Februari 2009

10-06-2008 09:17 5254 berichten
Alle reacties Link kopieren
JOEHOE!!! We zijn zwanger en uitgerekend in februari 2009

Zin om mee te schrijven??
Hallo meiden!

Gefeliciteerd iedereen die bevallen is Ik ben kapot, maar geniet met volle teugen van onze dochter. Ze drinkt goed bij me en slaapt eigenlijk aan een stuk door. En wat is ze mooi .

Ik kom zeker snel terug voor foto's op Hyves en mijn bevallingsverhaal (of zeggen jullie nee bedankt.. ? ) Het was heftig, erg heftig zeg maar.

Gelukkig ging het einde ineens erg snel. Ben niet ingescheurd, geen hechtingen dus. Kwartiertje geperst, het was bizar hoe het ineens liep. Persweeën door de ruggenprik heen.

Nouja ik ga weer lekker liggen en laat me even helemaal verwennen komende tijd. Succes voor iedereen die nog moet bevallen!
Nou summer ik ben toch wel erg benieuwd naar je verhaal! (je moet het toch kwijt he)

enneuh......dat schelden en alles is heel normaal hoor.......bij de 1e ook gedaan.

hier verder alles ok. Ben bek en bek af, dus denk dat iker vanavond maar voreg in kruip. (alweer) 20.00 is tegnewoordig al een heleprestatie om op te blijven.

Maar heb gisteren wel een paar slokjes van m'n favoriete wijn gehad (lekkurrrr maar wel weer wennen aan smaak van alcohol) en heb, zoals ik graag wilde, knisperige croissants met filet op m'n kraambed gehad (wat er vervolgens helemaal onder zat, maar dat terzijde)

@Konela wat hebben jullie de kraam uiteindelijk nog als presentje gegeven?

Wij hebben een kookboek gekocht, want na uithoren bleek dat het 1 van haar hobbies was om samen met haar vriend, als ze samen vrij zijn, uitgebreid in de keuken te staan.
Dames, ik kijk mee vanaf de tribune (14 feb 2008 bevallen van 3e zoon).

NJB: leuke namen!!! Kate was onze meisjesnaam ook (onze namen nu: Bob, Jack en Scott...zag dat jij ook al een Jake had...beetje zelfde idee qua namen dus).

Dames geniet ervan of nog succes bij de bevallingen!!!
@ Summer, wil ook graag je verhaal horen hoor! Vind het altijd leuk om te lezen, die bevallingsverhalen!

@ Ringel, wilde eerst een mand maken (flesje wijn, bonbons, tijdschrift, etc) maar kwam tot de conclusie dat ik gewoon écht niet wist waar ze van hield! Dus uiteindelijk een fles rose met daaraan een Iris-bon, een kaart met een persoonlijk verhaaltje en een geboortekaartje. Dan kan ze zelf kiezen waar ze de bon aan besteed. En ik ga ook nog een brief schrijven naar de thuiszorgorganisatie dat ze medewerkers als onze kraamhulp echt moeten koesteren, want die zijn goud waard. Ik wil echt dat haar baas weet hoe ontzettend goed zij werkt (voor het geval ze dat nog niet weten...).
Haha Ringel, de carpaccio is niet aan te slepen hier nu... Hihi.. De supermarkt ziet ineens zijn omzet stijgen nu ik bevallen ben..

Net met de kleine weggeweest, gegeten bij schoonouders. Ging prima, alleen geen magentron daar dus flesje warm water meegenomen in thermoshoes, dat ging ook goed..

En vanmiddag de vrouw van het CB gehad: Linn is nu 3370, 200 gram boven haar geboortegewicht alweer..

Nou, nu ga ik snel slapen, want vannacht moeten we er weer uit he..
Morgen dames,

Hoewel morgen, eigenlijk nog midden in de nacht. Lig al vanaf half 2 wakker, vreselijk en dus toch maar even naar beneden.

Op dit moment kan ik alleen maar denken;

"wanneer kom je uit mn buik kleine smurf?!!"

Kortom, ik ben het beu!!!!!!!!!
Oh Lady.. Ik voel met je mee! (en ook met meike,loewyz en mientje!) Kunnen ze je niet eerder helpen? Ben je verhaal even een beetje kwijt.

Barrel heb je je meisje al in je armen?!

Ik ben ook al de hele week heel vroeg wakker vanmorgen was het 4 uur dat ik zag dt het pas 4 uur was... En daarna is het iedere keer 6 uur. Ik sniek dan maar naar beneden zodat ik nog een uurtje helemaal voor mezelf heb ;)

Als ik dit weekend niet beval gaan ze me maandag strippen. De vk zei wel dat dat alleen helpt als de baby er helemaal klaar voor is (en je lijf) maar het is iig iets om naar uit te kijken!

Ga even de hyvespagina bekijken!

Maar het is idd wel heel leuk als alle kersverse mama's hun verhaal daar neerzetten!
anoniem_70847 wijzigde dit bericht op 13-02-2009 06:49
Reden: klersvers?!
% gewijzigd
hey meiden even een korte update:

na af en toe wat steken bij het omdraaien vannacht (heb redelijk kunnen slapen) ben ik dan toch echt mijn slijmprop verloren... oke dat zegt natuurlijk ook nog niet alles... maar er is in elk geval IETS in gang gezet daar beneden...

Dus... ik ga voor het valentijnskindje
Slijmprop met of zonder bloed Loewyz?
Ibbel: met bloed!

Vorige bevalling verloor ik pas iets van bloed 5 uur na de eerste echt weeen en 5 uur voor de geboorte zelf...

Dus dit is wel soort van nieuw maar ja t zit in elk geval niet meer potdicht ofzo
Oh spannend Loewyz!!!

Summer wat heerlijk dat ze er eindelijk is en dat je zo ongeschonden bent van onder ;) Scheelt zó veel!

Zoon zegt nu eindelijk, 1 dag voor de uitgerekende datum mimi/bibi als we vragen wat er in m'n buik zit!

Hij is vanmorgen ook weer super lief dus ik kan er weer even tegenaan!
Spannend, ik had de vorige keer twee weken voor de bevalling een enorme slijmklodder zonder bloed, toen gebeurde er nog helemaal niks en twee weken later op zondagsochtends nog een keer mét bloed en de nacht erop is het op gang gekomen, maar de hele zondag had ik al wel buikrommels. Ik duim voor je dat het een valentijnskindje wordt. Vrijdag de 13e is ook weer zoiets...
Ooooh Loewyz, spannend!! Hoop dat het net als bij mij gaat (nou ja, totaaltijd iets sneller dan aub voor jou) want ik was m met bloed verloren en 10 minuten later waren er al regelmatige weeen..

Nu ff snel aankleden, opfrissen en dan komt er weer visite..
Goedemorgen,

Ook ik ben het helemaal zat, ik wil mn baby zien! Ben vandaag precies 41 weken, van mij mag het nu echt komen...

Vind nu zelfs vrijdag de 13e een prima datum, het maakt me echt helemaal niet meer uit. De 14e is het dochtertje van mn zus jarig, en zelfs die datum maakt me helemaal niets meer uit. Als het maar komt. Maar ja.....nog echt helemaal geen tekenen. Geen slijmprop, geen voorweëen, geen pijn, geen steken. Niets, nada, noppes.

Loewyz, sterkte! Hoop dat het bij jou doorzet!

Lady, voel met je mee!
Zo ik meld mij nog heel eventjes...

Vanaf vanmorgen half 6 weeen. Nu ongeveer om de 15 a 20 minuten. Hoe meer ik bezig ben, wandelen, opruimen etc, hoe sneller en pijnlijker ze achter elkaar komen.

Manlief is inmiddels onderweg naar huis. Kan nog wel 2 uur duren, maar is toch een stok achter de deur.

Zal proberen jullie op de hoogte te houden.

Ik ga voor een vrijdag de 13e kindje;-)
Meike en Loewyz, ik hoop echt voor jullie dat het door gaat zetten! Heel veel sterkte meiden!
Lady~ Spannend!!! Of het nu vrijdag de 13e wordt of valentijnsdag, allebei leuk! Maar ik hoop natuurlijk dat het een snelle bevalling wordt en dat je nog vandaag je hummeltje in je armen hebt.

Summer en Lein~ Gefeliciteerd!!!

Meike en alle andere wachtenden~ Sterkte met wachten. Het zijn nu echt de aller- allerlaatste loodjes!

PS. Er staan krentenbollen op de tribune voor wie wil!
Lady, dat doe je goed! Bezig blijven met klusjes doen, vooral niet gaan liggen. De zwaartekracht zorgt voor een extra stimulance.

Lekker juf, krentenbollen kunnen er nog wel bij. Heb jij ook nog wat slagroom? Mjum, daar ben ik echt helemaal verslaafd aan sinds een paar maanden.
Summer en Lein, gefeliciteerd!!!!

Summer, ik kan me er zonder verhaal al wel een voorstelling van maken. Schrijf het gerust hier op, maar ik doe even aan struisvogelpolitiek tot ik zelf geweest ben.

Lady, klinkt spannend bij jou! Veel succes, hopelijk vandaag nog een baby voor jou!!

Loewyz, ook al spannend!!

Ik ben er niet zo vaak als sommigen van jullie, maar ik houd jullie strak in de gaten hoor!

Hier is er ook gerommel aan de gang. Heb vanochtend om precies te zijn 3 weeën gehad. Niet zozeer dat ik ze weg moest puffen, maar toch vervelend. En heel herkenbaar vand e vorige keer.

Zegt helemaal niks, maar geeft wel hoop!

Jullie horen het als er wat doorzet. Maar heb er een hard hoofd in eigenlijk....

Nou ja, eruit gaat ie toch wel een keer. Toch?????
Proficiat voor de mama's die pas bevallen zijn.

Tessa heeft de laatste tijd snachts erg last van darmkrampjes.

Drink dan de fles niet goed. vervolgens heeft ze honger. Dus elke nacht zijn wij er 2 uur mee bezig om ons 'monstertje'' in bed te krijgen.

Voor de rest doet ze het heel goed.

Maandag bloed geprikt met er, bellen ze woensdag op dat het materiaal verloren is gegaan. Of ik effe op nieuw wil komen prikken

Ze hield ze er erg goed onder. Meteen maar bij de collega's langs geweest op de poli.

Voor terug in bed leggen zei de kh dat je de kruik op de plek waar ze ligt moet neer leggen. Wordt het een lekker warm holletje.

Je ziet tessa dan ook zuchten van tevredenheid als je er na het voeden in bed legt. Misschien een tip
geniet nooit met mate
Voor de tribune heb ik nog m&m s met pinda in de aanbieding.

en een dansje kan natuurlijk ook geen kwaad

geniet nooit met mate
@nellebelletje: leuke namen hebben je kids! haha, scott stond hier ook erg hoog, en mn vader heet bob....;-)
Dank jullie wel!

Vandaag of morgen, is maar 1 dag verschil.

Of een vrijdag de 13e kindje of een Valtentijnsbaby. (is manlief ook)

Heb bloedverlies inmiddels, weeën om de ± 7 minuten. Verloskundige ingelicht, als ik een uur lang om de 4 minuten zit weer bellen.

Ik blijf gewoon lekker bezig, des te eerder heb ik ons ventje straks in mn armen.

Liefs Lady
Lady, dat klinkt goed en dan zal het toch wel een vrijdag de 13-e kindje worden?? Sterkte!!!

Loewys...ook bij jou is het van start gegaan. Succes!!

Hier is alles rustig. Gisteren wat lichte krampjes maar nu echt helemaal niets meer dus heb nu de uitgerekende datum weer in mijn hoofd en dan moet ik nog een week. Pfff en dan te bedenken dat ik de afgelopen week al in slowmotion doorgebracht heb

Summer, wat fijn om te lezen dat je zo aan het genieten bent van je kleine meid. Hebben ze nog extra controles uitgevoerd naar de geboorte?
Wat een gerommel vandaag. Gewoon 3 dames. Zet hem op.

Hoe is de nacht gegaan Draakje en hoe gaat het vandaag. Nou als ik de naam van zoon zou zien in het ziekenhuis zouden bij mij ook tranen komen. Zwanger of niet, je kleine mannetje wil je gewoon behoeden voor zulke dingen.

Wat slordig dat ze het bloed kwijt geraakt zijn Kabouter. Lekker is dat zeg.

Vandaag is het hier erg gezellig. Zoon wil echt geen kant op, nou ja wel een kant op nl de verkeerde. Had hem net op bed gemikt, maar na 10 minuten vond hij dat hij lang genoeg geslapen had en weer naar beneden wil. Zucht. Zo maar een broodje eten en hopen dat het droog blijft. Gaan we nog even het dorp in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven