Zelfbruiner
dinsdag 18 juli 2017 om 19:42
Goedeavond,
Ik heb een erg blanke, witte huid. Nu weet ik inmiddels dat uren in de zon zitten weinig zin heeft. Ook kamp ik met een droge huid, dus eer dat ik een kleurtje opgedaan hebt is mijn huid al weer aan het vervellen. Nu vind ik het toch soms fijn om net een tintje te hebben en gebruik ik soms zelfbruiner. Nu ben ik zo bleek dat eigenlijk alles oranje uit valt.
Wie heeft dé tip van een goede zelfbruiner die niet vlekkerig is, geschrikt is voor een droge huid en niet oranje uit valt?
Ik heb een erg blanke, witte huid. Nu weet ik inmiddels dat uren in de zon zitten weinig zin heeft. Ook kamp ik met een droge huid, dus eer dat ik een kleurtje opgedaan hebt is mijn huid al weer aan het vervellen. Nu vind ik het toch soms fijn om net een tintje te hebben en gebruik ik soms zelfbruiner. Nu ben ik zo bleek dat eigenlijk alles oranje uit valt.
Wie heeft dé tip van een goede zelfbruiner die niet vlekkerig is, geschrikt is voor een droge huid en niet oranje uit valt?
dinsdag 18 juli 2017 om 19:48
dinsdag 18 juli 2017 om 19:52
Ik heb inmiddels wel flink wat ervaring met zelfbruiner (ben zonder spierwit, vind mezelf mooier met een kleurtje)
Ik zweer bij st tropez mousse en lotion. Normaal behoorlijk prijzig (€40 voor een fles), maar ze hebben deze ook heel vaak bij TK maxx voor €13
Hele mooie kleur, egaal, en slijt er ook mooi vanaf (geen lelijke vlekken)
Ik zweer bij st tropez mousse en lotion. Normaal behoorlijk prijzig (€40 voor een fles), maar ze hebben deze ook heel vaak bij TK maxx voor €13
dinsdag 18 juli 2017 om 19:54
Dat klinkt goed, thanks! Komt op mijn lijstje, iemand nog andere suggesties?
dinsdag 18 juli 2017 om 19:55
Waarom troep? Tegenwoordig gaan er veel verzorgende producten in. Zonnen en zonnebank is schadelijk ja, maar ik zie niet hoe zelfbruiner schadelijk kan zijn
dinsdag 18 juli 2017 om 20:03
Oh ja die gel is helemaal niet extreem donker ofzo. Gewoon normaal!Kerstfeest1998 schreef: ↑18-07-2017 19:51Van Loreal heb ik de summerlegs al gehad maar die viel erg donker uit gelijk, is dat met die gel minder?
Internagelaktisch
dinsdag 18 juli 2017 om 20:31
Hey, ik zocht er naar online, maar klopt het dat er geen verschil is qua sterkte/ lichte of donkere huid?Panda1987 schreef: ↑18-07-2017 19:52Ik heb inmiddels wel flink wat ervaring met zelfbruiner (ben zonder spierwit, vind mezelf mooier met een kleurtje)
dinsdag 18 juli 2017 om 20:54
dinsdag 18 juli 2017 om 22:06
Bondi Sands schuim!!
Eindelijk een zelfbruiner gevonden die NIET die walgelijke tangeur heeft. Deze zelfbruiner ruikt zelfs lekker (naar kokos)!
Met een tanning mitt en door het schuim krijg je nooit vlekken en oranje wordt het al helemaal niet.
Ik heb zelf de dark variant.
Ben zo blij dat ik deze ontdekt heb! Wil nooit meer wat anders
Eindelijk een zelfbruiner gevonden die NIET die walgelijke tangeur heeft. Deze zelfbruiner ruikt zelfs lekker (naar kokos)!
Met een tanning mitt en door het schuim krijg je nooit vlekken en oranje wordt het al helemaal niet.
Ik heb zelf de dark variant.
Ben zo blij dat ik deze ontdekt heb! Wil nooit meer wat anders
woensdag 19 juli 2017 om 20:32
Ik ben ook erg enthousiast over de zelfbruiner van Marc Inbane! Let erop dat je voldoende afstand bewaart tijdens het sprayen, anders wordt ie wel wat te donker. En goed uitsmeren met de handschoen die ze erbij verkopen (die trouwens supersuperzacht is
). Enige nadeel: deze spray heeft ook dat typische zelfbruinergeurtje... Maar dat is na 1 keer douchen wel weg, in tegenstelling tot de kleur: die houdt minstens een week bij mij!