Mode & Beauty alle pijlers

Zelfbruiner

18-07-2017 19:42 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedeavond,

Ik heb een erg blanke, witte huid. Nu weet ik inmiddels dat uren in de zon zitten weinig zin heeft. Ook kamp ik met een droge huid, dus eer dat ik een kleurtje opgedaan hebt is mijn huid al weer aan het vervellen. Nu vind ik het toch soms fijn om net een tintje te hebben en gebruik ik soms zelfbruiner. Nu ben ik zo bleek dat eigenlijk alles oranje uit valt.

Wie heeft dé tip van een goede zelfbruiner die niet vlekkerig is, geschrikt is voor een droge huid en niet oranje uit valt?
Hé, mooi wit is niet lelijk! :-D
Ik heb een gel van loreal, goed smeren en geen last van vlekken enzo :)
Internagelaktisch
Ik heb de Summer Revived van Dove, is een bodylotion met zelfbruiner. Ik vind hem erg fijn in gebruik en een mooie kleur bruin geven! Hij is subtiel en de kleur wordt opgebouwd i.p.v. in één keer.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Roelienn schreef:
18-07-2017 19:44
Hé, mooi wit is niet lelijk! :-D
Zeker niet, maar af en toe die net iets gekleurdere benen onder dat leuke jurkje is ook fijn!
Maaique schreef:
18-07-2017 19:47
Ik heb een gel van loreal, goed smeren en geen last van vlekken enzo :)
Van Loreal heb ik de summerlegs al gehad maar die viel erg donker uit gelijk, is dat met die gel minder?
Ik heb inmiddels wel flink wat ervaring met zelfbruiner (ben zonder spierwit, vind mezelf mooier met een kleurtje)
Ik zweer bij st tropez mousse en lotion. Normaal behoorlijk prijzig (€40 voor een fles), maar ze hebben deze ook heel vaak bij TK maxx voor €13
Hele mooie kleur, egaal, en slijt er ook mooi vanaf (geen lelijke vlekken)
Dr. Jetske huppeldepup heeft hier een paar blog over geschreven, lees vooral ook de commentaren, zij gebruikt het wel als beste keuze van de "kwaden" maar het blijft troep natuurlijk;)
LaFolie schreef:
18-07-2017 19:48
Ik heb de Summer Revived van Dove, is een bodylotion met zelfbruiner. Ik vind hem erg fijn in gebruik en een mooie kleur bruin geven! Hij is subtiel en de kleur wordt opgebouwd i.p.v. in één keer.
Dat klinkt goed, thanks! Komt op mijn lijstje, iemand nog andere suggesties?
fee90 schreef:
18-07-2017 19:53
Dr. Jetske huppeldepup heeft hier een paar blog over geschreven, lees vooral ook de commentaren, zij gebruikt het wel als beste keuze van de "kwaden" maar het blijft troep natuurlijk;)
Waarom troep? Tegenwoordig gaan er veel verzorgende producten in. Zonnen en zonnebank is schadelijk ja, maar ik zie niet hoe zelfbruiner schadelijk kan zijn
Kerstfeest1998 schreef:
18-07-2017 19:51
Van Loreal heb ik de summerlegs al gehad maar die viel erg donker uit gelijk, is dat met die gel minder?
Oh ja die gel is helemaal niet extreem donker ofzo. Gewoon normaal! :)
Internagelaktisch
Kruidvat zelfbruiningsdoekjes
Ik vind Marc inbane super, heb er pas kennis mee gemaakt maar het resultaat bij mij is echt mooi.
Gewoon de kleur die ik ook zou hebben na een paar dagen in de zon,
Marc inbane, kleurt zoals je anders ook bruin zou worden van de zon. Dat komt omdat de spray je natuurlijk pigment kleurt.
Panda1987 schreef:
18-07-2017 19:52
Ik heb inmiddels wel flink wat ervaring met zelfbruiner (ben zonder spierwit, vind mezelf mooier met een kleurtje)
Ik zweer bij st tropez mousse en lotion. Normaal behoorlijk prijzig (€40 voor een fles), maar ze hebben deze ook heel vaak bij TK maxx voor €13
Hele mooie kleur, egaal, en slijt er ook mooi vanaf (geen lelijke vlekken)
Hey, ik zocht er naar online, maar klopt het dat er geen verschil is qua sterkte/ lichte of donkere huid?
Handig topic!
Jarenlang was ik heel tevreden over de donkere variant van clinique. Zelfs voor m'n bruiloft gebruikt. Maar dit jaar... Ik doe alles hetzelfde maar het mooie resultaat blijft uit. Of er gebeurt niets, of te streperig. Jammer.
Kruidvat zelfbruinende notencrème. Kost weinig, bouwt ook op. Je krijgt geen diep Middellandse-Zee-bruin, maar waarschijnlijk past dat sowieso niet bij je.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Ik zelf heb ook een erg lichte huid en gebruik tegenwoordig de zelfbruiner van Rituals. Bevalt mij erg goed.
Ik heb drops van Collistar. Perfect!
Bondi Sands schuim!!

Eindelijk een zelfbruiner gevonden die NIET die walgelijke tangeur heeft. Deze zelfbruiner ruikt zelfs lekker (naar kokos)!

Met een tanning mitt en door het schuim krijg je nooit vlekken en oranje wordt het al helemaal niet.

Ik heb zelf de dark variant.

Ben zo blij dat ik deze ontdekt heb! Wil nooit meer wat anders :heart:
Sunkissed van Biodermal. Kleurt na 4-5 uur. En is mooi lichtbruin, niet oranje.
Je moet wel om de andere dag smeren ongeveer.
Bondi Sands blijft bij mij 7 dagen zitten! :yes:

Mits ik me elke dag goed insmeer met bodylotion en na het douchen deppen en niet vegen.
Rituals en L'Oréal
L'Oreal is bij mij regelrecht de vuilnisbak ingegaan.
Wat een vieze troep.
Ik ben ook erg enthousiast over de zelfbruiner van Marc Inbane! Let erop dat je voldoende afstand bewaart tijdens het sprayen, anders wordt ie wel wat te donker. En goed uitsmeren met de handschoen die ze erbij verkopen (die trouwens supersuperzacht is :heart: ). Enige nadeel: deze spray heeft ook dat typische zelfbruinergeurtje... Maar dat is na 1 keer douchen wel weg, in tegenstelling tot de kleur: die houdt minstens een week bij mij!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven