Afhankelijk

11-07-2017 13:08 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste mensen,

Omdat ik nog al stemmingwisselingen heb, heb ik de steun elke keer bij mijn ex gezocht.

Grootste fout in mijn leven was dat ik destijds naar mijn ex heb geluisterd, waarmee ik 9 jaar een relatie heb
gehad. Hij vond dat ik maar moest luisteren naar wat hij zei en dat dan alles zou goed komen. Het voelde alsof hij de enige was die ik kon vertrouwen en ik wou niemand zien zelfs mijn familie. Ik was afhankelijk van hem. Maar later heb ik behoefte aan vrijheid en
onafhankelijkheid gekregen.

1 van mijn andere grote fout is dat ik hem heb verlaten omdat ik op een ander verliefd werd
en me beter voelde. Maar die is er nu niet meer. Hij heeft voor zijn vriendin gekozen omdat
onze relatie niet zal lopen door zijn omgeving.

Ik heb deze situatie verteld tegen mijn ex. Hij zei ik heb zo vaak tegen jou gezegd dat je anderen niet
moet vertrouwen. Je luistert ook nooit, maar ik sta altijd bij je. Hij belt me nu iedere dag vragen
hoe het met mij gaat.

Zou ik weer een relatie met hem beginnen of hem even uit mijn leven zetten om verstandige
keuzes te maken? Ik begin me weer afhankelijk te voelen bij hem.
anoniem_349980 wijzigde dit bericht op 11-07-2017 16:57
6.74% gewijzigd
nagellak2 schreef:
11-07-2017 13:08
-
kweenie zou je verstandig kunnen doen?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-07-2017 14:49
Reden: Verwijderd ivm OP quoten
82.42% gewijzigd
Lorem Ipsum
jeetje,

Hoeveel topics ga je hier nog over schrijven.Jij hebt geen ex nodig, maar een verdomd goeie therapeut!
Aceton
Psychiater.
Nee, je ex is niet te vertrouwen.
Jij hebt recht op onafhankelijkheid en een eigen leven.

Kom op.
Ga naar een goede therapeut.
Wat moet ik zeggen help me ik ben geschift?
help me volstaat hoor...

geschift ben je pas als je dat niet doet
Lorem Ipsum
Bijvoorbeeld. Maakt niet uit, je mag alles zeggen wat je op je hart hebt. Hulpverleners zijn heel wat gewend hoor.
...
Bel je HA op, zeg dat je naar een psycholoog wil om over je zelfbeeld te praten. jij zit in de knoop met jezelf.
Geschift ben je niet.

Psychologen krijgen veel te horen, dus gek of geschift vinden ze je niet snel.
shift.delete schreef:
11-07-2017 13:21
Psychiater.
Begin idd eerst met een verwijzing van de huisarts. Niet bang zijn dat een arts of therapeut je gek of raar vindt. Zij hebben ervoor geleerd om jou te helpen. Daar heb je geen ex-vriend voor nodig. Alleen jezelf en met behulp van de therapie krijg je met de tijd een goed gevoel en een veel beter zelfbeeld.

Dat ben je waard!!
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven