Mode & Beauty alle pijlers

Welk ondergoed???

18-07-2017 06:44 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had altijd de slips van de Hema.
Na jaren gebruik zijn ze toch echt aan vervanging toe :(
Nieuwe gekocht, dezelfde maar helaas kwaliteit drastisch gekelderd!
Maar wat nu....?
Welk merk, wat voor soort ondergoed?
Een hipster is zo laag net boven de bilspleet, string lijkt niet lekker
Wil er geen fortuin aan uitgeven met uitproberen.....

Wat hebben jullie dames, (hema, c&a, h&m ,zeeman of iets anders!)
Waar zijn jullie wel én niet tevreden over??
Ik heb deze shorts van microvezel, met katoenen kruis.
Ze zijn er in verschillende modellen. (sweet angel)

http://www.microfiberboxershorts.nl/sho ... p-127.html
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Sloggi hipsters Sensual Fresh. Zijn iets duurder maar een paar keer per jaar krijg je de derde gratis. Ze gaan bijna niet kapot en je ziet ze niet zitten onder strakke kleding.
bloemenmeisje007 schreef:
18-07-2017 08:26
Zitten die niet laag?
Ik had vd zeeman, al een grotere maat zodat ik zeker wist dat t niet te klein was
Maar is maar net tot boven mijn spleet zeg maar
Niet charmant met bukken.....
Dan zorg je toch dat broek/rok hoger aansluit? Is mijn mening hoor, maar vind het sowieso niet charming als ondergoed zichtbaar is terwijl je aangekleed bent.
18-07-2017 09:52
Heb ik nog niet zien liggen! Heb je er een foto van?
Is het van katoen?
Ik heb altijd deze van de Zeeman: https://www.zeeman.com/nl/boxer-femme-av-000010382.html
Bevalt net zo goed als de boxer/hipster van Livera die ik eerder had (en die kostte 6 euro per set van 2 meer)

De invisible hipster is deze:https://www.zeeman.com/nl/dames-invisib ... 10671.html
Niet van katoen, maar bamboe-viscose
Bij de Hunkemöller kun je er 7 naar keuze uit zoeken voor €23, ik vind dat niet duur. Leuke kleurtjes, verschillende mogelijkheden (hipster, brazilian, string, slips, boxers) en gaan bij mij jaren mee.
Hier alles van Bonprix. Fijn prijsje en ik ben tevreden over de kwaliteit.

Iemand vroeg over ruilen? Ik heb wel eens wat terug gestuurd. Gaat hetzelfde als Wehkamp. Geen probleem.
Iemand al ervaring met dat mamboe-viscose?
Hoe t draagt en hoe t zich houdt na t wassen?
Tadderak30 schreef:
18-07-2017 13:44
Bij de Hunkemöller kun je er 7 naar keuze uit zoeken voor €23, ik vind dat niet duur. Leuke kleurtjes, verschillende mogelijkheden (hipster, brazilian, string, slips, boxers) en gaan bij mij jaren mee.
Oh echt?! Dat valt idd mee!
shift.delete schreef:
18-07-2017 12:41
Dan zorg je toch dat broek/rok hoger aansluit? Is mijn mening hoor, maar vind het sowieso niet charming als ondergoed zichtbaar is terwijl je aangekleed bent.
Vind ik dus niet fijn zitten de broek of rok hoog..... :(
Sloggi.

Regelmatig 3 + 1 - promoties
Net effe gekeken op hunkemöller voor due actie. Maar zoek toch meer iets v katoen
Weet niet of dat bamboe-viscose ook vergelijkbaar is?
18-07-2017 16:07
Net effe gekeken op hunkemöller voor due actie. Maar zoek toch meer iets v katoen
Weet niet of dat bamboe-viscose ook vergelijkbaar is?
Zijn beide natuurlijke materialen
“Don’t look back – you’re not going that way.”
wilma36 schreef:
18-07-2017 13:34
Ik heb altijd deze van de Zeeman: https://www.zeeman.com/nl/boxer-femme-av-000010382.html
Bevalt net zo goed als de boxer/hipster van Livera die ik eerder had (en die kostte 6 euro per set van 2 meer)

De invisible hipster is deze:https://www.zeeman.com/nl/dames-invisib ... 10671.html
Niet van katoen, maar bamboe-viscose

En hoe doe je dat met wassen? Er staat 30 graden bij, maar m'n ondergoed wil ik toch echt op 60 graden wassen.
MarindaH schreef:
18-07-2017 18:17
En hoe doe je dat met wassen? Er staat 30 graden bij, maar m'n ondergoed wil ik toch echt op 60 graden wassen.
Op 60??? Dan krimpt t toch gigantisch?
Ik heb van dat seamless ondergoed van de action, zowel gewone slips als boxers.
Zitten heerlijk, ik heb ze nu al anderhalf jaar en zijn nog steeds goed in vorm. Voor een leuk prijsje
pearle schreef:
18-07-2017 18:31
Ik heb van dat seamless ondergoed van de action, zowel gewone slips als boxers.
Zitten heerlijk, ik heb ze nu al anderhalf jaar en zijn nog steeds goed in vorm. Voor een leuk prijsje
Is niet van.katoen of wel?
Zeeman, de gewone witte. Mady heten ze geloof ik.
18-07-2017 18:27
Op 60??? Dan krimpt t toch gigantisch?

Nee joh, dan wordt het lekker schoon. Handdoeken en beddengoed, ook op 60 graden. 60 is geen 100 he.
Ik doe beddengoed, handdoeken én ondergoed zelfs op 90 ;-D Nog nooit iets gekrompen. Alleen hele frêle lingerie doe ik er niet bij.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
LaFolie schreef:
18-07-2017 20:14
Ik doe beddengoed, handdoeken én ondergoed zelfs op 90 ;-D Nog nooit iets gekrompen. Alleen hele frêle lingerie doe ik er niet bij.
Maar wordt toch ook schoon op 30/40 graden?
18-07-2017 20:17
Maar wordt toch ook schoon op 30/40 graden?
Ehm, nee. Pas boven de 60 gaan alle bacteriën dood. Voor beddengoed etc. echt wel nodig dus.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
18-07-2017 09:52
Heb ik nog niet zien liggen! Heb je er een foto van?
Is het van katoen?
ik heb er geen foto van helaas, maar het zijn niet die met bamboe waar iemand een foto van plaatste. ook niet van katoen, maar toch zitten ze erg lekker en broeien of zweten niet.
Don't cry, buy a bag and move on.
https://www.zeeman.com/nl/dames-invisib ... 04067.html

Deze is het
Don't cry, buy a bag and move on.
Hunkemöller, de boxers van 'gladde microkwaliteit'. Zie je niet onder kleding, pijpen krullen niet (zijn ze te kort voor maar wel lang genoeg om niet jouw derrière na zitten en weer op te staan te 'snijden' zoals bij katoenen boxers). Ze zijn 10,- p/stuk en er zit wat kant aan. Hiervoor altijd boxers van Sloggi maar die heeft dat model niet meer en de andere boxers van Sloggi vond ik niets (taille krult/pijpen krullen om/kruipt omhoog bij de billen/zichtbaar onder kleding).
LaFolie schreef:
18-07-2017 20:26
Ehm, nee. Pas boven de 60 gaan alle bacteriën dood. Voor beddengoed etc. echt wel nodig dus.
Ik was alles altijd op een kort (max 30min) programma op 30 graden. Ruikt altijd super fris en fruitig. Tot nu toe nog nooit aangevallen door een boosaardige bacterie.

Alleen schoonmaak doekjes enzo was ik heet, want dat zijn ranzige infectie bronnen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven