Reactie- en Bugtopic 3
woensdag 25 november 2015 om 18:55
Beste forummers,
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 7 juli 2017 om 11:24
Klopt, heeft inderdaad te maken met de timewarps. Het erge is dat het verschil steeds groter lijkt te worden: in het begin was het nog maximaal 'over 15 seconden' of zo, maar ik heb nu al tot 'over 4 minuten' gezien.
vrijdag 7 juli 2017 om 19:01
User agent op 'Desktop' zetten. Dat kan in:DorothyParker schreef: ↑06-07-2017 08:26Ipad - safari en dolphin
Iphone - safari en mercury
Nintendo 2DS - weet ik veel wat, maar het werkt niet
Samsung van MeneerParker - (geen idee welke browser) werkt niet.
* Dolphin (iOS / Android)
* Safari iOS
* Firefox Android.
Kun je doen met 'Show desktop version'.
vrijdag 7 juli 2017 om 22:24
als ik op mijn profiel kijk, dan staat er bij geslacht: zeg ik niet (wat ik al erg kinderachtig vind staan). Als ik dan op de mogelijkheden klik, dan staat er:
-
zeg ik niet
man
vrouw.
dus ik kilik het streepje aan, en wat komt er dan te staan? Het veld “sex” heeft een ongeldige waarde.
Dat vind ik nog vreemder
-
zeg ik niet
man
vrouw.
dus ik kilik het streepje aan, en wat komt er dan te staan? Het veld “sex” heeft een ongeldige waarde.
Dat vind ik nog vreemder
zaterdag 8 juli 2017 om 02:57
Irritante bug die gapende leegtes tussen regels. In het klein zie het al in de summiere OP. Het effect ervan zie je goed in bijvoorbeeld de OP van het topic geld-recht/belachelijke-acties-winkel-e ... ges/379427
Het betekent eindeloos scrollen en tekstoverzicht kwijt raken als de tekst een beetje lang is.
Het betekent eindeloos scrollen en tekstoverzicht kwijt raken als de tekst een beetje lang is.
zaterdag 8 juli 2017 om 08:26
Nee, dit is met mn laptop. Met mijn ipad en iphone kan ik helegaar niet meer forummen omdat ze te oud zijn om de nieuwste ios op te zetten en dit forum het kennelijk met oudere ios niet meer doet.SuzanneSuus schreef: ↑06-07-2017 13:06Heb je ios10 op de iphone / pad? Bij mij was een oudere iosversie namelijk het ptrobleem
Daardoor forum ik direct een stuk minder want vroeger las ik even voor het slapen gaan in bed nog, maar dat is met een laptop niet zo handig.
zondag 9 juli 2017 om 18:09
Dit!!!!! Zo irritant.
zondag 9 juli 2017 om 18:38
Nou dat tref ik ook steeds, zo belachelijk. Wil je gewoon even lekker achter elkaar reageren, moet je in de wachtstand.
zondag 9 juli 2017 om 18:56
zondag 9 juli 2017 om 22:58
Hier exact hetzelfde (ook het lezen voor het slapenClumsyNinja schreef: ↑08-07-2017 08:26Nee, dit is met mn laptop. Met mijn ipad en iphone kan ik helegaar niet meer forummen omdat ze te oud zijn om de nieuwste ios op te zetten en dit forum het kennelijk met oudere ios niet meer doet.
Daardoor forum ik direct een stuk minder want vroeger las ik even voor het slapen gaan in bed nog, maar dat is met een laptop niet zo handig.
maandag 10 juli 2017 om 01:40
Wanneer worden de functionaliteiten van de PB's opnieuw in het forum geïntegreerd?
Ik heb opnieuw een nieuwe PB gekregen maar er is geen enkele mogelijkheid om die te lezen vermits die niet verschijnt in mijn inbox.
Het begint eerlijk gezegd serieus m'n voeten uit te hangen dat ik op die manier geen contact kan leggen met medeforumgebruikers...
Ik heb opnieuw een nieuwe PB gekregen maar er is geen enkele mogelijkheid om die te lezen vermits die niet verschijnt in mijn inbox.
Het begint eerlijk gezegd serieus m'n voeten uit te hangen dat ik op die manier geen contact kan leggen met medeforumgebruikers...
dinsdag 11 juli 2017 om 09:49
Mega gebruiksonvriendelijk vind ik dat. En als het dan een flitsend forum was met allerlei functionaliteiten waarvan ik zou denken; nee dat kan mijn ouwe telefoontje echt niet aan... Maar dat is nogal niet het geval!
En dit is geen vaker voorkomend probleem. Sterker nog, dit is de eerste site ooit die ik tegenkom waar ik met mijn ouwe telefoon geen gebruik van kan maken! Lijkt me dus dan alle wél functionerende sites hiervoor gewoon een oplossing hebben gevonden.
Maar waarom typ ik dit eigenlijk. Niemand leest het want we staan met zn allen vreselijk onder de negeer.
dinsdag 11 juli 2017 om 17:09
Idd. Ik ben weg hier.
Ik dacht eerst, ik wacht een paar weken af, en kijk naar de vooruitgang.
Maar die is wat mij betreft niet zichtbaar, en zo te zien gaat er de komende maanden ook geen f*ck gebeuren
dinsdag 11 juli 2017 om 17:19
Vraagje, hoe kom ik van dat (1) af in de tabbladtitel als ik topics heb verwijderd in mijn rijtje van topics waarin ik gereageerd heb? Ik ben blijkbaar ergens gekwoot, maar heb geen idee waar. Waar dient dat ding eigenlijk voor? (Ja, om te zien dat je gekwoot bent, maar zonder aanwijzingen waar schiet het zijn doel toch hartstikke voorbij?)
dinsdag 11 juli 2017 om 21:54
anoniem100720171753 schreef: ↑11-07-2017 17:09Idd. Ik ben weg hier.
Ik dacht eerst, ik wacht een paar weken af, en kijk naar de vooruitgang.
Maar die is wat mij betreft niet zichtbaar, en zo te zien gaat er de komende maanden ook geen f*ck gebeuren
Nou zit er idd ook sterk aan te denken om te stoppen met het forum. Vind er echt weinig meer aan op deze manier
dinsdag 11 juli 2017 om 23:54
Inderdaad. Ik heb mijn telefoon nu 3 jaar en hij doet verder nog alles.ClumsyNinja schreef: ↑11-07-2017 09:49Mega gebruiksonvriendelijk vind ik dat. En als het dan een flitsend forum was met allerlei functionaliteiten waarvan ik zou denken; nee dat kan mijn ouwe telefoontje echt niet aan... Maar dat is nogal niet het geval!
En dit is geen vaker voorkomend probleem. Sterker nog, dit is de eerste site ooit die ik tegenkom waar ik met mijn ouwe telefoon geen gebruik van kan maken! Lijkt me dus dan alle wél functionerende sites hiervoor gewoon een oplossing hebben gevonden.
Het afkicken van het forum begint nu wel goed te lukken, dat had ik na zo'n 8 jaar ook niet meer verwacht..
woensdag 12 juli 2017 om 07:21
Negen van de toen keer stokt het laden van een pagina op mjn mobiel op de gesponsorde advertenties. Vooral die van Tom Tom met meerdere kleine plaatjes en die van een reisorganisatie. Om te zien wat daaronder staat, moet ik meerdere keren refreshen en soms komt het helemaal niet in beeld .
impala wijzigde dit bericht op 12-07-2017 09:02
0.69% gewijzigd
.
woensdag 12 juli 2017 om 07:28
Ik heb al sinds het begin een (2). Nog steeds niet kunnen achterhalen waarom.canvas schreef: ↑11-07-2017 17:19Vraagje, hoe kom ik van dat (1) af in de tabbladtitel als ik topics heb verwijderd in mijn rijtje van topics waarin ik gereageerd heb? Ik ben blijkbaar ergens gekwoot, maar heb geen idee waar. Waar dient dat ding eigenlijk voor? (Ja, om te zien dat je gekwoot bent, maar zonder aanwijzingen waar schiet het zijn doel toch hartstikke voorbij?)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
woensdag 12 juli 2017 om 15:04
Er is zonet een nieuwe mijlpaal bereikt (toch voor mij): ALLE ( 6 ) topics onder de rubriek "Actieve topics" bevinden zich in de toekomst!
Heeft iemand al iets ontdekt dat momenteel beter werkt dan pakweg een maand geleden? Ik niet iig. Wat een ongelooflijk incompetente zooi zeg!
Wij zijn gewoon véél te makke schapen he, Viva weet dat uit vorige ervaringen en rekent er zelfs op! Een paar updates geleden was er tenminste nog een serieuze poging om een goed werkend alternatief voor deze forumklucht op te zetten, de nieuwe poging voor een schaduwforum is niets meer dan bluf want ik verneem daar helaas niets meer van.
Heeft iemand al iets ontdekt dat momenteel beter werkt dan pakweg een maand geleden? Ik niet iig. Wat een ongelooflijk incompetente zooi zeg!
Wij zijn gewoon véél te makke schapen he, Viva weet dat uit vorige ervaringen en rekent er zelfs op! Een paar updates geleden was er tenminste nog een serieuze poging om een goed werkend alternatief voor deze forumklucht op te zetten, de nieuwe poging voor een schaduwforum is niets meer dan bluf want ik verneem daar helaas niets meer van.