Helemaal het einde (rtl4)
maandag 17 juli 2017 om 21:42
Sneu voor Dean inderdaad. Ik denk dat Dean ook weinig leeftijdsgenootjes heeft daar. Op de school is hij denk ik een van de oudste.pussywillow schreef: ↑17-07-2017 21:33Jeroen vindt dat hij zijn rol als onverantwoordelijke ouder weer goed vervult. Nou wees er maar trots op. Groot kind. Sommige mensen worden nooit volwassen. Zielig dat Dean heimwee heeft. Hij is nog net te jong om zelf terug te gaan.
Je hoeft niet bang te zijn voor de dood. Als jij er bent is de dood er niet, ben jij er niet dan is de dood er.
maandag 17 juli 2017 om 23:14
Ik ben een meelezer, maar ik blijf me verbazen over die rug van Jeroen.
Las toevallig vorige week een artikel in de krant van iemand die een rugwervel had gebroken door een vallende tak. Deze persoon had 7 weken met een gipscorset rond moeten lopen en heeft veel pijn gehad toen ze weer moest gaan staan. Een andere had ook nog steeds klachten na een gebroken rugwervel.
Hoe is het dan mogelijk dat hij zo snel weer op de been is en zelfs kan tillen, sjouwen en trampoline springen???
Las toevallig vorige week een artikel in de krant van iemand die een rugwervel had gebroken door een vallende tak. Deze persoon had 7 weken met een gipscorset rond moeten lopen en heeft veel pijn gehad toen ze weer moest gaan staan. Een andere had ook nog steeds klachten na een gebroken rugwervel.
Hoe is het dan mogelijk dat hij zo snel weer op de been is en zelfs kan tillen, sjouwen en trampoline springen???
dinsdag 18 juli 2017 om 08:20
dat dus...
dinsdag 18 juli 2017 om 10:46
Ha..ha..het is toch wel een programma van uitersten. 2 luie kerels en 1 die energie voor 3 heeft en niet kan stoppen. Vrouwen die hun oudste kind ook nog geweldig vinden ( het kind in hem....hij bedenkt alle labels) tjonge jonge.. wat een bijdrage. Alhoewel pa pos wel de kroon spant. Maar het plezier dat kinderen yoga hebben, zou ik de rest ook gunnen. Vooral de van wichen kids leefden helemaal op bij weekendje weg. Op foto's van henzelf zie je veel verlaten woestijngebieden, of ze dat nou zo leuk vonden? Meiden hadden meer zin in de grote stad geloof ik. Jammer dat ze geen beter buren kontakt hebben opgebouwd, dat zouden ze eens bij fam Pos kunnen logeren.
dinsdag 18 juli 2017 om 11:03
Haha, inderdaad. Dat zal het zijn. Ik denk dat alleen de fam Pos het wel gaat redden met hun wijntjes.balderdash schreef: ↑18-07-2017 10:48De heimwee van Dean gaat uiteindelijk het excuus zijn voor de fam. Van Kooij om terug naar Nederland te gaan. Terwijl het stiekem gewoon is omdat ze ruzie krijgen met de yogavrienden / het geld op is / de yogaschool niet loopt..
dinsdag 18 juli 2017 om 11:11
Ik vind hem steeds irritanter worden. Sommige geintjes zijn echt leuk maar vaak zijn ze ten kosten van een ander. Vooral de kinderen zijn meer dan eens het doelwit. Hij wil ook altijd maar grappig zijn. Volgens mij is hij mega onzeker. Dat zag je goed bij het dansen.Blondie456 schreef: ↑18-07-2017 10:50Ik vind pa Pos wel een leuke vent eigenlijk. Kan zijn humor wel waarderen.
Eigenlijk vind ik hem een grote kleuter.
dinsdag 18 juli 2017 om 13:28
Drie grote kleutertjes die gingen eens op reis...
Onvolwassen mannen... ligt dat aan de opvoeding? Pos pa is inderdaad vast heel onzeker. Overcompensatie in grappig zijn. Addy overcompenseert in ijverigheid en Yeroen overcompenseert in relaxed en nonchalant overkomen, maar die is in no time zo gestressed als een gevangen aap als iets niet gaat zoals hij het wil.
Tot zover de psychologie van de koude grond voor vandaag
Onvolwassen mannen... ligt dat aan de opvoeding? Pos pa is inderdaad vast heel onzeker. Overcompensatie in grappig zijn. Addy overcompenseert in ijverigheid en Yeroen overcompenseert in relaxed en nonchalant overkomen, maar die is in no time zo gestressed als een gevangen aap als iets niet gaat zoals hij het wil.
Tot zover de psychologie van de koude grond voor vandaag
dinsdag 18 juli 2017 om 14:51
Ik moet toegeven, dat Addy eigenhandig dit huis heeft gebouwd vind ik heel knap en neem ik mijn petje voor af. Maar zijn plannen voor inkomsten vind ik onrealistisch.
Pa Pos vind ik heel irritant, met zijn zogenaamde grapjes en zijn spraakgebrek. En dan Ilona die dan weer helemaal onder de tafel ligt van het lachen..mjah
Jeroen vind ik een onverantwoorde man, heeft ie dan niets geleerd van het ongeluk. als in. doe er wat voorzichtiger mee? Of viel het dan toch uiteindelijk allemaal wel mee?
Ja, en toch kijk ik elke week..
Pa Pos vind ik heel irritant, met zijn zogenaamde grapjes en zijn spraakgebrek. En dan Ilona die dan weer helemaal onder de tafel ligt van het lachen..mjah
Jeroen vind ik een onverantwoorde man, heeft ie dan niets geleerd van het ongeluk. als in. doe er wat voorzichtiger mee? Of viel het dan toch uiteindelijk allemaal wel mee?
Ja, en toch kijk ik elke week..
Ozo.
dinsdag 18 juli 2017 om 16:07
Ik heb er een hard hoofd in of het huis van Addy de stormen gaat overleven. Zo stevig ziet het er niet uit met die paneeltjes als muren. Er is geen constructeur aan te pas gekomen die iets over de veiligheid heeft gezegd. Ik zie nergens iets van een draagmuur en alles is gespijkerd. Ik weet niet of ik erin zou durven slapen.
Ik vind hier dingen van.