Twijfels...

14-07-2017 13:08 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
---
pinklemonade wijzigde dit bericht op 21-12-2019 17:22
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nop! Niet twijfelen gewoon niet doen!!

Als hij zich wil bewijzen moet je hem eens vragen een aantal maanden alleen te zijn en te laten zien dat ie niet een slet is. Want, volledige eerlijkheid, anders dan dat kan ik hem niet beschrijven op basis van jou verhaal.

Ik verwacht overigens dat hij het bovenstaande niet kan, en dan lieve gedoe en de cadeautjes zijn leuk en aardig maar daar heb je helemaal niets aan als het gaat om een fatsoenlijke relatie. Hij is de afgelopen beschreven periode echt heel slecht en dom bezig geweest met al die meiden, mensen zwanger maken en mensen bedriegen. Als jij je aan wilt sluiten aan dit lijstje moet je het zelf weten maar het lijkt me niet verstandig. Hij heeft nog op geen enkel moment laten zien dat hij wel een fatsoenlijk persoon kan zijn, en zelfs liefde kan dat niet overwinnen. Dat vergt namelijk wederzijdse investering maar ik zie hem dat niet doen met jouw beschrijving.

Overigens een klik kun je ook gebruiken voor een leuke vriendschap.
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk kun je een relatie beginnen met hem.
Maar daarbij moet je beseffen dat hij jou nooit trouw gaat blijven, zal liegen/bedriegen, mogelijk andere vrouwen zwanger maakt en veel geld uitgeeft aan condooms of soa-testen. Hij zal nooit zijn vrije tijd aan/met jou besteden allemaal, want hij heeft het veel te druk met rondneuken. Daar gaat tijd inzitten, niet iedere vrouw trekt direct haar slipje uit.
Hopelijk vindt hij ergens tussen het neuken door, ook nog tijd voor zijn kind. En zeg nou niet dat hij een stomme ex heeft, want ik snap haar wel. Hij is geen vader, hij was zaaddoner.

Veel plezier met beschikbaar voor hem blijven voor als hij zijn lul weer eens in jouw kut wil steken voor de verandering!
Let een beetje op jezelf! (vreemde geurtjes, bultjes, jeuk, uitslag of pijn)
Alle reacties Link kopieren
je hebt het maar steeds over zijn goede eigenschappen, maar noem ze eens, dan kunnen wij beter oordelen
en oja cadeautjes en bloemen meebrengen en zeggen dat jij echt de ware bent vallen niet in dat rijtje, dat is aangeleerd gedrag om jou te krijgen waar hij je hebben wil
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Oh, wacht... Nou snap ik het geloof ik. Er is maar één jongen van jullie leeftijd in het dorp. Dan vind ik het inderdaad best aardig van hem dat hij zijn aandacht (enzo) verdeelt over alle meisjes.
Mind the gap
Alle reacties Link kopieren
zal je zovast op weg helpen met voorbeelden van goede eigenschappen:
trouw, eerlijk en loyaal zijn er al 3, maar ik ben bang dat die niet van toepassing zijn.
Maar jij kunt vast wel een rijtje andere die wel passen vinden
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Ik zie ineens een haan voor mij met een heel dorp aan kippen.

Nou ja als jullie nooit dat dorp uitkomen dan wordt het nog een heel gevecht.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Of extra veel liefde. Net als bij Sister Wives.
Mind the gap
Alle reacties Link kopieren
Zijn pik klikt wel met meer meiden dan alleen met jou.
When they go low, we go high. (M.Obama)
Alle reacties Link kopieren
Een tattoo, een baby..? Ik denk dat als je iets blijvends verzint, hij daar wel voor in is..
Alle reacties Link kopieren
Voor even dan.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
--
pinklemonade wijzigde dit bericht op 21-12-2019 17:34
0.00% gewijzigd
Dan doen!
Ik moest bij jouw verhaal denken aan dit topic: relaties/getrouwd-en-verliefd-op-een-an ... ges/386120

Wordt vervolgd door dit topic van dezelfde forummer: relaties/leuk-ideen-voor-een-eerste-dat ... ges/386251

Ik schat in dat het ongeveer zo'n type man is waar jij mee te maken hebt. Hoe aantrekkelijk vind je dat?

(Off topic: hoe link je netjes naar andere topics? Ik heb nu gewoon de url geknipt en geplakt, maar dat moet volgens mij anders kunnen.)
Alle reacties Link kopieren
Oh, hij is vast een goed mens met goede intenties. Het komt er alleen een beetje rottig uit. Hij lijkt me nog niet toe aan een serieuze relatie. Vraag hem anders eens wat hij van een relatie verwacht, en wat hij zelf van plan is te doen om die relatie te laten slagen.
Mind the gap
Alle reacties Link kopieren
Doet hij je moeder ook dat ze zo enthousiast is?
Jajaja, hij is heel onzeker en klikt daarom met de hele wijk. Als ie maar de juiste vrouw (jij) naast zich heeft, verandert ie vast. Meid, je hebt zelf ook vast door hoe kansloos dit klinkt. Je bent alleen blind van liefde. Dus wij kunnen zeggen wat we willen, jij denkt met je hormonen.

Ach, wat the hell, ik roep het nog even tegen dovemansoren, ik ben er nou toch:
Er zijn leukere mannen! Met respect voor vrouwen! Die niet de juiste vrouw naast zich nodig hebben om een mooi mens te zijn!
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
14-07-2017 18:12

Ach, wat the hell, ik roep het nog even tegen dovemansoren, ik ben er nou toch:
Er zijn leukere mannen! Met respect voor vrouwen! Die niet de juiste vrouw naast zich nodig hebben om een mooi mens te zijn!
Ja, maar die wonen een dorp verderop. En in dit dorp is de gouden jongen de enige met een brommert...
Mind the gap
Alle reacties Link kopieren
Wow wat een hopeloos onbetrouwbaar type is dat! Ik zeg: wegwezen! Zo snel mogelijk dumpen!
Alle reacties Link kopieren
Pfff je hebt er nog niet eens een relatie mee en je verzint al allerlei excuses voor z'n debiele gedrag. Ik heb nu al medelijden met jouw omgeving, die van een afstandje mogen gaan aanschouwen hoe jij je door hem de afgrond in laat werken. Succes met deze meneer... dat ga je nodig hebben.
Alle reacties Link kopieren
WestCovina schreef:
14-07-2017 17:58
Ik moest bij jouw verhaal denken aan dit topic: relaties/getrouwd-en-verliefd-op-een-an ... ges/386120

Wordt vervolgd door dit topic van dezelfde forummer: relaties/leuk-ideen-voor-een-eerste-dat ... ges/386251

Ik schat in dat het ongeveer zo'n type man is waar jij mee te maken hebt. Hoe aantrekkelijk vind je dat?

(Off topic: hoe link je netjes naar andere topics? Ik heb nu gewoon de url geknipt en geplakt, maar dat moet volgens mij anders kunnen.)
Ja dat heb je best goed ingeschat. Ik zie hem wel soort gelijke dingen doen indd. En nee dat vind ik niet aantrekkelijk.
Mijn vader zei altijd: 'zoals je er aan komt, zo kom je er ook vanaf'. Bereid je voor op een relatie met een dramatisch einde.
Alle reacties Link kopieren
Goed relatiemateriaal. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Het is ook raar dat zogenaamde beste vriendinnetjes steeds proberen om elkaars vriend af te pakken. Eerst die ene dame en later jij. Wanneer jijzelf niet zo loyaal en trouw bent dan vind je dat blijkbaar ook niet zo belangrijk in een relatie of het karakter van je partner. Wat dat betreft beschikken jullie over zo ongeveer dezelfde karakterfout.

Je zegt met de juiste vrouw naast hem...Iemand die op hem lijkt?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Heb ooit ook in zo'n situatie gezeten. Het enige wat ik kan zeggen is; rennen. Heel hard. Je verdient iemand die jou kiest, zoals jij hem.
Echt
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
14-07-2017 20:03
Het is ook raar dat zogenaamde beste vriendinnetjes steeds proberen om elkaars vriend af te pakken. Eerst die ene dame en later jij. Wanneer jijzelf niet zo loyaal en trouw bent dan vind je dat blijkbaar ook niet zo belangrijk in een relatie of het karakter van je partner. Wat dat betreft beschikken jullie over zo ongeveer dezelfde karakterfout.

Je zegt met de juiste vrouw naast hem...Iemand die op hem lijkt?
Laat dat zogenaamd maar weg hoor. Mijn beste vriendin en ik hebben hier uitgebreid over gepraat en zij is nog steeds mijn beste vriendin. We zijn er juist closer door geworden, want wij laten een jongen dus niet tussen onze vriendschap komen. Je mag oordelen wat je wil, maar onze vriendschap zit goed. Dat jij misschien om die reden een vriendschap zou verbreken dat is jouw keus. Dat betekent niet dat ik daardoor niet loyaal of trouw of wat dan ook ben. Daar gaat dit topic ook niet over.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven