Napraattopic deel 88

07-07-2017 10:07 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik heb het topic nog een keer gelezen, geloof ook wel dat het echt is. Vond het in eerste instantie niet zo overkomen.
SuzanneSuus schreef:
16-07-2017 20:57
Waarom niet? Het is een forummer die volgens mij gewoon post zo her en der
Suus, even iets anders want de pb-functie werkt volgens mij al een poos helemaal niet meer. ;-)
Na lange tijd eindelijk goed nieuws, je-weet-wel is goed hersteld; als voorheen wordt 'ie nooit meer maar de laatste controles waren goed en de revalidatie gaat nu echt met sprongen vooruit dus meeste adl-handelingen leveren al weinig problemen meer op. Nog bedankt voor je goede raad en steun!!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Vergissing
oeps en weg gehaald
friezinnetje2014 schreef:
16-07-2017 21:18
Ik heb het topic nog een keer gelezen, geloof ook wel dat het echt is. Vond het in eerste instantie niet zo overkomen.

Het valt me op dat mensen zo vaak iets niet geloven. Alsof er niet de gekste dingen kunnen gebeuren in een mensenleven. Dan vraag ik me altijd af, heb je zelf nooit iets meegemaakt ofzo? Echt, truth is stranger than fiction.
MarindaH schreef:
17-07-2017 07:39
Het valt me op dat mensen zo vaak iets niet geloven. Alsof er niet de gekste dingen kunnen gebeuren in een mensenleven. Dan vraag ik me altijd af, heb je zelf nooit iets meegemaakt ofzo? Echt, truth is stranger than fiction.
Dit.
Ik weet dat ik soms te goedgelovig ben, ik kan me nauwelijks voorstellen dat je een fake-topic opent wat niet obvious absurd is, maar ik lees hier wel zo'n beetje het tegenovergestelde: als een onderwerp maar een klein beetje vreemd lijkt is de conclusie wel heel snel dat het een trol is.
Everything will be fine. Just not for you.
Week 21 van de Extremely Demotivational Calendar
Heb de eerste twee pagina's gelezen, maar lijkt mij gewoon echt?
MarindaH schreef:
Mee eens.

Over het algemeen ga ik er van uit dat een topic echt is, soms misschien niet helemaal omdat mensen de waarheid iets verdraaien ivm herkenbaarheid maar dan is de kern van hun probleem wel degelijk echt.
MarindaH schreef:
Yep, zelfde hier.
Life is short. Eat dessert first.
MarindaH schreef:
Hear hear.
MarindaH schreef:
Niet om het een of ander, maar de laatste tijd zie ik veel topics verschijnen wat bijna onmogelijk is. Maar als mocht je het normaal vinden dan ben ik liever een saaie muts.
Omdat er in de vakantieperiode vaak troltopics zijn vind ik het moeilijk om echt en nep te onderscheiden.
geneet van 't laeve
7102 schreef:
17-07-2017 10:11
Niet om het een of ander, maar de laatste tijd zie ik veel topics verschijnen wat bijna onmogelijk is. Maar als mocht je het normaal vinden dan ben ik liever een saaie muts.
Echt niets is bijna onmogelijk.
Baankje1 schreef:
Omdat er in de vakantieperiode vaak troltopics zijn vind ik het moeilijk om echt en nep te onderscheiden.
Wat dacht je van, bij twijfel niet lezen.
7102 schreef:
Het gaat niet zozeer om normaal vinden denk ik.
Iets kan best vreemd overkomen maar het oordelen dat het niet kan gebeurt wel vrij snel valt mij ook op.

Als ik zoiets lees dan reageer ik gewoon niet.
Klaar.

Soms levert een beetje vreemd topic een mooi gesprek op. Zoiets wordt dan vaak de kop ingedrukt als er zo getwijfeld wordt aan de OP.

Ook weer jammer.
Ginerva schreef:
16-07-2017 21:02
Ik wel, TO reageert naar mijn idee normaal en het is in mijn ogen plausibel dat dit gebeuren kan.

Edit, ik heb het even opgezocht maar de TO is al lid vanaf 2013 dat maakt het verhaal nog geloofwaardiger
Ze is is echt. Ik zie haar regelmatig posten.
Ik voeg me er even tussen.
Sinds gister heb ik dit (1) in de balk staan als ik op het forum ben. Dat het staat voor dat ik ergens gequote ben weet ik maar ik ben alles afgegaan maar het verdwijnt niet.
Heb ik te maken met een bug?
Baankje1 schreef:

Een trol die een topic bedenkt over verpest haar ben ik nog niet tegengekomen. Hoe zit je hoofd in elkaar als je daar meteen aan gaat twijfelen? Niet jij perse dus, maar twijfelaars in het algemeen.
Bobby-Pin schreef:
17-07-2017 12:52
Ik voeg me er even tussen.
Sinds gister heb ik dit (1) in de balk staan als ik op het forum ben. Dat het staat voor dat ik ergens gequote ben weet ik maar ik ben alles afgegaan maar het verdwijnt niet.
Heb ik te maken met een bug?

(4)
Nu heb ik (2) :D en ook die verdwijnt niet.
Bobby-Pin schreef:
17-07-2017 12:59
Leuk hè. :cry:
Bobby-Pin schreef:
17-07-2017 12:59
Ik heb (11) en die verdwijnen ook niet meer :(

Het bijft moeilijk mijn neurtische gedrag ten opzichte van deze nummertjes te onderdrukken :hyper:
Ginerva schreef:
17-07-2017 15:02
Ik heb (11) en die verdwijnen ook niet meer :(

Het bijft moeilijk mijn neurtische gedrag ten opzichte van deze nummertjes te onderdrukken :hyper:
Mij stoort het gelukkig niet, sta al een tijdje op (25)
What have we done....
nbk schreef:
17-07-2017 15:20
Dat is wel beter, ik zou willen dat het mij niet zou storen
nbk schreef:
17-07-2017 15:20
Ja, die (31) wil bij mij ook maar niet weg. :hyper:
De (2) is weer de hardnekkige (1) geworden, echt géén idee waar die (1) vandaan komt, alles al bij na gegaan maar verder de geschiedenis in kan ik niet dat is zoiets als een slecht labyrint, je komt steeds bij pagina 1 uit :-(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven