Schaduwnapraat.
zaterdag 24 juni 2017 om 12:23
Alles wat bloedirritant in het napraattopic is, mag hier!
Wat heb je gegeten? Naar welke afschuwelijke bruiloft moet je? Welke muzieklinkjes vind jij leuk (Prince?) etc.etc.
Ik vergeet het belangrijkste, let een beetje op je spelling!
Wat heb je gegeten? Naar welke afschuwelijke bruiloft moet je? Welke muzieklinkjes vind jij leuk (Prince?) etc.etc.
Ik vergeet het belangrijkste, let een beetje op je spelling!
nouschi wijzigde dit bericht op 24-06-2017 13:08
16.95% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 9 juli 2017 om 00:11
Dat weet je van tevoren niet he? Men kan wel de meest debiele links plaatsen en als je ze dan toch aanklikt schrik je je wild of haal je rommel op je apparaat binnen.REDHOTHEAD schreef: ↑08-07-2017 23:59Hoezo? Het is niks ergs hoor, gewoon een obscuur nummer uit een grijs verleden.
Zo geen zin in.
Dus neen, ik doe het niet.
PLAATS EEN REACTIE
Je kunt niet zo snel na je vorige bericht nog een bericht plaatsen
zondag 9 juli 2017 om 00:34
zondag 9 juli 2017 om 00:41
https://www.youtube.com/watch?v=4NfkJSJDWW8
Was ik vroegah echt fan van. Zeker 15 keer gezien, als het niet meer is. Ze begonnen zelfs al naar ons te zwaaien
Ik deed altijd mee met de mannenpogo, trouwens.
Was ik vroegah echt fan van. Zeker 15 keer gezien, als het niet meer is. Ze begonnen zelfs al naar ons te zwaaien
zondag 9 juli 2017 om 09:28
Ben jij ook van Joop Ter Heul?
Ik was laatst bij een kringloopwinkel en daar hadden ze een aantal delen van Joop Ter Heul in een heel oude druk.
Dan denk ik aan Yas, niet aan jou.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 9 juli 2017 om 11:11
Leuk, ik ook. En de Heideroosjes.Lady_Voldemort schreef: ↑09-07-2017 00:41https://www.youtube.com/watch?v=4NfkJSJDWW8
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
zondag 9 juli 2017 om 11:57
Ja die caps, het aanmelden lukte niet en toen had ik in mijn drift niet door dat deze poging tot het creëren van mijn nieuwe account wel ging lukken maar dat de capslock nog aanstond.Lady_Voldemort schreef: ↑09-07-2017 00:28Nou ik vind hem leuk hoor ROODHEETHOOFD. Laat die mensen maar lekker kletsen. En ik kende hem inderdaad wel![]()
Maar leuk dat je het nummer kent. Die boom ken ik niet maar de laatste wel.
zondag 9 juli 2017 om 14:39
zondag 9 juli 2017 om 18:51
zondag 9 juli 2017 om 18:56
Ik heb werkelijk niets aan mijn huis gedaan, ben vanmorgen op de fiets gestapt en ben er net pas weer afgekomen. Kinderen zijn bij ex dus had de hele dag voor mezelf