Uitgerekend 15-28 februari 2018

06-06-2017 09:02 1048 berichten
Voor iedereen die is uitgerekend eind februari 2018 en het leuk vindt om mee te kletsen.
Een topic voor begin februari vind je hier: zwanger/uitgerekend-1-15-februari-2018/ ... #p27129175

:heart: = kloppend hartje
:duckie: = goede 20-weken echo!
Naam Leeftijd Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
Dido1983 33 1e 22 februari Meisje! :love: 3 februari bevallen! :heart:
Lovely_meghan 32 2e 27 februari Meisje! :love: 8 februari bevallen! :heart:
Sophie_16 29 1e 18 februari Jongen! :love: 15 februari bevallen! :heart:
Mini-m 28 1e 17 februari Jongen! :love: 17 februari bevallen! :heart:
LGCM 27 1e 17 februari Jongen! :love: 18 februari bevallen! :heart:
Pluis83 33 2e 19 februari Jongen! :love: 19 februari bevallen! :heart:
joshax 30 1e 14 februari Meisje! :love: 21 februari bevallen! :heart:
Rozegeranium 32 2e 20 februari Jongen! :love: 23 februari bevallen! :heart:
Polonaise 32 3e 26 februari Meisje! :love: 24 februari bevallen! :heart:
PioenroosjeAmy 29 1e 18 februari Jongen! :love: 24 februari bevallen! :heart:
Mirmirmir 33 2e 20 februari Meisje! :love: 27 februari bevallen! :heart:
Suikerwafel 28 1e 16 februari Meisje! :love: 1 maart bevallen! :heart:
Hannah90 27 1e 25 februari Jongen! :love: 1 maart bevallen! :heart:
Ballys 29 1e 26 februari Jongen! :love: 2 maart bevallen! :heart:
Schorpioentje 39 1e 18 februari Jongen! :heart: :duckie:
Zomerbloem23 28 1e 28 februari Meisje! :heart:
chocotofje 36 1e Meisje! :heart: :duckie:
Daar 26 2e 28 februari Jongen! :hug: 18-02-2018 Thijmen, in eeuwige herinnering :rose:
:hug: Yeti86
:hug: Ravenloos
:hug: Noonootje
:hug: Ashkyla
:hug: leyla18
:rose: Marilyn182

Rockabye, Mihoen, Loeske85, ELZ1992, Happymama123 & Mammaattvara - in verband met lange tijd niet meeschrijven zijn jullie uit de tabel gehaald. Mochten jullie weer in de tabel willen, zijn jullie uiteraard van harte welkom terug!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:50
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
76.66% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jeeeej kloppend hartje gezien! Volgens de metingen nu precies 8 weken, dus uitgerekende datum is 28 februari maar 9 augustus hebben we de termijn echo. Ben zo opgelucht! Schoonmoeder en moeder verteld dmv shirtje dat onze dochter aan had en reageerde erg leuk. Zaterdag m'n schoonzussen/zwager en 3 nichtjes vertellen en die week erna de zaterdag m'n schoonvader en z'n vrouw! Ben benieuwd. Ondanks dat ik geen werk heb reageerden de oma's erg leuk, erg blij om.
Hier vandaag ook weer een goede echo nu 9w4d.. zo blij!

Geen voorkeur als het hoe cliché ook maar gezond is :shame:

4 augustus mogen we weer spieken!
@Daar, gefeliciteerd met de goede echo!

@Ballys, jij ook!

@Hier, om 20.00 uur mag ik ook weer voor een echo gaan. Blijft toch spannend!
Daar top een goede echo!! En wat leuk dat je moeder en schoonmoeder enthousiast reageerden!

Minim ook goed nieuws!!

Ashkyla hoe was het bij jou?
Wat een goed nieuws allemaal van de echo's en ook benieuwd naar ashkyla!
Wij eind vd middag de eerste/ termijnecho . Wist niet dat ik zo zenuwachtig zou zijn!
Wat fijn om te horen over al die goede echo's! :)

Ik mag aanstaande dinsdag weer en krijg dan de termijnecho. Ben erg benieuwd!
Wat leuk dat jullie al weer zo snel voor de termijn echo mogen. Wij moeten even wachten, maar dat is vooral omdat we op vakantie gaan.

Gaan jullie NIPT doen, wij wel. Ik wil toch zo veel mogelijk zekerheid over de gezondheid.
Hi Dames,

Gisteren had ik een afspraak bij de vk. We kregen dan te horen of ze gedeelde zorg mochten verlenen met de gyneacoloog ivm overgewicht. Het was vooralsnog geen probleem.

Er werd ook een echo gemaakt en het was niet goed. Het vruchtzakje en mijn baarmoeder waren gegroeid tot 8 weken, maar het hartje was er met ongeveer 6 weken meegestopt. Mijn lichaam heeft dat helemaal niet gevoeld en nog steeds niet.

Mijn man en ik waren zo intens verdrietig, ik was zo overstuur dat ik niet eens naar huis kon rijden. Uiteindelijk zijn mijn ouders ons komen ophalen.

Vanmiddag moet ik naar het zkh, de gyneacoloog gaat dan kijken of het echt mis is. Voor nu zitten we nog even in spanning!
Wat een klote bericht Ashkyla, heel veel sterkte gewenst want het is super verdrietig als het misgaat :cry:

Hier vandaag de termijnecho, het is 9 weken en 3 dagen nu, 1 dag langer dan werd gedacht, en alles was goed. Hartje klopte en baby bewoog zelf een klein beetje.
Oh wat erg zeg ashkyla dat ze geen hartje hoorden. Hopelijk vanmiddag duidelijkheid voor je. Fijn schorpioen! Moet je trouwens volle blaas hebben voor de termijn echo? Lees overal wat anders en ben 10 weken als t goed is
@ash; wat erg om te lezen. Heel veel succes en sterkte vandaag. En je boft maar met zulke ouders. Echt heel lief van ze om jullie op te halen!
@ashkyla: wat naar bah!!! Zo verdrietig. Succes vanmiddag!

@mirmirmir: volgensmij geen volle blaas met termijnecho, hier hadden ze niks gezegd erover.
@volle blaas; ik heb nog nooit gehoord dat je een volle blaas moet hebben met een echo. Zowel interne echo als externe het is nooit gezegd.
@meghan: hier zeiden ze t bij 1e echo wel maar van de zenuwen kreeg ik amper wat binnen en moest steeds super nodig plassen dus geen volle blaas en ze kon t prima zien Haha
Ik had twee keer voor niks heel veel gedronken, was niet nodig zeiden ze pas ter plaatse. Zowel inwendig als uitwendig.
Update.

Het is dus officieel een miskraam. Dinsdag (was helaas eerder geen plaats) krijg ik een curratage. Wilde geen medicatie, want dat kan ik mentaal niet aan.

We weten wel dat we het niet opgeven. Het is even zwaar, maar we slaan ons er doorheen. Ook wij zullen ons wondertje krijgen.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne zwangerschap toe!

Voor nu zeg ik, tot ziens.

Liefs,
Ashkyla
Ach ashkyla, wat verdrietig zeg! Veel sterkte, ook met de curettage. En ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn!
Ashkyla wat ontzettend verdrietig nieuws. Sterkte...
@ash; wat vervelend. Heel veel sterkte de komende tijd.
Ashkyla wat verdrietig dat de vermoedens bevestigd zijn. Heel veel sterkte de komende dagen en hoop ook dat je snel weer zwanger mag zijn!
ashkyla, Wat een verdrietig nieuws. Veel sterkte!
Sinds gister heb ik onder in m'n buik bij bewegen steekjes.. zou dit bij een 2e zwangerschap al bandenpijn kunnen zijn?
Het is eerder de groei van de baarmoeder begreep ik. Dit had ik van de week ook, erg vervelend maar trekt vanzelf weer weg. De baby groeit nu 1 cm per week dus de baarmoeder moet ook meegroeien. Met een gewicht van 2 gram veroorzaakt de baby nog geen bandenpijn voor zover ik hoorde.
Jeeej hier goede echo! Uitgerekende datum blijft hetzelfde dus goed gerekend ! Heb 17 aug een extra echo aangevraagd om n nekplooi te kijken en geslacht!
Goedenavond dames! :cheer:

Ik heb al een hele tijd niet meer gekeken en meegelezen dus ik heb me net even vermaakt met iets van 8 pagina's...

Bij mij is de echo uiteindelijk geannuleerd en verplaatst naar deze ochtend. Vanochtend hebben wij gelukkig een klein mensje gezien! :heart: Om precies te zijn 9 weken en 6 dagen. Dus mijn uitgerekende datum wordt 1 dag later (17feb nu). Wat waren we blij! De uk was ook heel bewegelijk... de vk moest er zelfs een beetje om lachen. Was lekker met z'n armpjes aan het zwaaien en aan het drinken. :hihi: Geweldig om te zien.

En dus nu in het dilemma van de NIPT.
Wij neigen wel naar een NIPT test omdat ik het toch ergens wel wil weten...

Qua kwaaltjes kan ik nog steeds in mijn handen knijpen, want ik heb echt (bijna) nergens last van. Alleen die opgezette buik.... 😉

Hoe is het verder bij jullie allemaal?
Voor de dames die het al vertelt hebben... hoe hebben jullie dit kenbaar gemaakt aan ouders/zussen/broers/ familie?

( ik ga voor zover het kan weer een beetje meelezen elke dag.. want na 3 weken is het niet meer te doen.. wat een hoop berichten! :whut: )

Voor de mensen die helaas slecht nieuws hebben gehad, heel erg veel sterkte! :redrose:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven