Minnaressen deel 36

19-07-2007 17:56 5104 berichten
Alle reacties Link kopieren
[Bewerkt door moderator, provocatie]

Vervolg Minnaressen
anoniem_53394 wijzigde dit bericht op 09-08-2007 09:35
Reden: Provocatie
% gewijzigd
quote:fairy1 schreef op 10 februari 2009 @ 20:12:

Daar val ik nou over Isolde. Je mag denken en doen wat je wilt, maar dat "het je allemaal niet zo boeit" zegt iets over hoe je in het leven staat. Toch wat aso ingesteld/ boeie hoe het met anderen gaat. Lekker makkelijk, dat dan weer wel.

Ik doelde hierbij op al die vragen over of hij wel trouw is aan mij, of hij tegen mij niet liegt etc etc.

Maar daar mag je ook best over vallen hoor....boeit ook niet.
Isolde, nee, daar val ik dan weer niet over, idd boeiend

Maar wel de nonchalance waarmee je over de zaken heenstapt, leugens en bedrog vergelijkt met het kauwgommetje op straat.
@isolde
quote:fairy1 schreef op 10 februari 2009 @ 20:22:

Isolde, nee, daar val ik dan weer niet over, idd boeiend

Maar wel de nonchalance waarmee je over de zaken heenstapt, leugens en bedrog vergelijkt met het kauwgommetje op straat.Ik lieg niet en ik bedrieg niemand. En natuurlijk heb ik me in het begin wel schuldig gevoeld. Maar na 4 jaar met een man die daar helemaal geen last van heeft denk ik daar niet meer dagelijks aan nee.
Fairy voor de leugens en bedrog moet je naar mijn inziens bij de GM zijn. In 9 van de 10 gevallen is het de GM die de minares verleid en niet andersom.

Ok de minares gaat er in mee maar wanneer je verliefd bent moet je wel heel sterk in je schoenen staan om keer op keer nee te zeggen, ik kon het niet in elk geval.

Ik heb het ook al meerdere keren gezegd, ik voel me ook niet schuldig tegenover de vrouw van mijn GM. Misschien komt dat ook wel omdat ik zo ontzettend verliefd ben en dat zulke dingen dan naar de achtergrond verdwijnen, ik weet het niet.

Ik zeg vaak genoeg tegen mijn GM dat hij eigenlijk niet kan maken wat hij allemaal doet, maar ja ook hij is verliefd.
[quote]Oostvogel schreef op 09 februari 2009 @ 01:21:

@ greys69: ik ken je niet..maar vind het fijn voor je, dat je een avondje ongedwongen hebt kunnen genieten ! Wat een bevrijding moet het haast geweest zijn ! Al is dus het woord haast hier niet geheel op z`n plaats in de vorm van tijd..haha als je snapt wat ik bedoel ? Zo kan het dus ook..herstel..zo zou het moeten zijn !

En kan me goed voorstellen, dat je in een 'hoezee' stemming hier zit te lezen en het allemaal een beetje negatief overkomt ?

Denk dat jij op een punt gekomen bent, dat je je ex.GM nu echt aan het loslaten bent ?

Het was inderdaad een bevrijding. Het was een ware verademing!

Ik ben al maanden bezig geweest met het afbouwen met mijn ex-NGM, maar ook al had ik maanden geen contact; steeds als hij mij benaderde ging ik uiteindelijk toch weer voor schut....

Stukje bij beetje is het gevoel voor hem afgebrokkeld, maar ik kan nu wel zeggen dat het echt wel een soort afkicken is geweest. Ben ook wel dwars door het verdriet gegaan en heb alle spoken opgezocht voordat ze mij opzochten, zoals ze dat altijd zo mooi noemen....

Natuurlijk is hij nog niet uit mijn gedachten. Wel uit mijn hart. Ik heb vanmiddag toch ook weer zitten vergelijken en de conclusie is toch steeds meer dat ik nu achteraf niet begrijp wat er nou eigenlijk allemaal zo leuk was....what is there to like aan een man die zo de boel besodemieterd en eigenlijk allebei zijn vrouwen zo veel verdriet aan doet.... Maar goed; ik ga geen betoog houden. Iedereen weet het ook eigenlijk allemaal heus wel. De een heeft alleen wat langer nodig dan de ander om het in te zien en er los van te komen... Took me a long time!!!!!

Het is zo waanzinnig fijn om de hele avond uren lang te kunnen bomen en dan ook nog eens plenty tijd te hebben om de sterren van de hemel te vrijen! Bij iemand te zijn waar je niet hoeft op te letten dat je met je lange nagels geen krabben op zijn huid maakt, bij wie je moet uitkijken dat er geen lippenstift of andere make-up sporen op zijn shirt terecht komen, etc. etc. etc. Er is werkelijk een wereld voor mij opengegaan! En ik was niet eens op zoek! Iemand waar ik heel veel van gehouden heb (en nog) heeft ooit tegen mij gezegd: als je een vlinder wil vangen, lukt het je niet maar als je je raam open zet, komt ie vanzelf...

Mijn raam stond gewoon open!
weetikveel als jullie zo verliefd op elkaar zijn waarom kiezen jullie dan niet voor elkaar? Als ik helemaal ondersteboven zou zijn van iemand dan zou ik niet meer met mijn partner kunnen samenleven. Seks hebben met mijn partner terwijl ik aan die ander denk, smerig. Kan me voorstellen dat je bepaalde vragen van mij niet "boeiend" vind Isolde. Je reactie zegt mij wel heel veel.

En weetikveel ik zou liever hebben dat mijn man naar een goede prostitué gaat dan dat hij een minnares neemt waar hij emotioneel een band mee krijgt.
Isolde, je bedriegt, samen met je minnaar, zijn vrouw.

Hij bedriegt haar toch niet alleen? Kan ie alleen maar met een ander doen, en jij bent blijkbaar de uitverkorene.

Weetikveel, jij spreekt jezelf lekker tegen. Eigenlijk vindt je dat je minnaar het niet kan maken en zeg je dat ook tegen hem. Waarom? Je voelt je toch niet schuldig? (ook niet tov zijn kinderen, die krijgen alles echt wel mee, geloof me)

Heeft ie al een huis gevonden, by the way, en weet zijn vrouw al hoe hij de boedel denkt te gaan scheiden?

Of blijf jij ook 4 jaar gezelli de stiekeme minnares van meneer?
[quote]puk69 schreef op 10 februari 2009 @ 09:53:

Hey Greys, nog steeds als twee pubers in de weer. Ik hoop het voor je. Zal leuk zijn als dit iets gezellig, leuks en verliefds gaat geven.

Ik duim voor je.

Lief van jou! Thx

En als het echt wat wordt (of liever gezegd: blijft) tussen ons as in dan spreken we een keer iets af om die fles champagne open te trekken!!!!!
quote:Greys69 schreef op 10 februari 2009 @ 20:53:

[quote]puk69 schreef op 10 februari 2009 @ 09:53:

Hey Greys, nog steeds als twee pubers in de weer. Ik hoop het voor je. Zal leuk zijn als dit iets gezellig, leuks en verliefds gaat geven.

Ik duim voor je.

Lief van jou! Thx Is dat niet een verkeerde emoticon Greys?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:weetikveel schreef op 10 februari 2009 @ 20:32:

Ik zeg vaak genoeg tegen mijn GM dat hij eigenlijk niet kan maken wat hij allemaal doet, maar ja ook hij is verliefd.Waarmee ik "eigenlijk niet kan maken" uitroep tot forum-understatement van het jaar. Gefeliciteerd, u kunt uw bokaal, de Gouden Reservebank, ophalen bij de plasgeitenbreier.
quote:dewit schreef op 10 februari 2009 @ 12:22:

[...]

Ik heb GM vorige week gesproken, het heeft me doen beseffen dat ik hem nooit zal vergeten. Een uurtje aan de telefoon en ik ben weer dagen van slag af. Ik weet zeker dat geen contact voorlopig echt het beste is wil ik hem ooit echt los kunnen laten. En dus doe ik mijn best iedere dag weer. Ik denk wel 30 keer op een dag, zal ik hem even smsen/bellen? En iedere keer doe ik het niet in de hoop dat ik er morgen maar 29 keer aan denk, en overmorgen maar 28 keer etc. etc.Zo zal het waarschijnlijk ook inderdaad gaan! Zo ging het in ieder geval bij mij... het wordt steeds makkelijker, stukje bij beetje komt er steeds meer afstand..... en dan:

zie jouw eigen subtitel!!!!!
quote:weetikveel schreef op 10 februari 2009 @ 20:32:

Fairy voor de leugens en bedrog moet je naar mijn inziens bij de GM zijn. In 9 van de 10 gevallen is het de GM die de minares verleid en niet andersom.

Het maakt toch geen reet uit wie nou wie verleid?Als 1 van de 2 nee zegt gebeurt er niks.

Ik zeg vaak genoeg tegen mijn GM dat hij eigenlijk niet kan maken wat hij allemaal doet, maar ja ook hij is verliefd.En weet zijn vrouw al hoe vreselijk verliefd hij is of heeft hij het juiste moment nog niet gevonden om het zijn vrouw te vertellen?
Of zou hij, ik roep maar wat, niet verliefd zijn Suup? Wat denk jij?
quote:Very Cherry schreef op 10 februari 2009 @ 21:24:

Of zou hij, ik roep maar wat, niet verliefd zijn Suup? Wat denk jij? Ik mag niet meer meedoen van ikkezelf want ik heb al 3 magnetrons gewonnen..
quote:fairy1 schreef op 10 februari 2009 @ 20:49:

Isolde, je bedriegt, samen met je minnaar, zijn vrouw.

Hij bedriegt haar toch niet alleen? Kan ie alleen maar met een ander doen, en jij bent blijkbaar de uitverkorene.

Nogmaals ik bedrieg niemand want ik heb geen afspraak met haar.

Hun huwelijk is hun pakkie an. Hij vind dat hij het kan doen voor zijn geweten. En ik geef hem niet geheel ongelijk.
[quote]Very Cherry schreef op 10 februari 2009 @ 21:04:[...]Is dat niet een verkeerde emoticon Greys? :-][/quote]Ja, jeetje wat een sukkel ben ik! Ben 3 dingen tegelijk aan het doen, gaat dus niet. En ik maar denken dat ik zo goed in multitasking ben dus... sorry Puk, wat ik bedoelde was natuurlijk:
nou er is wat geschreven sinds mijn laatste bezoek hier !

Wat een verschillende meningen allemaal ! En ja, alle schrijfsters hebben op diverse fronten gelijk !

Wil daar 1 ding over zeggen: 'wie zonder zonden leeft, werpe de 1e steen'...

ik durf mijn maandsalaris erop te zetten...dat er niemand, maar dan ook helemááál niemand, die 1e steen gooit !!!

En we zijn allemaal mens het kan iedereen overkomen !

Verliefd worden op een ander, terwijl je een relatie hebt.

Verder gaan met degene waar je verliefd op geworden bent om vervolgens zelf bedrogen te worden, omdat je lief het weer doet met de ex. die z`n ex, niet bleek te zijn !! Vervolgens door schade en schande wijzer geworden dénkt te zijn...om vervolgens vanuit een vriendschappelijke status wederom verliefd te worden en dit wederzijds blijkt te zijn op een GM....

Jullie vragen het je af, uiteraard...alle tegens en oordelen in de aanslag...En nee..ik ben niet egoistisch, verre van dat...maar ik ben wel mens ! En het is me overkomen !! Hoezeer ik ook een weldenkend, verstandig mens ben, die écht wel van zichzelf houd, zichzelf goed kan zien in de spiegel en tevreden is..die ook zelfrespect heeft...en toch...is het mij overkomen...All...the...way....!!! En ja...natuurlijk had ik het voor mezelf ook hééél anders in gedachten, gezien mijn eerder ervaringen.

Maar van het programma des levens, krijgt niemand een program !

@ isolde...ik denk dat de vele vragen die jij op je afgevuurd kreeg..niet uit nijd of wat dan ook was..maar Ziiion vraagt het zich af, omdat het zo onvoorstelbaar is ! En dat is het ook ! Beetje meer begrip (zeker op dit forum, daar kies je bewust voor je verhaal neer te zetten) voor degene die er géén begrip of minder begrip voor hebben. En nee...je hoeft je niet te bewijzen, maar snap wel dat jij daar zo op hamert....maar waarom dan de overige vragen afdoen met " boeiend "...?
quote:Oostvogel schreef op 10 februari 2009 @ 21:42:

@ isolde...ik denk dat de vele vragen die jij op je afgevuurd kreeg..niet uit nijd of wat dan ook was..maar Ziiion vraagt het zich af, omdat het zo onvoorstelbaar is ! En dat is het ook ! Beetje meer begrip (zeker op dit forum, daar kies je bewust voor je verhaal neer te zetten) voor degene die er géén begrip of minder begrip voor hebben. En nee...je hoeft je niet te bewijzen, maar snap wel dat jij daar zo op hamert....maar waarom dan de overige vragen afdoen met " boeiend "...?Omdat dat soort vragen niet boeiend zijn en de antwoorden al helemaal niet. Er spreekt een wantrouwen uit naar GM die helemaal nergens op slaat. En daarom heb ik geen zin om daar antwoord op te geven.
Vind je de antwoorden echt niet boeiend Isolde of wil je de antwoorden gewoon niet onder ogen zien..

Ik krijg bij jou verhalen altijd het idee dat je de relatie met je gm alleen maar lekker veilig vinden in stand houd omdat je zo geen "echte" relatie met alles er op en er aan hoeft te beginnen.

Daar kan ik me iets bij voorstellen hoor want ook ik heb geen zin in het gedoe van een "echte" relatie maar al helemaal geen zin in een getrouwde kerel..
Wat hij niet kan maken is dat hij bijna nooit meer thuis is en dat hij mij uitnodigd als zijn vrouw er niet is dat bedoelde ik er mee en er zijn nog zoveel van die dingen.

Het is ook echt niet netjes wat hij allemaal doet dat weet hij zelf ook wel, ik krijg soms het idee dat hij net zolang wacht tot bij haar de bom barst.

En ja ik weet het hij is een lafaard op dat gebied maar niet iedere man is even stoer.
Weetikveel,die uitnodigingen daar ga jij op in?

Jij gaat doodleuk bij hem thuis zitten/liggen als zijn vrouw er niet is?

Wel goed dat je weet dat hij een lafaard is dus hou er maar vast rekening mee dat het nog jaren kan duren voor hij het juiste moment heeft gevonden om zijn vrouw te vertellen dat hij eindelijk zijn grote liefde geeft gevonden en gaat verhuizen..
quote:dewit schreef op 10 februari 2009 @ 12:22:

[...]Ik heb GM vorige week gesproken, het heeft me doen beseffen dat ik hem nooit zal vergeten. Een uurtje aan de telefoon en ik ben weer dagen van slag af.Fijn dat je nu A hebt om je op te richten (dat meen ik) maar waarom er nou toch in Jezusnaam een uur aan de lulhaak gezeten moet worden met lullo, dat gaat mijn pet te boven. Waar moet je het nou nog over hebben? Of nee, ik wil het niet weten.
quote:isolde55 schreef op 10 februari 2009 @ 21:52:

[...]

Omdat dat soort vragen niet boeiend zijn en de antwoorden al helemaal niet. Er spreekt een wantrouwen uit naar GM die helemaal nergens op slaat. En daarom heb ik geen zin om daar antwoord op te geven.

Snap dat je het niet fijn vindt dat jouw GM hier zo gewantrouwd wordt ! Maar dat is ook logisch..de GM staat hier gelijk aan:

leugenaar, bedrieger, slappe zak, vent zonder ballen, etc.etc. Mensen, met name vrouwen, hebben het niet graag van doen met mensen die in die categorie vallen. Maar achter alles zit ook een ander verhaal. En dat ligt veel dieper dan hier geetaleerd kan worden. En bovendien boeit dát andere dan weer niet. Want enkel het bedrog staat op het netvlies. En overschreidt de normen en waarden. Tsjaa is ook wat van te zeggen. Maar als jouw GM totaal geen gewetenswroeging heeft en jij je er dan vervolgens ook niet meer druk over maakt...

Ja, wie zijn wij, toeschouwers/lezers dan??

Leven en laten leven...

Ik veroordeel niets of niemand, laat ik dat even voorop stellen.

Zal dan ook nimmer een steen kunnen werpen....
Jammer eigenlijk dat we hier alleen vrouwen aan het woord zien, die reageren op dit topic, als zijnde minnares, ex. minnares van een GM of de oppositie...Maar zou wel eens een GV aan het woord zien, die er een minnaar op na houdt !???

Of is zitten die verhalen <pagina 180 ofzo ???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven