Napraattopic deel 88
vrijdag 7 juli 2017 om 10:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 16 juli 2017 om 16:40
Er waren er meer die openlijk toegaven te hebben zitten googlen en daar viel ook niemand over. Googlen is trouwens ook niet verboden he.
zondag 16 juli 2017 om 16:43
Oh je mag maar op 1 forum posten, dat wist ik niet. En ja, ik weet dat het vivaforum nu verre van lekker werkt, dat weten de mods ook. Zowel de mods als ik kunnen daar weinig aan doen dus blijven zeiken heeft geen zin.
Je bent zelf een theepot
zondag 16 juli 2017 om 16:43
Dat zeg ik toch niet?
Maar zou jij hier dan nog steeds blijven posten als over zeg 2 maanden de boel hier nog steeds niet is verbeterd? En dat andere forum juist heel goed loopt?
zondag 16 juli 2017 om 16:47
Weet ik niet. Ik vind het ook niet zo'n boeiend vraagstuk eigenlijk, we zien het allemaal wel.
zondag 16 juli 2017 om 16:47
Allemaal op de brandstapel!Lady_Voldemort schreef: ↑16-07-2017 16:40Er waren er meer die openlijk toegaven te hebben zitten googlen en daar viel ook niemand over. Googlen is trouwens ook niet verboden he.
zondag 16 juli 2017 om 16:49
Ik vind Yas haar opmerking niet zo gek hoor.
Ik heb de OP van dat topic gelezen en het was duidelijk dat er met TO iets mis was of dat iemand een ander een hak wilde zetten.
Vanuit bezorgdheid ga je gegevens googlen. En kennelijk heeft iemand de politie ingeschakeld n.a.v. het adres. En ziet Yas dat er eerder een ambulance is geweest. Tja. Ik snap best dat mensen het internet opgaan n.a.v. zo'n OP.
Ik heb de OP van dat topic gelezen en het was duidelijk dat er met TO iets mis was of dat iemand een ander een hak wilde zetten.
Vanuit bezorgdheid ga je gegevens googlen. En kennelijk heeft iemand de politie ingeschakeld n.a.v. het adres. En ziet Yas dat er eerder een ambulance is geweest. Tja. Ik snap best dat mensen het internet opgaan n.a.v. zo'n OP.
zondag 16 juli 2017 om 16:53
Jezus. Waarom maken mensen ervan dat ik vind dat je maar op 1 forum mag posten?
Ik erger me niet eens zo erg aan de bugs hier. (muv de tijd bug nu, maar het is nou eenmaal niet handig als je iemands antwoord niet te zien krijgt)
Dus echt zeiken doe ik niet eens.
Ik zou alleen zelf geen energie meer willen steken in iets waar ik van weg ben gelopen omdat ik me er zo aan ergerde.
Dat is alles.
Ik erger me niet eens zo erg aan de bugs hier. (muv de tijd bug nu, maar het is nou eenmaal niet handig als je iemands antwoord niet te zien krijgt)
Ik zou alleen zelf geen energie meer willen steken in iets waar ik van weg ben gelopen omdat ik me er zo aan ergerde.
Dat is alles.
zondag 16 juli 2017 om 16:56
Nee joh, maak van je hart geen moordkuil.SinDudas schreef: ↑16-07-2017 16:53Jezus. Waarom maken mensen ervan dat ik vind dat je maar op 1 forum mag posten?
Dat is alles.
Ik verveel me de tyfus dus gooi het eruit!
Hup!
zondag 16 juli 2017 om 17:07
Het zal de toon en woordkeus zijn denk ik aangezien meerdere mensen het zo lazen.SinDudas schreef: ↑16-07-2017 16:53Jezus. Waarom maken mensen ervan dat ik vind dat je maar op 1 forum mag posten?
Dat is alles.
Je bent zelf een theepot
zondag 16 juli 2017 om 17:09
Je moet je wel eerst registreren enzo hè?
Niet dat je automatisch wordt doorgelinkt van hier naar daar.
zondag 16 juli 2017 om 17:16
Ik hoop dat het nieuwe forum loopt als een tierelier, heel snel knetterdruk is en vol staat met discussies waar de vonken vanaf vliegen.
Tegen die tijd maakt het weinig uit (voor mij) als het vivaforum vol gewiste offtopics en opdemannetjes staat.
Ik verwacht dat niet gelijk, dus ben hier ook niet gelijk weg.
Tegen die tijd maakt het weinig uit (voor mij) als het vivaforum vol gewiste offtopics en opdemannetjes staat.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 16 juli 2017 om 17:26
Ik zou willen dat ik daar van op zou knappen (vinnik voor hunnie dan weer sielug en trouwens, de meeste hunnies in mijn omgeving zitten er al leuk bij) maar lief dat je een poging waagde!
Ga maar rauw vlees met bloedranden in m'n bek proppen vanavond. Of waar is Skull, met z'n bloederige plaatjes.
zondag 16 juli 2017 om 17:31
Dit.feow schreef: ↑16-07-2017 17:16Ik hoop dat het nieuwe forum loopt als een tierelier, heel snel knetterdruk is en vol staat met discussies waar de vonken vanaf vliegen.