Uitgerekend 1 t/m 10 januari 2018
vrijdag 12 mei 2017 om 11:23
Gezellig kletsen over zwanger zijn met vrouwen die allen tussen 1 en 10 januari 2018 uitgerekend zijn!
= kloppend hartje
= goede 20-weken echo 
.
LiefsEmma, Motanah, Belle88, Doortje_16, Xinsia, Borboletas & Autumn87 - jullie zijn zo stil dat we jullie uit de tabel hebben gehaald. Mochten jullie nog meelezen of -schrijven, dan zijn jullie natuurlijk altijd weer welkom!
| Naam | Leeftijd (v/m) | Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Bijzonderheden |
| Awina | 29/33 | Eerste | 6 januari | Meisje! | |
| Wolkje85 | 32/32 | Eerste | 10 januari | Jongen! Jongen! |
|
| Nx3 | 33 | Vierde | 3 januari | Meisje! | |
| GettingEven | 30/40 | Eerste | 30 december | Meisje! | |
| UkkePuckje2017 | 31/33 | Tweede* | 7 januari | Meisje! | |
| happyapple | Tweede | 2 januari | nnb | ||
| Mamarjan | 31/34 | Tweede | 3 januari | Meisje! | |
| xkussie | 25/28 | Eerste | 10 januari | Meisje! | |
| Anais_ | 31/31 | - | .. januari | Meisje! | |
| Lotte_joy | 31/39 | Tweede | 30 december | Jongen! | |
| ASP | 28/27 | Eerste | 30 december | Jongen! | |
| Floor789 | 25/27 | Eerste | 31 december | Jongen! | |
| Lissjay | 32/32 | Tweede | 2 januari | Meisje! | |
| Blauwe_Stoel | 33/34 | Eerste | 3 januari | Jongen! | |
| SuperPannenkoek | 31/39 | Tweede | 11 januari | Jongen! | |
LiefsEmma, Motanah, Belle88, Doortje_16, Xinsia, Borboletas & Autumn87 - jullie zijn zo stil dat we jullie uit de tabel hebben gehaald. Mochten jullie nog meelezen of -schrijven, dan zijn jullie natuurlijk altijd weer welkom!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:26
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
93.83% gewijzigd
vrijdag 14 juli 2017 om 14:28
Gisteren weer gebeld naar de vk voor de uitslag van de nipt. Toen was er nog steeds niets binnen. Twee andere dames die dezelfde dag geprikt waren hadden hun uitslag allang ontvangen.
Net een mailtje ontvangen met daarin gelukkig een goede uitslag
eindelijk. @maanroosvis ook al iets ontvangen?
Ben nu wel opgelucht ondanks dat ik niet echt het gevoel had dat er iets mis was.
Mijn buik is al aardig gegroeid en heb net een bestelling positiekleding ontvangen, valt ook niet meer te ontkennen dus mijn omgeving weet het ook. Ondanks de buik nog maar een halve kilo aangekomen, zal dus wel vooral lucht zijn
Maandag hebben we een pretecho gepland. Nu kan ik me er eindelijk op verheugen en ben dan ook heel nieuwsgierig.
Met mijn 1e zwangerschap hadden we geen pretecho gepland. Toen was ik minder nieuwsgierig of het een j of m zou zijn. Misschien kwam dat ook wel omdat ik toen heel veel echo's kreeg ivm ziekenhuisopname.
Nu hadden we anders pas eind augustus onze kleine spruit weer kunnen zien.
Ben benieuwd hoe het hier uitpakt met het aantal blauwe en roze hartjes.
Succes voor de meiden die vandaag moeten!
Net een mailtje ontvangen met daarin gelukkig een goede uitslag
Ben nu wel opgelucht ondanks dat ik niet echt het gevoel had dat er iets mis was.
Mijn buik is al aardig gegroeid en heb net een bestelling positiekleding ontvangen, valt ook niet meer te ontkennen dus mijn omgeving weet het ook. Ondanks de buik nog maar een halve kilo aangekomen, zal dus wel vooral lucht zijn
Maandag hebben we een pretecho gepland. Nu kan ik me er eindelijk op verheugen en ben dan ook heel nieuwsgierig.
Met mijn 1e zwangerschap hadden we geen pretecho gepland. Toen was ik minder nieuwsgierig of het een j of m zou zijn. Misschien kwam dat ook wel omdat ik toen heel veel echo's kreeg ivm ziekenhuisopname.
Nu hadden we anders pas eind augustus onze kleine spruit weer kunnen zien.
Ben benieuwd hoe het hier uitpakt met het aantal blauwe en roze hartjes.
Succes voor de meiden die vandaag moeten!
vrijdag 14 juli 2017 om 14:38
Ik heb ook bericht gehad over de NIPT alles in orde! Ben zo opgelucht! Nu lekker plannen aan het maken voor de babykamer en gisteren de eerste kleertjes gekocht.
Mijn buik is behoorlijk gegroeit en die is ook niet te verbergen. Onze vrienden en familie weten het nu al vier weken dus hoef het ook niet verborgen te houden.
@lotte wat leuk dat jullie het inmiddels weten, snap wel dat het wennen is. Ik hoop op een jongetje en vriendlief wil graag een meisje. Omgekeerde wereld hier.
Mijn buik is behoorlijk gegroeit en die is ook niet te verbergen. Onze vrienden en familie weten het nu al vier weken dus hoef het ook niet verborgen te houden.
@lotte wat leuk dat jullie het inmiddels weten, snap wel dat het wennen is. Ik hoop op een jongetje en vriendlief wil graag een meisje. Omgekeerde wereld hier.
De essentiële dingen in het leven zie je niet met je ogen, maar enkel met je hart. - De Kleine Prins
vrijdag 14 juli 2017 om 15:11
Bij mij helaas nog niet:(
Lottejoy wat leuk dat jullie het al weten! Wij gaan zo richting onze pretecho. Vind t wel spannend!
Ik draag ook al anderhalve week mijn positiebroek. Rokjes en jurkjes pas ik nog wel mijn gewone.
vrijdag 14 juli 2017 om 15:43
oh wat leuk een jongetje , ik had dat toen ook dat ik niet wist wat ik kon verwachten na 2 meiden een jongen. maar een jongen is echt leuk hoor echt mama's kindjes zijn het. ik hoop dit keer wel een meisje want ik weet niet of ik wel 2 jongens aan kan hahaha. mijn ventje claimt mij heel erg niet op een vervelende manier ofzo maar ik ben zijn alles en met nog een jongen die dan ook zo is word het misschien wel lastig. maar goed we zullen het zien.
vrijdag 14 juli 2017 om 20:09
Gefeliciteerd Lotte_joy, wat leuk een jongen!
Vandaag bij de verloskundige weer naar het hartje mogen luisteren. Had een Centering Pregnancy bijeenkomst, was heel gezellig, leuke meiden allemaal. Verloskundige zei dat ze kon voelen dat ie goed aan het groeien is, baarmoeder lag in ieder geval al hoger dan bij de vorige keer bij hetzelfde aantal weken.. Waar of niet, ik ben weer even gerust gesteld, zo bang dat deze ook niet goed groeit.
1 augustus heb ik weer een echo in het ziekenhuis. 30 augustus pas een verlate 20 weken echo, omdat mn gyno de week ervoor met vakantie is. Andere gyno had ik op zich ook prima gevonden, maar hij wil voor ons dat we zoveel mogelijk met dezelfde gyno te maken hebben en niet steeds een andere, nou ja oke vooruit dan maar.
Met een jongen erbij heb je wel een mooie verdeling, toch Nx3?
Ga je het geslacht nog met ons delen ASP?
Vandaag bij de verloskundige weer naar het hartje mogen luisteren. Had een Centering Pregnancy bijeenkomst, was heel gezellig, leuke meiden allemaal. Verloskundige zei dat ze kon voelen dat ie goed aan het groeien is, baarmoeder lag in ieder geval al hoger dan bij de vorige keer bij hetzelfde aantal weken.. Waar of niet, ik ben weer even gerust gesteld, zo bang dat deze ook niet goed groeit.
1 augustus heb ik weer een echo in het ziekenhuis. 30 augustus pas een verlate 20 weken echo, omdat mn gyno de week ervoor met vakantie is. Andere gyno had ik op zich ook prima gevonden, maar hij wil voor ons dat we zoveel mogelijk met dezelfde gyno te maken hebben en niet steeds een andere, nou ja oke vooruit dan maar.
Met een jongen erbij heb je wel een mooie verdeling, toch Nx3?
Ga je het geslacht nog met ons delen ASP?
vrijdag 14 juli 2017 om 21:26
Gefeliciteerd Lottejoy!
Snap best dat je moet wennen hoor, lijkt me best normaal als je al een meisje hebt. Hoewel ik er zelf natuurlijk niet over kan meepraten.
En wat fijn de nipt uitslag Maanroosvis en Autumn, toch weer een opluchting.
Wij mogen over 1,5 week weer voor een echo en dan 11 augustus de 20 weken. Maar ik verwacht dat ze geslacht het bij die eerstvolgende echo wel kunnen zien. Heb gedroomd dat het een meisje was dus ben heel benieuwd!
Snap best dat je moet wennen hoor, lijkt me best normaal als je al een meisje hebt. Hoewel ik er zelf natuurlijk niet over kan meepraten.
En wat fijn de nipt uitslag Maanroosvis en Autumn, toch weer een opluchting.
Wij mogen over 1,5 week weer voor een echo en dan 11 augustus de 20 weken. Maar ik verwacht dat ze geslacht het bij die eerstvolgende echo wel kunnen zien. Heb gedroomd dat het een meisje was dus ben heel benieuwd!
vrijdag 14 juli 2017 om 22:18
Fijn dat tot nu toe alle nipt uitslagen positief zijn!
Lotte, wij hebben ook een dochter en hoop op weer een dochter. Ik begrijp je gevoel. Onbekend maar toch wat onbemind. Maar als jullie zoon er straks is, weet je direct hoe leuk het is (schijnt)
Wolkje, wat lief dat je naar mijn echo tijd vraagt. 14 AUGUSTUS
18u00.
Vandaag reguliere controle, hartje geluisterd.
Ik had gister een heel klein beetje oud bloed... En voel laatste dagen mijn banden wat oprekken... Dacht ik....ik heb een blaasontsteking!
Nadat ik het weet heb ik plots symptomen, raar gevoel bij plassen, meer aandrang, steken in mijn buik
Dus laat je urine gerust controleren bij minimale twijfel.
Morgen vertrek ik naar Nepal. Laatste 3 weken van mijn opleiding+1 week vakantie. En daarna diploma uitreiking!
Lotte, wij hebben ook een dochter en hoop op weer een dochter. Ik begrijp je gevoel. Onbekend maar toch wat onbemind. Maar als jullie zoon er straks is, weet je direct hoe leuk het is (schijnt)
Wolkje, wat lief dat je naar mijn echo tijd vraagt. 14 AUGUSTUS
Vandaag reguliere controle, hartje geluisterd.
Ik had gister een heel klein beetje oud bloed... En voel laatste dagen mijn banden wat oprekken... Dacht ik....ik heb een blaasontsteking!
Nadat ik het weet heb ik plots symptomen, raar gevoel bij plassen, meer aandrang, steken in mijn buik
Dus laat je urine gerust controleren bij minimale twijfel.
Morgen vertrek ik naar Nepal. Laatste 3 weken van mijn opleiding+1 week vakantie. En daarna diploma uitreiking!
vrijdag 14 juli 2017 om 22:31
Snelle, korte reactie; we hadden een mooie echo en hij lag al met zijn beentjes wijd:')
Ik hoopte stiekem op een jongen en had het gevoel dat het een meisje zou zijn. Daardoor duurde het even voor ik het geslacht zag. Ik dacht dat het mogelijk de navelstreng ofzo was, maar het was overduidelijk geen navelstreng...:')
Ik hoopte stiekem op een jongen en had het gevoel dat het een meisje zou zijn. Daardoor duurde het even voor ik het geslacht zag. Ik dacht dat het mogelijk de navelstreng ofzo was, maar het was overduidelijk geen navelstreng...:')
zaterdag 15 juli 2017 om 07:50
Lissjay, autumn een maamroosvis, was fijn dat jullie eindelijk de uitslagen hebben en dat ze goed zijn:)
Gertingeven, als jullie baby er goed voor ligt bij de echo moeten ze het wel kunnen zien.
Nx3 om wat jij zegt hoopte ik op een jongetje. Naar mijn idee zijn die liever voor hun mama en kunnen meisjes makkelijker katten.
Mamarjan goede reis! Waarom heb je de laatste drie weken daar?
Gertingeven, als jullie baby er goed voor ligt bij de echo moeten ze het wel kunnen zien.
Nx3 om wat jij zegt hoopte ik op een jongetje. Naar mijn idee zijn die liever voor hun mama en kunnen meisjes makkelijker katten.
Mamarjan goede reis! Waarom heb je de laatste drie weken daar?
zaterdag 15 juli 2017 om 13:24
Een jongetje asp, leuk!
Zowel manlief als ik hebben geen voorkeur, weet ook echt niet wat ik leuker zou moeten vinden eerlijk gezegd. Heb namelijk ook echt het idee dat wanneer het een meisje is het ook geen meisjesmeisje wordt, dat waren weinig jonge meiden van ons in de familie namelijk (dat kwam meer in de pubertijd) dus ik stel me ook niet in op paarden en jurkjes. Ook mijn neefje doet af en toe graag prinses Elsa na, dus tja...
Inmiddels al enkele dagen last van een rare verstopte neus zonder dat het echt een verkoudheid of zoiets is, voel me verder ook niet slecht maar tis gewoon heel anders en gek. Even gegoogeld (had ik misschien niet moeten doen), schijnt het vaker te kunnen voorkomen als je zwanger bent en het schijnt je hele zwangerschap te kunnen blijven...
hoop echt dat ik mezelf nu gewoon onnodig gek heb gemaakt en dat het gewoon iets tijdelijks is.
@ nipt, Fijn al die goede uitslagen! Kan wel geloven dat dat een geruststelling voor jullie is!
@ mamarjan veel plezier en geniet ervan!
Zowel manlief als ik hebben geen voorkeur, weet ook echt niet wat ik leuker zou moeten vinden eerlijk gezegd. Heb namelijk ook echt het idee dat wanneer het een meisje is het ook geen meisjesmeisje wordt, dat waren weinig jonge meiden van ons in de familie namelijk (dat kwam meer in de pubertijd) dus ik stel me ook niet in op paarden en jurkjes. Ook mijn neefje doet af en toe graag prinses Elsa na, dus tja...
Inmiddels al enkele dagen last van een rare verstopte neus zonder dat het echt een verkoudheid of zoiets is, voel me verder ook niet slecht maar tis gewoon heel anders en gek. Even gegoogeld (had ik misschien niet moeten doen), schijnt het vaker te kunnen voorkomen als je zwanger bent en het schijnt je hele zwangerschap te kunnen blijven...
@ nipt, Fijn al die goede uitslagen! Kan wel geloven dat dat een geruststelling voor jullie is!
@ mamarjan veel plezier en geniet ervan!
zaterdag 15 juli 2017 om 14:43
ja jongens zijn echt mama's kindjes en meiden trekken meer naar hun vader toe. en meiden zijn soms ook echt krengetjes hahaha.
mijn oudste dochter is echt geen meisje meisje. mijn andere dochter is wel echt een meisje meisje maar niet zozeer van jurkjes en rokjes die draagt liever een korte broek etc.
en mijn zoon kan ik heerlijk mee kroelen en doe houd ook echt van winkelen etc haha. verder is hij wel echt een jongen in zijn doen en laten. verslaafd aan alles wat wielen heeft en vooral motors
mijn oudste dochter is echt geen meisje meisje. mijn andere dochter is wel echt een meisje meisje maar niet zozeer van jurkjes en rokjes die draagt liever een korte broek etc.
en mijn zoon kan ik heerlijk mee kroelen en doe houd ook echt van winkelen etc haha. verder is hij wel echt een jongen in zijn doen en laten. verslaafd aan alles wat wielen heeft en vooral motors
zaterdag 15 juli 2017 om 16:45
Hier heb ik ook al een paar weken last van, wist niet dat dit ook een zwangerschapskwaaltje kon zijn.Awina schreef: ↑15-07-2017 13:24
Inmiddels al enkele dagen last van een rare verstopte neus zonder dat het echt een verkoudheid of zoiets is, voel me verder ook niet slecht maar tis gewoon heel anders en gek. Even gegoogeld (had ik misschien niet moeten doen), schijnt het vaker te kunnen voorkomen als je zwanger bent en het schijnt je hele zwangerschap te kunnen blijven...hoop echt dat ik mezelf nu gewoon onnodig gek heb gemaakt en dat het gewoon iets tijdelijks is.
zaterdag 15 juli 2017 om 17:15
Ik ook niet! Las dat het in het tweede trimester voorkomt:
https://www.google.nl/amp/www.brabbels. ... Ftpl%3Damp
https://www.google.nl/amp/www.brabbels. ... Ftpl%3Damp
zondag 16 juli 2017 om 15:00
Waar heb je die fb groep gevonden? Hier wilde verder helaas niemand op fb namelijk. Fijne zwangerschap en wat leuk een meisje.Maanroosvis schreef: ↑16-07-2017 10:26Hoi meiden,
Ik ga jullie verlaten. Ik schrijf ook mee met een geheime FB groep en kom daardoor weinig toe aan de viva groep. Een fijne zwangerschap gewenst. Wij verwachten trouwens een meisje.
zondag 16 juli 2017 om 16:10
zondag 16 juli 2017 om 16:22
Een geheime fb groep is echt niet zichtbaar voor je tijdlijn en je vrienden. Niet eens dat je lid bent. Alleen leden kunnen de groep en de reacties zien. De beheerder van de groep kan alleen vrienden toevoegen aan de geheime groep dus het enige is dat je wel even vrienden op fb moet worden met de beheerder.
Van Een besloten groep is wel te zien dat je lid bent, maar kan alleen de groep de reacties lezen.
Van Een besloten groep is wel te zien dat je lid bent, maar kan alleen de groep de reacties lezen.