Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Ok bijgelezen. Mijn ogen tollen helemaal.

Wat een gebeurtenissen en beslissingen.

Kleine update van schaap en C sv +.

MSN nog steeds hot en steamy en date zit in planning. Maar na het lezen van alle verhalen hier, ben ik toch wat voorzichtig. Te meer omdat we ook gewoon vrienden zijn en we elkaars N1 kennen.

(MDR toont heel veel overeenkomsten met mijn C sv + trouwens)
Ik denk het ook meiden...ik voel het ook... Ik wil er nog niet aan omdat je een verleden hebt van vooral veel gesprekken, een hoop lol en spanning.

Wat doe ik nu?
@graaggedaan....Jij bent niet slecht. Wij zijn gewoon niet de doorsnee vrouwen die zich in de keurslijven laten stoppen die de maatschappij ons oplegt! Bij dit topic voel ik me ook helemaal thuis...

@Geheim... waar haal je het toch altijd vandaan... zo wijs ben jij... XXX ( niet lullig bedoel voor Kortjakje overigens)
@ Graaggedaan, ik zit je al een tijdje te volgen en ik vroeg me al of wat je toch elke keer op dat soort topics deed.

Gewoon lekker hier schrijven.

Ik heb ook een tijdje geprobeert het uit te leggen aan de moraalridders, maar je wordt er alleen maar moe van.
He Loeder/Mrs Lucky Je hebt gelijk. We passen gewoon niet in de hokjes die de mensheid gemaakt heeft voor wat "normaal" is.
quote:Kortjakje schreef op 10 februari 2009 @ 23:34:

Ik denk het ook meiden...ik voel het ook... Ik wil er nog niet aan omdat je een verleden hebt van vooral veel gesprekken, een hoop lol en spanning.

Klopt, was het bij mij ook. Het begin was zo geweldig, en ik was zo verliefd op de HEM van toen, dat ik totaal niet kon accepteren dat hij die persoon niet meer was. Of misschien wel nooit geweest is, maar dat het maar een act was.

Ik wilde zo graag terug wat we in het begin hadden, dat ik daar maar om bleef vragen. Hij bleef het me ook beloven, maar ja....

En Lucky, ik ben niet zo wijs, ik ben beschadigd...
En door schade en schande wordt men..... ja, ja, ja, zeg het maar....
Maar dan nu? Nooit/niet meer reageren? Maak ik er een eind aan via een telefoongesprek? Zorg ik ervoor dat ik hem voor ben?
Je moet een beslissing nemen waar je zelf wel achter staat, hoe moeilijk het ook is. Wanneer je het 'uit maakt' en er niet achter staat ga je toch weer terug wanneer hij je een sms stuurt en vraagt om een date....
@ kortjakje. Ik ben even het hele verhaal kwijt. Sorry daarvoor.

De enige wijze raad die een schaap in deze situatie kan geven is de teugels in eigen handen te nemen. Laat je beslissing van je gevoel afhangen en niet van iemand anders.
dat is juist het probleem...ik kan geen beslissingen maken, mijn gevoel neemt een loopje met me.

Een vriendin werd gewoon boos op me dat ik me zo laat gaan, dat kent ze niet van mij.

Ik zoek gewoon van alle kanten hulp (ok, vooral hier en vriendin..maar mijn God, wat ben ik blij met dit forum)
quote:Kortjakje schreef op 10 februari 2009 @ 23:48:

Maar dan nu? Nooit/niet meer reageren? Maak ik er een eind aan via een telefoongesprek? Zorg ik ervoor dat ik hem voor ben?

Ja, dat zou het beste zijn, maar ik heb het zelf 4 keer uitgemaakt, en ben ook 4 keer terug gegaan, dus mijn raad houdt hier op met nuttig zijn.

Wat Lucky al zegt; als jij er nog niet klaar voor bent, lukt het je niet hem te dumpen.

Hier heb je ook niets aan he?
Komtie weer.... de tip van de week.... sv2..... is de beste afleiding....
KJ de beste beslissing is een goed geïnformeerde beslissing. Dus het vragen naar meningen kan je alleen maar helpen.

Laat je gevoel even bedaren. Nu bekijk je het onder een enorme loep die het tot buitensporige proporties uitvergroot.

"Als je een probleem maar lang genoeg laat liggen lost het zich vanzelf op"
Sluit me aan bij Geheim en Lucky, als je er nog niet klaar voor bent dan lukt het niet. Ook al heb je daar nu niks aan het is wel zo KJ, en die tijd komt echt. Ik hoop alleen voor jou dat die snel komt! Mooie nieuwe avator trouwens!

*Verder even onmogelijk overal op te reageren*
*doopt Mrs Lucky na deze post definitief om tot buurvrouw Loeder*
En als dat niet lukt (sv2) ga je gewoon héél véél gehaktballen draaien!
quote:toytje schreef op 11 februari 2009 @ 00:00:

En als dat niet lukt (sv2) ga je gewoon héél véél gehaktballen draaien!
quote:mrsLucky schreef op 10 februari 2009 @ 23:57:

Komtie weer.... de tip van de week.... sv2..... is de beste afleiding....

Ben het hier toch wel erg mee eens.

Ik begon me een stuk beter te voelen over sv1 na mijn ONS, en nieuw vriendje doet helemaal wonderen...
hihi Geheim, heel herkenbaar...zijn we nou zo zwak?

En hoe is het uiteindelijk helemaal over gegaan tussen jullie?!

Schaap..je hebt gelijk..

Er moet toch een moment komen dat ik denk; basta!?!

En nu heb ik zin in een borrel!
drank voorradig in de vijver zou ik zeggen
anoniem_78660 wijzigde dit bericht op 11-02-2009 00:07
Reden: niet bedoeld als hengelen
% gewijzigd
en die gehaktballen hebben wel indruk gemaakt hé? (hielp wel voor even...)
ik heb gewoon iets met ballen
Ja, dat is een stuk rustiger als we allemaal op 1 plek gaan zitten.... met een Bacootje erbij ofzo
quote:Kortjakje schreef op 11 februari 2009 @ 00:05:

hihi Geheim, heel herkenbaar...zijn we nou zo zwak?

En hoe is het uiteindelijk helemaal over gegaan tussen jullie?!

Schaap..je hebt gelijk..

Er moet toch een moment komen dat ik denk; basta!?!

En nu heb ik zin in een borrel!

Het is helemaal overgegaan toen ik hem vertelde dat ik wilde scheiden van mijn man.

Nooit meer iets van hem gehoord.

Hij zal wel als de dood geweest zijn dat ik ineens een relatie met hem wilde. Sv1 was single.

Sv1 is ook een vriend van mijn man, en via mijn man hoorde ik allerlei dingen die sv zei tegen mijn man die me heel duidelijk maakte dat hij niet langer aan mijn kant stond.

Ik kon zelf geen contact meer opnemen met sv, het zou niet veilig geweest zijn. Hij keerde zich tegen me.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven