik met je eens :biggrin:

De G20 met al die zogenaamde demonstranten doet me denken aan een liedje van Guns & Roses.
Welcome to the jungle.
https://www.youtube.com/watch?v=o1tj2zJ2Wvg

Dat is geen demonstreren meer. Dit is doelbewust vernielen.

Nope. Onder mijn negeer staan anderen. Jij niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven