Februari 2009

10-06-2008 09:17 5254 berichten
Alle reacties Link kopieren
JOEHOE!!! We zijn zwanger en uitgerekend in februari 2009

Zin om mee te schrijven??
B12!! Gefeliciteerd met Jesse!! Hoera weer een mannetje erbij!! En Lein gefeliciteerd met Zoon!! (heb al op hyves gespiekt..) Leuke namen, allebei!!

Oooh ik leef zo met Summer mee!!

Hier ook na ruim 15 uur weeen ook een ruggeprik gehad (en eerst ook dat andere betadine-waar-je-zogenaamd-stoned-van-wordt-maar-wat-bij-mij-ook-niet-werkte-prikje) omdat het met die anderhalve cm niet op schoot.. Wel fijn om te lezen trouwens dat er meerdere mensen zijn die dit meegemaakt hebben..

En nu weer ontopic... Gek dat sommigen nu nog best lang misschien moeten wachten.. Ik ben nu echt in een ritme aan het komen, vandaag geen visite gehad, heerlijk een keuteldagje met kleine Sjaanie!! (ze lijkt sprekend op mij als baby.. arme vriend die ziet weinig van zichzelf terug behalve de vingertjes die overduidelijk niet van mijn genen afkomstig zijn). En als iok eerlijk mag zijn: ik heb het nu al gehad met die visite. De mensen die ik leuk en belangrijk vind zijn geweest (nou ja, een paar die nog komen die vind ik ook hartstikke leuk hoor) maar nu komt de serie 'we moesten echt een kaartje sturen, maar op visite hoef ik je eigenlijk niet' mensen er aan.. Maar goed, nog even doorbijten en dan hebben we dat ook weer gehad.. Misschien toch bij een volgende maar zo'n borrel oid.. Al vind ik dat ook weer niet zo persoonlijk..

En trouwens, als die kleine moet slapen, hoe doen jullie dat? Bij ons komt steeds het bezoek als ze eigenlijk net gegeten heeft en gaat slapen, dan leg ik haar het liefst in bed, terwijl het bezoek haar wel vast wil houden.. Ben ik raar als we haar dan gewoon boven laten liggen?

En weet iemand trouwens zo uit zijn hoofd wat een pak kraamverband bij de apotheek kost? Volgens mij is mijn vriend afgezet gister... Ik ben benieuwd.. Want hier ion het dorp is het 2,60 voor een pak van Heltiq en hij heeft ze in Rhoon gehaald bij de apo en daar was hetzelfde (!) pak 7,89.. Belachelijk he?!
B12 en Lein; gefeliciteerd met jullie zonen! De mannen zijn in opkomst nu!

Sjaanie, wij geven een babyborrel. Idd alles behalve persoonlijk (voel me ergens ook best een beetje lullig), maar die kraamvisite staat me zó tegen. Ook met de borrel komt de groep die je "dierbaar" is toch wel aan huis en dat is ook leuk. Maar die andere groep, die mogen gewoon allemaal in 1x komen. Wij laten de mensen meestal rond flesjes-tijd komen en dan zorg ik dat ik net met de fles begonnen ben, want ik wil niet dat iedereen het flesje gaat geven (behalve echt de opa's / oma's enzo) en daarna even kroelen met de visite. En dan naar bed. Zouden mensen niet kunnen op deze tijd, en Veerle ligt dan bijv. net te slapen, dan laat ik ze gewoon liggen hoor. Dan mogen ze gewoon even mee naar boven in het bedje kijken, maar ik ga ze er niet voor uithalen....

Veerle ligt trouwens al de héle dag te slapen. Is vannacht heeeeeel veel wakker geweest en nu hebben we haar voor iedere voeding al wakker moeten maken. Dat is zeker geen goed teken voor de komende nacht..................???
Hhhmm Konela, dat is idd een goed idee van die borrel zo doen.. Wij doen visite idd ook rond flesjestijd, alleen dat is de ene dag nog wel eens anders dan de andere... soms een beetje lastig plannen. 's nachts sliep ze in het bgein heel goed door, maar gingen we haar wakker maken omdat we dachten dat dat moest (om de 3 uur..) maar nu wordt ze uit zichzelf wakker om rond half 5/half 6 en dan heeft ze de laatste fles om 00.00/00.30 gehad...

Ai, de hele dag slapen.. idd geen goed teken, al heeft ze dat hier ook regelmatig en viel het ons alles mee de laatste paar dagen..
Sjeetje nog even en die tribune heeft echt uitbreiding nodig hoor. Gezellig.

Lein: Super gefeliciteerd met je zoon. Ik ben benieuwd of alles goed is gegaan en je lekker aan het bijkomen en genieten bent.

Summer: Top, eindelijk een ruggeprik. Die hadden we wel even eerder kunnen geven zeg. Zwaar hoor bij jou.

Fleur: Ik heb niet voor niks mijn motto. En ja, het is oppassen met mij. Al moet ik zeggen dat het deze keer wat minder is. Ik ben wat liever deze keer (nog niet gemerkt dan ) En de reden waarom ik op de tribune zit is natuurlijk vanwege Origineel en Ibbel van nov2007. En we kunnen met zn allen jouw bezoek nog wel herinneren. En inderdaad 5 van ons zijn alweer zwanger, leuk toch? Hoe is het met jouw en je twee meiden? Bevalt twee meiden een beetje want ik weer sinds gister dan ik ook weer een meisje krijg. Dus ook 2 meiden.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Ohja en trouwens idd, ik geef gewoon zelf dan de fles, geen zin om alle visite dat te laten doen, want ze is er 1 met gebruiksaanwijzing qua drinken (eerst standje 1, dan anar 2, halverwege een boer).. Nu ligt ze een beetje te krijsen.. ga snel troosten.. Het lijkt soms wel alsof ze haar bed niet leuk vind, op de arm is het dan prima, in bed niet.. is dat normaal?
Sjaanie, dat is denk ik de huidhonger??

Lein en B12 gefeliciteerd!! Summer, ik hoop dat je inmiddels de kleine in je armen hebt... pfoe wat een zware bevalling zeg...

Meld me ook met baby in buik. Heb alleen een onsmakelijk vraagje... Ik ben vandaag vanaf 10.00 tot nu al 4 keer naar de wc geweest om te poepen. Net of alles wat ik eet, er meteen weer uitkomt en ben niet aan de snelle. Nu heb ik al 2 keer op de wc gezeten met het idee dat ik moest, maar er komt niets, maar de druk blijft wel... heel vervelend.

Weet iemand wat dit is, of hoe dit op te lossen?? Alvast bedankt.

Groetjes Skoempie
Even wat aanmoedigingen... spannend hoor hier op de tribune!
Iedereen met een kleine lekkr in bed laten liggen hoor, jammer dan voor de kraamvisite, jouw kleintje en jouw gevoel erbij zijn toch het belangrijkst. En qua flesjes geven, ook doen wat goed voelt,. Ik vond dat erg moeilijk om aan een ander over te laten, ook gebruiksaanwijzing idd.

Skoepie: geen idee, misschien toch druk van baby op bekkenbodem of zo. Gewoon gaan zitten, bekken een aantal keer kantelen en komt er niks, dan niet. In elk geval niet gaan persen.
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!

Summers meisje is geboren!!!!!

Om 19.25 is ze geboren, 3590 gram!!!

Ben zo blij ben zo blij ben zo blij voor haar!!!
Wow, wat fijn dat Summers meisje is geboren!!! Dan ging het nog best snel na die ruggenprik toch? Geweldig! Fleurtje, is het nog wel op de 'normale' manier zonder pomp en dergelijke gelukt?

Ben echt blij voor Summer. Was even bang voor haar dat het net zo lang ging duren als na mijn inleiding. Fijn!

Lein ook gefeliciteerd!!!

****Iemand op de tribune thee en beschuit met muisjes??*****
Joehoe, weer een baby'tje geboren!!! Summer, gefeliciteerd, hoop dat alles goed gaatmet jullie!!!

Sjaanie > hoe laat krijgt Linn allemaal de fles? Hier om 7, 11, 13, 16, 19, 22, tussen 2 en 3 en dan weer om 7. Lukt ons niet om de laatste fles van 22 te rekken naar 00.00 uur, jullie dus al wel? Welke tijden zit ze dan? Veerle wordt echt steeds om de 3 uur wakker (tenminste, vanaf 19 uur, haha, overdag slaapt ze als een roosje...).
Joehoe, summer, gefeliciteerd met jullie meisje! Hopelijk viel t laatste stukje mee!
Summer had om vier uur drie cm ontsluiting. In drie uur tijd dus zeven cm. Erg snel dus! Kwartiertje persen en ze was er!

Voor zover ik weet is er geen pomp of wat dan ook gebruikt.
Summer GEFELICITEERD!!!! Pff wel een lange bevalling zeg! Maar idd het laatste stuk wel super snel! Hoe voel je je?!

Baby's die slapen blijven in de wieg!!! Hier ook genoeg rellen gehad met schoonfamilie omdat ze zoon niet vast mochten houden. 'iedere keer als ik kom ligt hij te slapen...' Ja jammer dan! Vriendlief vond het zielig voor z'n moeder en heeft toen toegegeven. Zat ik met een jankende baby en vriend ging 's avonds mooi de hort op. Beurt dus niet meer!!!

Skoempie ik weet ook niet wat het is.. Heb van de week ook wel gehad dat ik vaak moest met enorme krampen, niet leuk!

Bij ons ook een babyborrel. Maar volgens mij heb ik al eerder verteld waarom!

Sjaanie ik zou het nog even uitzoeken hoor dat is echt een belachelijk bedrag voor kraamverband!

Ben benieuwd wat de vk morgen zegt, omdat ik zoveel harde buiken heb. Toen ik 5 weken geleden 12 uur lang harde buiken had gehad wou ze wel kijken of ik al ontsluiting had maar dat vond ik ton een beetje overbodig. Maar nu... wil héél graag de 13d of 14de bevallen!!! (of later natuurlijk maar morgen nog niet..)

Kersverse moeders hoe vinden jullie het eigenlijk om moeder te zijn? En moeders van 2de kindjes gaat het ook goed zo? Ik heb echt het idee dat ik het allemaal niet ga redden straks de eerste weken.

(vermoeid, voedingen, vriend weer aan het werk)

Floor heel veel plezier morgen! Vond het heel raar om zoon in bad te doen zo'n klein lijfje dat pas nog in je buik zat! En ook zo mooi zoon was aan het huilen (koud natuurlijk met uitkleden) maar zodra hij het water ingleed werd hij helemaal rustig!

Fijne avond nog!
Barrel ik heb iets geloof ik niet helemaal meegekregen, maar wat is er morgen?!
Summer GEFELICITEERD!!!!!!!!! Was een lange weg, maar hoop dat je nu lekker kan genieten.

Ik ga me afmelden, ga morgen het ziekenhuis in en hoop ietsje! sneller te zijn dan summer

Manlief zal een krabbel hier plaatsen als het gelukt is.

Iedereen die nog moet.... succes!

Tot snel!!!
Bokito.... ik word ingeleid
Ohja.. sorry!!! Nou heel veel succes en sterkte, ik zal aan je denken!!!

Hebben ze bij jullie in het ziekenhuis geen Remifentanil of krijg je sowieso een ruggeprik tegen de pijn?

Ga nu écht slapen! Hopelijk heeft iedereen een goede nacht en slapen de babytjes even lekker door!
Yeahhhhhhh summer. Wat ontzettend fijn dat je het achter de rug hebt nu. Van harte gefeliciteerd met je lieve meisje
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
quote:Chica34 schreef op 11 februari 2009 @ 19:21:

Fleur: Ik heb niet voor niks mijn motto. En ja, het is oppassen met mij. Al moet ik zeggen dat het deze keer wat minder is. Ik ben wat liever deze keer (nog niet gemerkt dan ) En de reden waarom ik op de tribune zit is natuurlijk vanwege Origineel en Ibbel van nov2007. En we kunnen met zn allen jouw bezoek nog wel herinneren. En inderdaad 5 van ons zijn alweer zwanger, leuk toch? Hoe is het met jouw en je twee meiden? Bevalt twee meiden een beetje want ik weer sinds gister dan ik ook weer een meisje krijg. Dus ook 2 meiden.

Joehoeoeoeooe, ook een meisje! Leuk! Ook voor Chico, als jullie met zn allen pms hebben. Verheugt die van mij zich ook al op

Nee, twee meisjes zijn leuk! Vooral de kleertjes :-)
Barrel, succes morgen! Ik hoop op een iets sneller resultaat dan bij summer. Succes!!

Slaap lekker iedereen Ik ga er vroeg in, maak kleine om 4 uur wakker om nog iets te eten voor operatie, mag maar tot 5 uur en moeten om 10 uur pas in ziekenhuis zijn en om 11 uur geholpen. Dacht, dan toch maar eerder er wat te eten instoppen.
Meld me, met baby in de buik...

Jippie!!!

Meiden gefeliciteerd met jullie kleintjes! Geniet ervan!

Hier nog steeds niets, **snif snif**

Gister wel buikpijn, lichtjes, nu ook weer, maar that`s it..

Met schoonmoeder de stad in geweest, in de hoop dat bewegen door zou zetten, maar niets gebeurde.

Gehoopt op vannacht dat er wat zou gebeuren, maar tot nu toe alles rustig...

Gister in overleg met de vk besloten om maandag, indien nog niet bevallen, weer voor ctg naar t ziekenhuis te moeten. Dinsdag om 9 uur anders gelijk laten strippen.

Hooguit nog een weekje hier dus... (te lang)
.
Hallo meiden,

Ik dacht laat ik eens even kijken hoe het hier gaat! Gefeliciteerd voor hen die al bevallen zijn en succes voor de wachtenden. Vorig jaar zat ik er net als jullie bij (9e uitgerekend, 14e geboren), heel herkenbaar jullie verhalen.

Veel succes en geniet ze

ciao ciao
Barrel, zet em op vandaag.

Summer en Lein, jullie hebben het ook al achter de rug! Gefeliciteerd meiden.

Gaaaaaap, is het al 26 februari??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven