Twijfels...
vrijdag 14 juli 2017 om 14:55
Als jij dit serieus ziet als relatiemateriaal dan ben je wel degelijk oerstom en naïef. Hij hopt van de een naar de ander, heeft meerdere vriendinnen tegelijk met wie hij allemaal een 'klik' heeft. Maakt meisjes zwanger, bedriegt ze waar ze bij staan, en ga zo maar door. Als jij dan werkelijk denkt dat jij hem wel zult veranderen en monogaam gaat laten zijn dan gaat het niet helemaal lekker met je. En hem van je beste vriendin afpakken is wel degelijk aso.
Maar goed, misschien moet je er zelf achter komen. Succes er dan maar mee.
Maar goed, misschien moet je er zelf achter komen. Succes er dan maar mee.
vrijdag 14 juli 2017 om 14:59
vrijdag 14 juli 2017 om 15:11
Je bent niet de enige met wie hij een klik heeft, dat is het probleem. Hij klikt met werkelijk iedereen. Zelfs vriendinnen van z'n vriendinnen. En dat is niet normaal. Hoe kan je nou zoiets bijzonders als liefde voelen voor zoveel vrouwen tegelijk? Hij klinkt er gewoon nog niet aan toe om zich aan één persoon te binden. En da's niet erg, maar wel als je dat in hem zoekt.
Als het goed is wil je iemand die zich helemaal op jou richt. Zoals jij je op hem richt. Dat is liefde. Dit klinkt niet als liefde, sorry.
(En hij heeft nu ook al moeilijk gedoe met een kind, ook ontzettend niet aantrekkelijk).
Als het goed is wil je iemand die zich helemaal op jou richt. Zoals jij je op hem richt. Dat is liefde. Dit klinkt niet als liefde, sorry.
(En hij heeft nu ook al moeilijk gedoe met een kind, ook ontzettend niet aantrekkelijk).
vrijdag 14 juli 2017 om 15:11
En ja ik ben misschien naief. Want ik denk inderdaad dat liefde uiteindelijk alles overwint. In hedendaagse relaties spelen allerlei maatschappelijke zaken mee als opleiding, achtergrond, geld, religie etc. Maar eigenlijk doen al die dingen er niet echt toe in de liefde. Als je het grotere plaatje ziet zegmaar. Ik denk misschien een beetje anders dan andere mensen, maar dat maakt mij geen aso of dom persoon.
[/quote]
Sorry, shoot me, maar ik vind dit zo verschrikkelijk niet waar! Natuurlijk ben je daarom geen aso of dom persoon, maar kom op! Sta jij hier echt achter? Dat kan ik me nauwelijks voorstellen. Natuurlijk maken die zaken die je noemt wel uit in een relatie! Het kan namelijk heel wat ongelijkheid creëren. Dat wil niet zeggen dat het nooit goed kan gaan, maar om nou te zeggen dat het er niet toe doet....heel, heel naïef noem ik dat inderdaad.
[/quote]
Sorry, shoot me, maar ik vind dit zo verschrikkelijk niet waar! Natuurlijk ben je daarom geen aso of dom persoon, maar kom op! Sta jij hier echt achter? Dat kan ik me nauwelijks voorstellen. Natuurlijk maken die zaken die je noemt wel uit in een relatie! Het kan namelijk heel wat ongelijkheid creëren. Dat wil niet zeggen dat het nooit goed kan gaan, maar om nou te zeggen dat het er niet toe doet....heel, heel naïef noem ik dat inderdaad.
vrijdag 14 juli 2017 om 15:30
Hoe oud ben je eigenlijk, 18? Misschien weet je het nog niet maar je kan met meerdere mensen een klik hebben. Het betekent dus niet dat je zomaar bij de eerste beste klik ervoor moet gaan. Ik snap niet dat jouw moeder dit moeilijk vindt.
En je bent super naïef als je denkt dat liefde alles overwint. Zonder al die ellende is het al verdomd lastig om een relatie te laten slagen. Volgens mij heb je het hier niet eens over liefde, maar over kalverliefde/verliefdheid.
En je bent super naïef als je denkt dat liefde alles overwint. Zonder al die ellende is het al verdomd lastig om een relatie te laten slagen. Volgens mij heb je het hier niet eens over liefde, maar over kalverliefde/verliefdheid.
Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am
vrijdag 14 juli 2017 om 15:33
vrijdag 14 juli 2017 om 15:39
Ik denk dat je het vooral erg leuk vindt om je dom voor te doen en hier iedereen uit de tent te lokken.
En als ik het mis heb: vooral doen, want dan verdienen jullie elkaar.
vrijdag 14 juli 2017 om 15:40
"Liefde overwint alles" als een goede relatie stand houdt.pinklemonade schreef: ↑14-07-2017 13:25Ja ik snap jullie reacties echt helemaal. Dat had ik ook wel beetje verwacht. Ik heb het ook met mijn moeder erover gehad en zij vind het ook heel moeilijk. Want zij kent hem ook en zij mag hem ook erg graag, maar vind al die dingen ook niet zo tof natuurlijk. Maar goed... het is gewoon omdat ik hem wel echt leuk vind dat ik zo twijfel en ik probeer te denken van misschien is het nu toch anders enz. Ik wil hem niet judgen ook omdat hij fouten heb gemaakt want iedereen maakt fouten in het leven. En liefde overwint alles toch?![]()
Jij zit in een slechte relatie.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
vrijdag 14 juli 2017 om 15:47
De redenen waarom je het niet moet doen:
Hij gaat telkens vreemd, hij verraad je, en dat gaat je pijn doen.
Hij maakt je misschien zwanger en kan dan niet goed voor zijn kind zorgen, want tegen die tijd is jullie relatie voorbij, aangezien hij alleen maar korte relaties heeft.
Hij heeft veel seks met anderen dus grote kans op een SOA.
Hij liegt zeer veel, dus zeer waarschijnlijk ook over zijn speciale gevoel voor jou.
Je zal nooit zijn nummer 1 zijn. Ja nu eventjes, nu je nog veroverd en overtuigd moet worden. Daarna zak je af naar de laatste plek, achter zichzelf, zijn kind, zijn moeder, zijn meer recente ex(en) en de nieuw te veroveren meisjes.
Hij gaat telkens vreemd, hij verraad je, en dat gaat je pijn doen.
Hij maakt je misschien zwanger en kan dan niet goed voor zijn kind zorgen, want tegen die tijd is jullie relatie voorbij, aangezien hij alleen maar korte relaties heeft.
Hij heeft veel seks met anderen dus grote kans op een SOA.
Hij liegt zeer veel, dus zeer waarschijnlijk ook over zijn speciale gevoel voor jou.
Je zal nooit zijn nummer 1 zijn. Ja nu eventjes, nu je nog veroverd en overtuigd moet worden. Daarna zak je af naar de laatste plek, achter zichzelf, zijn kind, zijn moeder, zijn meer recente ex(en) en de nieuw te veroveren meisjes.
vrijdag 14 juli 2017 om 15:47
Mee eens.viva-amber schreef: ↑14-07-2017 15:31Je bent een slechte onbetrouwbare vriendin naar je vriendinnen en je smaak op het gebied van mannen is ronduit slecht.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.