Napraattopic deel 88
vrijdag 7 juli 2017 om 10:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 12 juli 2017 om 22:32
Ik onder mijn nagels soms.
woensdag 12 juli 2017 om 22:34
De tijdsbeleving bij het bijlezen blijft een punt van ... (Kan de juiste woorden niet vinden. Zoiets als verwarrend, constant hè?)
Dat ik binnenkom bij mijn eerste bericht in dit topic dat toevallig gaat over seks en sex en vervolgens in de laatste schaamhaarmode van de poezen van de kattenkoppen (= onzin, ik vind jullie leuk, maar het bekt zo lekker) alhier maakt het niet veel beter.
Dat ik binnenkom bij mijn eerste bericht in dit topic dat toevallig gaat over seks en sex en vervolgens in de laatste schaamhaarmode van de poezen van de kattenkoppen (= onzin, ik vind jullie leuk, maar het bekt zo lekker) alhier maakt het niet veel beter.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 12 juli 2017 om 22:35
Man likt zich suf en dan wil ik best tegemoet komen.Lady_Voldemort schreef: ↑12-07-2017 22:22Het is toch überhaupt ook onzin, dat scheren. Ik doe altijd alleen een beetje de randjes trimmen, dat de boel niet uit mijn badpak komt wolken. En oksels doe ik helemaal niet meer, want daar kreeg ik altijd enorme steenpuisten van, tot fistels aan toe. Nou dat is ook zo'n lekkere aanblik niet.
woensdag 12 juli 2017 om 22:35
woensdag 12 juli 2017 om 22:40
Vergeet niet als ze grijs zijn...MoirenPhae schreef: ↑12-07-2017 22:37Echt wel. Die ene spriet per vierkante centimeter maakt het een erg trieste aanblik.
woensdag 12 juli 2017 om 22:40
Joostisandersgeaard2 schreef: ↑12-07-2017 22:35Man likt zich suf en dan wil ik best tegemoet komen.
woensdag 12 juli 2017 om 22:41
Dat zijn ze nog niet.
woensdag 12 juli 2017 om 22:42
Ik dacht dat het over nu ging. Had niet door dat het over 100 jaar geleden ging.MoirenPhae schreef: ↑12-07-2017 22:42Ja, maar die begrijp ik niet zo in de context van mijn haar rondom de bevalling.
woensdag 12 juli 2017 om 22:55
Ja joh, ik ben megaoud inmiddels.Joostisandersgeaard2 schreef: ↑12-07-2017 22:42Ik dacht dat het over nu ging. Had niet door dat het over 100 jaar geleden ging.
En al jaren geen minnaar, wel een geliefde, zaterdag een heel jaar
woensdag 12 juli 2017 om 22:59
Feli!MoirenPhae schreef: ↑12-07-2017 22:55Ja joh, ik ben megaoud inmiddels.
En al jaren geen minnaar, wel een geliefde, zaterdag een heel jaar![]()
woensdag 12 juli 2017 om 23:12
FeestMoirenPhae schreef: ↑12-07-2017 22:55Ja joh, ik ben megaoud inmiddels.
En al jaren geen minnaar, wel een geliefde, zaterdag een heel jaar![]()
woensdag 12 juli 2017 om 23:19
woensdag 12 juli 2017 om 23:55
Awww....
Kees en ik weten nooit wanneer we écht verkering kregen omdat we heel lang deden alsof we volkomen casual met elkaar omgingen.
Wat niet zo was overigens.
Ik was al snel hartstikke close met Kees.
Kees closed binnen twee weken nadat we elkaar hadden neergeladen.
De eerste romantische encounter is alweer drie jaar terug maar voordat we werkelijk een setje waren, dat duurde nog zeker een jaar.
donderdag 13 juli 2017 om 00:03
Kees is ook wat jonger toch?Eleonora-2 schreef: ↑12-07-2017 23:55Awww....![]()
Kees en ik weten nooit wanneer we écht verkering kregen omdat we heel lang deden alsof we volkomen casual met elkaar omgingen.
Wat niet zo was overigens.
Ik was al snel hartstikke close met Kees.
Kees closed binnen twee weken nadat we elkaar hadden neergeladen.
De eerste romantische encounter is alweer drie jaar terug maar voordat we werkelijk een setje waren, dat duurde nog zeker een jaar.
donderdag 13 juli 2017 om 00:13
Eh ja.
Maakt dat uit voor 't verhaal?
donderdag 13 juli 2017 om 00:21
Nee. Behalve dat je het dan misschien eerst een beetje ontkent hoe serieus het is.
Al deden wij dat niet.