Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken

Mijn bijdrage:

- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.

- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.

Jullie nog toevoegingen en tips?
Alle reacties Link kopieren
lotte_joy schreef:
06-07-2017 11:42
Misschien is het al eerder genoemd, maar om nu 110 pagina's terug te lezen.,...
heeft iemand ervaring met een IPL apparaat voor thuis ( voor ontharen) ? ik zit er over te denken er een aan te schaffen maar man gelooft niet dat het werkt...
Ik heb er een van Philips. Het werkt inderdaad niet blijvend, maar wel steeds beter naarmate je hem langer gebruikt.
Toen ik hem kocht was ik er heel trouw in om elke 2 weken te gebruiken. Vooral mijn bikinilijn. En die groeit nu eigenlijk 2 jaar later nog steeds nauwelijks terug, terwijl ik het verder wel wat heb laten versloffen. Ik scheer mijn bikinilijn bijna nooit meer, alleen pluk ik er af en toe een verdwaalde haar uit met een pincet. En eens in de paar maanden als ik er aan denk, haal ik die IPL er nog eens overheen. En ik zwem elke week, dus ik let er echt wel goed op dat er daar geen oerwoud ontstaat.
Sinds vorig jaar had ik wat donkere haartjes op mijn bovenlip. Die heb ik een keer of 3 weggewaxt en daarna bestookt met de IPL en die groeien inmiddels eigenlijk ook bijna niet terug.
..
reizigster2004 schreef:
06-07-2017 13:43
Ik heb er een van Philips. Het werkt inderdaad niet blijvend, maar wel steeds beter naarmate je hem langer gebruikt.
Toen ik hem kocht was ik er heel trouw in om elke 2 weken te gebruiken. Vooral mijn bikinilijn. En die groeit nu eigenlijk 2 jaar later nog steeds nauwelijks terug, terwijl ik het verder wel wat heb laten versloffen. Ik scheer mijn bikinilijn bijna nooit meer, alleen pluk ik er af en toe een verdwaalde haar uit met een pincet. En eens in de paar maanden als ik er aan denk, haal ik die IPL er nog eens overheen. En ik zwem elke week, dus ik let er echt wel goed op dat er daar geen oerwoud ontstaat.
Sinds vorig jaar had ik wat donkere haartjes op mijn bovenlip. Die heb ik een keer of 3 weggewaxt en daarna bestookt met de IPL en die groeien inmiddels eigenlijk ook bijna niet terug.
Hoe zet je dat apparaat dan goed op je bovenlip? (oprechte vraag, ik heb ook zo'n ding maar ik krijg m er niet goed op)
reizigster2004 schreef:
06-07-2017 13:43
Bij mij werkt ie ook goed, precies zo als jij het beschreven hebt.
Ik doe ook de bovenlip, en idd nu en dan een verdwaalde haar.
sandra1905 schreef:
06-07-2017 13:44
Hoe zet je dat apparaat dan goed op je bovenlip? (oprechte vraag, ik heb ook zo'n ding maar ik krijg m er niet goed op)
Eh... gewoon erop zetten? Wel met het speciale opzetstukje voor je gezicht wat kleiner is dan het normale opzetstuk.
Ik heb de eerste helft van dit topic gelezen en de laatste paar paginas, dus als ik iets gemist heb, sorry!

Vitis tandpasta en 3d whitening borsteltjes gekocht, zie al klein verschil, heb er wel vertrouwen in vooral als over twee weken mijn tandarts de bruine randjes rond de vullingen in mijn voortanden gaat wegwerken.

Ook de make up remover doekjes van de action gekocht, nou, dát was een blije verrassing! Vanwege rosacea kan ik weinig producten verdragen en eraf schribben met een washand komt mijn huid ook niet ten goede. En hiermee was het er zo makkelijk af! Zodra ik weer bij de action ben haal ik er nog een paar. En ik ga vitamine E capsules bestellen in de hoop dat het wat doet tegen de rosacea. Is die van kruidvat goed genoeg?

Superlash wimperserum was uitverkocht bij mijn kruidvat, denk er over om hem online te bestellen. Heb helaas geen budget voor revitalash of nanolash, dus kruidvat moet het dan worden!

Ik zoek nog een goede, niet al te dure mascara voor erbij. Nu heb ik zó veel mascaras voorbij zien komen hier dat ik door de bomen het bos niet meer zie! Wat belangrijk is is dat de wimpers niet aan elkaar klonteren, mooie volume en lengte geven, hoeft niet per se waterproof maar zou wel fijn zijn als het aan het einde van de dag niet op mijn kin hangt.

En natuurlijk ook nog een tip van mij: de nagellakremover pads van de action! Door de structuur van het padje en de remover hoef ik het maar een paar keer over mijn nagel te draaien en weg is de nagellak. En mijn nagels worden er niet dof of bros van, het stinkt niet verschrikkelijk, maar ruikt naar appeltjes of aardbei. Meestal gebruik ik ze onder de douche, dat zie ik me met een propje watten en gewone remover nog niet doen!

Oh, en nog een tip gezocht, al ben ik bang dat het echt niet bestaat... Iets om mijn korte haren sneller lang te laten groeien! Heb al vitaminepillen haar huid en nagels van de kruidvat, maar daar krijg ik een onrustige huid van, raar maar waar. Iemand een idee?
You like icecream? We have icecream.
Mysterymoustache schreef:
07-07-2017 08:25
Ik heb de eerste helft van dit topic gelezen en de laatste paar paginas, dus als ik iets gemist heb, sorry!

Vitis tandpasta en 3d whitening borsteltjes gekocht, zie al klein verschil, heb er wel vertrouwen in vooral als over twee weken mijn tandarts de bruine randjes rond de vullingen in mijn voortanden gaat wegwerken.

Ook de make up remover doekjes van de action gekocht, nou, dát was een blije verrassing! Vanwege rosacea kan ik weinig producten verdragen en eraf schribben met een washand komt mijn huid ook niet ten goede. En hiermee was het er zo makkelijk af! Zodra ik weer bij de action ben haal ik er nog een paar. En ik ga vitamine E capsules bestellen in de hoop dat het wat doet tegen de rosacea. Is die van kruidvat goed genoeg?

Superlash wimperserum was uitverkocht bij mijn kruidvat, denk er over om hem online te bestellen. Heb helaas geen budget voor revitalash of nanolash, dus kruidvat moet het dan worden!

Ik zoek nog een goede, niet al te dure mascara voor erbij. Nu heb ik zó veel mascaras voorbij zien komen hier dat ik door de bomen het bos niet meer zie! Wat belangrijk is is dat de wimpers niet aan elkaar klonteren, mooie volume en lengte geven, hoeft niet per se waterproof maar zou wel fijn zijn als het aan het einde van de dag niet op mijn kin hangt.

En natuurlijk ook nog een tip van mij: de nagellakremover pads van de action! Door de structuur van het padje en de remover hoef ik het maar een paar keer over mijn nagel te draaien en weg is de nagellak. En mijn nagels worden er niet dof of bros van, het stinkt niet verschrikkelijk, maar ruikt naar appeltjes of aardbei. Meestal gebruik ik ze onder de douche, dat zie ik me met een propje watten en gewone remover nog niet doen!

Oh, en nog een tip gezocht, al ben ik bang dat het echt niet bestaat... Iets om mijn korte haren sneller lang te laten groeien! Heb al vitaminepillen haar huid en nagels van de kruidvat, maar daar krijg ik een onrustige huid van, raar maar waar. Iemand een idee?
Ik heb ergens gelezen dat Plantur39 (voor haar boven de 40..) de haargroei versnelt. Bij iedereen, ook bij mensen onder de 40 hoor.
Zelf heb ik het nooit geprobeerd, ik gebruik huid/haar/nagels van Kruidvat en ik merk wel dat mijn haar maar heel weinig uitvalt.
Ik ken de wenkbrauwgel van Hema niet, maar ik vind deze fijn:

Afbeelding
Oh daar heb ik ook naar staan te kijken Cadance, fijn merk vind ik dat. Ik heb momenteel de wimperprimer en -mascara en die bevallen echt heel goed.

Ik heb net weer een bestelling geplaatst bij Deciem... Ik word toch zó hebberig op die site!
Ik heb de Buffet in de herhaling (daar doe ik drie maanden mee) en nu drie nieuwe producten aangeschaft; de Glycolic toner (da's nieuw voor mij, ik heb letterlijk nog nooit toners gebruikt, maar dit is een beetje een cult-product inmiddels begrijp ik, dus ik ga ervoor) en de alpha arbutin (om eindelijk die vlekken eens aan te pakken) en de ascorbyl tetraisopalmitate solution 20% in vitamin F (men wat een mond vol!), voor de anti-aging enzo.
ainne wijzigde dit bericht op 07-07-2017 18:15
0.07% gewijzigd
Taralina schreef:
06-07-2017 14:09
Eh... gewoon erop zetten? Wel met het speciale opzetstukje voor je gezicht wat kleiner is dan het normale opzetstuk.
Aha. Dat opzetstukje heb ik niet. Ik ga kijken of ik dat los kan bestellen.
@mysterymoustache, ik vind de 3-in-1 miracle mascara van Ritual erg fijn. Wel lengte& volume,geen klonters!
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
Ik heb zojuist in het kruidvat een mascara van Rimmel gevonden die je wimpers geleidelijk aan semi permanent kleurt. Ben benieuwd. Maar zal op mijn reeds donkere wimpers geen spectaculair effect hebben. Ik heb hem wel gekocht. :facepalm:

Misschien voor de blonde dames onder ons wel?

Gaat over Volume colorist van Rimmel.
Nog even over IPL-apparaten....
Ik denk erover de Braun Silk Expert te kopen. Heeft iemand van jullie die?
oeh die rimmel mascara is interessant wel, alleen mijn mascara gaat altijd onder mijn ogen zitten, een deel van mijn gezicht dat toch al donkere neigingen heeft dus dat hoeft niet semi permanent versterkt te worden haha
Lorem Ipsum
MonkeyTown schreef:
08-07-2017 01:17
@mysterymoustache, ik vind de 3-in-1 miracle mascara van Ritual erg fijn. Wel lengte& volume,geen klonters!

Hij loopt wel bij mij na enkele uren uit...vind het best jammer.

***Sinds een paar maanden koop ik mascara's van Aliexpress, ben dik tevreden!
Prrrr, mauw miawwwww.
Ik gebruik nu ruim een maand het wimperserum van het Kruidvat. Ik gebruik niet zo vaak mascara omdat ik last van blepharitis (ooglidrandontsteking) heb maar toen ik vanmorgen weer mascara op deed zag ik echt dat mijn al behoorlijk lange wimpers langer waren.

Nog een tip. Ik gebruik de Philips Sonicare tandenborstel met 4 standen. Ik gebruik altijd de "tandvlees"stand. Na 2 minuten poetsen verandert de beweging van de tandenborstel en poets je 4 x 15 seconden je tandvlees. Sinds ik dat doe heb ik geen tandsteen meer en ziet mijn tandvlees er veel beter uit.
Emma95 schreef:
08-07-2017 19:44
Nog even over IPL-apparaten....
Ik denk erover de Braun Silk Expert te kopen. Heeft iemand van jullie die?
Ik heb hem. Ben er wel tevreden over. Vooral bikinilijn en oksels zijn aardig vrij van haar nu. Op m'n benen duurt het iets langer, maar die haartjes zijn ook blonder.
Voor die plekken wil ik em ook voornamelijk gaan gebruiken. Ben benieuwd.
De reviews zijn heel goed.
turquasi schreef:
08-07-2017 22:38
oeh die rimmel mascara is interessant wel, alleen mijn mascara gaat altijd onder mijn ogen zitten, een deel van mijn gezicht dat toch al donkere neigingen heeft dus dat hoeft niet semi permanent versterkt te worden haha
Ik heb gelezen dat die mascara bij sommigen inderdaad uitloopt. Met dat risico in gedachten heb ik hem toch gedragen naar een festival gisteren. Mijn gezicht was goed vettig door zweet, zonnecrème en kokosolie. Ik heb een paar keer gecheckt maar hij liep niet uit bij mij.

Toen ik hem 's avonds afdeed meende ik dat ik wel goed moest boenen om het eraf te krijgen. Maar toen zag ik dat er al lang niets meer af kwam. Mijn wimpers voelde ook weer zacht. Dus gewoon schoon. De puntjes van mijn wimpers zijn lichter dan de aanzet maar die bleven nu donkerder dan normaal. Vandaar dat ik dacht dat er nog mascara op zat.

Normaal werkt het niet zo snel dus ik vond het vreemd.

Ik blijf hem nog even gebruiken en ga kijken of ik tevreden blijf. Ik kraai nogal vaak te vroeg victorie. :proud:
Jitsie schreef:
08-07-2017 09:56
Ik heb zojuist in het kruidvat een mascara van Rimmel gevonden die je wimpers geleidelijk aan semi permanent kleurt. Ben benieuwd. Maar zal op mijn reeds donkere wimpers geen spectaculair effect hebben. Ik heb hem wel gekocht. :facepalm:

Misschien voor de blonde dames onder ons wel?

Gaat over Volume colorist van Rimmel.
WOW!! Dat lijkt me top. die ga ik ook kopen, want ik heb lichte wimpers! Inmiddels wel heeeeeeeeeel lang door het wimperserum van Kruidvat.
Emma95 schreef:
09-07-2017 10:16
Voor die plekken wil ik em ook voornamelijk gaan gebruiken. Ben benieuwd.
De reviews zijn heel goed.
Dan is het zeker een aanrader!
Na 3 sessies kan je al zeker resultaat zien.

Misschien dit ff lezen: https://www.radarplus.nl/article/1049/H ... n-en-onzin

Na alle lovende reacties over het wimperserum: misschien werkt het ook voor je haar! :applause:
Het haar sneller laten groeien bestaat niet,wat mij helpt is biergist. Sterkere nagels ,betere huid en mijn haar breekt niet zo snel af dus groeit lekker door :cheer:

Wimperserum is fantastisch :heart:

Biodermal couperose creme ook!!!
Ik heb dan geen couperose op mijn gezicht maar beetje roodheid en het werk fantastisch,super blij mee :-D zou ook aanraden bij rosacea,kost 25 euro.

Australian gold intensifier voor onder de zonnebank :heart:

Anders kruidvat bodylotion summer bronze :-D

Succes ladys en blijf posten aub :cheer2:
Nog even over die Volume colorist van Rimmel en de review die ik erover las met de opmerking dat hij zou uitlopen...

Die mascara heeft zojuist een gigantische huilbui overleefd. o_o (oorzaak: een heel droevige film. Waargebeurd verhaal) Ik was harder aan het huilen dan alle personages samen. :proud:

Edit: ben nog even gaan kijken. Ik heb niet per ongeluk de waterproof gekocht.
francieneke schreef:
07-07-2017 13:07
Ik heb ergens gelezen dat Plantur39 (voor haar boven de 40..) de haargroei versnelt. Bij iedereen, ook bij mensen onder de 40 hoor.
Zelf heb ik het nooit geprobeerd, ik gebruik huid/haar/nagels van Kruidvat en ik merk wel dat mijn haar maar heel weinig uitvalt.
Als je de reclame van Plantur moet geloven lopen alle mensen boven de 40 half kaal rond.
Even zonder gekheid: met een shampoo kun je je haarwortel niet voeden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven