Uitgerekend 15-28 februari 2018

06-06-2017 09:02 1048 berichten
Voor iedereen die is uitgerekend eind februari 2018 en het leuk vindt om mee te kletsen.
Een topic voor begin februari vind je hier: zwanger/uitgerekend-1-15-februari-2018/ ... #p27129175

:heart: = kloppend hartje
:duckie: = goede 20-weken echo!
Naam Leeftijd Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
Dido1983 33 1e 22 februari Meisje! :love: 3 februari bevallen! :heart:
Lovely_meghan 32 2e 27 februari Meisje! :love: 8 februari bevallen! :heart:
Sophie_16 29 1e 18 februari Jongen! :love: 15 februari bevallen! :heart:
Mini-m 28 1e 17 februari Jongen! :love: 17 februari bevallen! :heart:
LGCM 27 1e 17 februari Jongen! :love: 18 februari bevallen! :heart:
Pluis83 33 2e 19 februari Jongen! :love: 19 februari bevallen! :heart:
joshax 30 1e 14 februari Meisje! :love: 21 februari bevallen! :heart:
Rozegeranium 32 2e 20 februari Jongen! :love: 23 februari bevallen! :heart:
Polonaise 32 3e 26 februari Meisje! :love: 24 februari bevallen! :heart:
PioenroosjeAmy 29 1e 18 februari Jongen! :love: 24 februari bevallen! :heart:
Mirmirmir 33 2e 20 februari Meisje! :love: 27 februari bevallen! :heart:
Suikerwafel 28 1e 16 februari Meisje! :love: 1 maart bevallen! :heart:
Hannah90 27 1e 25 februari Jongen! :love: 1 maart bevallen! :heart:
Ballys 29 1e 26 februari Jongen! :love: 2 maart bevallen! :heart:
Schorpioentje 39 1e 18 februari Jongen! :heart: :duckie:
Zomerbloem23 28 1e 28 februari Meisje! :heart:
chocotofje 36 1e Meisje! :heart: :duckie:
Daar 26 2e 28 februari Jongen! :hug: 18-02-2018 Thijmen, in eeuwige herinnering :rose:
:hug: Yeti86
:hug: Ravenloos
:hug: Noonootje
:hug: Ashkyla
:hug: leyla18
:rose: Marilyn182

Rockabye, Mihoen, Loeske85, ELZ1992, Happymama123 & Mammaattvara - in verband met lange tijd niet meeschrijven zijn jullie uit de tabel gehaald. Mochten jullie weer in de tabel willen, zijn jullie uiteraard van harte welkom terug!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:50
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
76.66% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hahaha; als ik zou wachten tot de geboorte gaat het echt niet goedkomen. Ik ben nogal een mien twijfel en vind de neutrale kleertjes ook niet leuk. Dus ook deze keer wil ik het geslacht weten. Ik heb geen voorkeur. Een jongen is makkelijk, daar hebben we alles al voor. Maar een meisje is ook leuk, dan hebben we er van elk 1 :)
@ Noonootje en Ravenloos, wat verdrietig voor jullie :hug:

Hier was de echo woensdag helemaal goed. De baby was natuurlijk nog ienieminie, maar het hartje klopte druk! Heel fijn om te zien. Ik ben ook, zoals ik al dacht, wel wat dagen terug gezet. De verloskundige zei echter dat dit bij de termijnecho weer kon veranderen dus ik ben benieuwd! Ik zit nu in elk geval op 7,5 week. Ze hadden de afspraak verplaatst naar een locatie dichterbij, maar dat waren ze vergeten te vertellen. Hierdoor werden we tussen twee afspraken gepropt en werd het nogal een haastklus. Beetje jammer wel. De termijnecho staat gepland op 9 augustus.

@ honger, ik heb vooral een uurtje na het avondeten en 's nachts honger. Dat heb ik nooit! En verder heb ik echt heel veel trek in extra zoute friet met mayo. Niet te vaak aan toegeven dus, anders groei ik al voordat ik drie maanden ben helemaal dicht.

@ geslacht. Ik heb niet echt een voorkeur, maar ik denk dat het een jongetje is. Ik heb mezelf alleen nooit als een jongensmoeder gezien, dus ik vind het erg lastig om me voor te stellen hoe dat straks misschien zal zijn. Man denkt dat het een meisje is trouwens. We willen het geslacht wel weten. Ik vind het heel knap als je kunt wachten tot de geboorte! Daar ben ik zelf te nieuwsgierig voor :$
Wij hebben het vrijdag aan mijn schhonouders vertelt. Mijn schoonmoeder heeft een paar rotweken achter de rug met haar gezondheid en voor het eerst straalde ze weer. We hadden ze een nijntje boekje gegeven over logeren met voorin de vraag of hun kleinkind straks ook een keer mag logeren. Heel erg leuk
Vanmiddag gaan we het mijn ouders vertellen, ik weet niet zo goed hoe zij gaan reageren, mijn moeder is niet zo'n fan van mijn vriend maar we zullen het zien.

@geslacht tot ik zwanger was wilde ik exclusief meisjes, niks anders. En vanaf het moment dat de test twee streepjes aangaf is dit gevoel helemaal verdwenen. Ik denk nu zelfs dat het een zoon wordt en ben daar gelukkig mee. Mijn vriend wil het heeel graag weten, ik niet persee.

@honger ik heb echt zo veeel honger. Vooral s nachts. Ik probeer er niet aan toe te geven. Ik heb al overgewicht dus moet en hoef niet zoveel aan te komen. Eergisteren zag ik een reclame met een pizza erin, sindsdien alleen maar aan pizza gedacht. Normaal eten we dat nooit maar gisteren toch maar een heerlijke pizza gegeten. Normaal ben ik echt een zoetekauw maar nu wil ik alleen maar hartige (en vooral vette) dingen eten.
Fijn dat de echo goed was, zomerbloem!

@eten: ik heb echt alleen nog maar zin in ongezond eten🙈 vreselijk! En heb steeds een weeïg gevoel, dan weet ik niet of ik juist wel of niet wat moet eten. Heel irritant..

@geslacht: wij twijfelen nog of we het willen weten. Verrassing is erg leuk, maar ook leuk om uit te kunnen zien naar je zoon/dochter. Als we het zouden willen weten, zou ik het wel gewoon tegen anderen zeggen. Dat zou ik nooit geheim kunnen houden😬
Het maakt me trouwens echt helemaal niets uit wat het wordt.

@vertellen: wij hebben het nog niemand verteld. Wij gaan over 2 weken op vakantie en willen het daarna graag vertellen. Ben dan 11 weken. Ik kan nu eigenlijk al niet meer wachten. Het wordt ook steeds lastiger het te verbergen. Ben supermoe en heb s avonds echt al een opgezet buikje. Nog even volhouden!
Een vriendin vandaag; denken jullie al aan een tweede. Ik; nee, eigenlijk nog niet. :hihi:
@ballys: ik ben heel benieuwd hoe je moeder reageerde! Hoezo is ze niet zo'n fan van je vriend (als je het wil vertellen tuurlijk)

@geslacht: wij willen het ook weten en zullen t dan ook wel vertellen. Vind het toch wel handig met spulletjes kopen etc en ik kan t toch niet geheim houden als ik t zelf weet Haha
@voorkeur: stiekem nog een meisje.. we hebben in onze familie alleen maar meisjes dus kan me simpelweg een jongetje echt niet voorstellen.. m'n vriend is de laatste die z'n achternaam kan doorgeven dus opa hoopt gok ik erg op een jongen Haha.

@meghan: Haha leuk die vragen hè, ik kreeg die ook zo vaak de laatste tijd.

@moe: ik ben zooo moe en daardoor ook mega lui.. vind t echt verschrikkelijke Haha. Voor morgen maar bedacht dat ik de voortuin moet onkruid vrij maken zodat ik iig iets doe haha
Mijn moeder reageerde echt heel leuk. ze dacht dat wij geen kinderen wilde. Ze had echt dus niks door. Pas toen ze i love opa en oma sokjes zacht wist ze hoe laat het was

@daar mijn moeder vind mijn ex leuker en heeft er nog altijd veel moeite mee dat ik het uitmaakte. Dat hij continue vreemdging vergeet ze dan voor het gemak even :wtf: .
Leuk dat je moeder enthousiast reageerde ballys :)

zomerbloem mooi dat alles goed was maar wel jammer dat je ergens tussen werd gepropt. Hopelijk is er volgende keer wel meer tijd voor jullie.

geslacht, ik wil het geslacht heel graag weten, denk er zelfs aan geslachtsbepalende echo in te plannen op de 15 weken. Ben zo benieuwd :) Stiekeme voorkeur is een jongen, dat lijkt me zo leuk. Maar het is beiden goed en zolang het maar gezond is enzo he:)

moe, ik ben ook echt doodop. Net weer op het werk aangekomen en ik heb echt totaal geen zin en geen energie. Dat ze het hier niet weten, helpt natuurlijk niet. Nog even wachten tot de echo volgende week, daarna wil ik het op werk gaan vertellen.
Ben op vakantie met schoonouders. Dus zaterdag maar verteld. Ik kreeg staats de vraag of ik wijn wilde 😬. Die waren een beetje overdonderd en hadden het niet aan zien komen.

@voorkeur. Niet echt. Denken zelf nog een jongen en dat is prima.
Willen het wel weten. Wel zo makkelijk met spulletjes kopen. (Bijna alles is de deur uit)

Hier ook heel erg trek in patat met mayo 😂. Zelfs over gedroomd Haha.

Verder net als jullie heel moe. Maar goed. Hoort erbij.
Vanochtend weer afspraak bij de gyn gehad, gelukkig weer een kloppend hartje gezien! Zit nu op 8+1 weken, mooi op schema en het groeit goed (volgens de gyn). Pffff vond het toch weer heel spannend, twee nachten er voor heel slecht geslapen. Over anderhalve week mogen we weer voor een controle echo.

Wij houden het nog steeds voor ons en dat gaan we ook mooi volhouden tot na 12 weken....eerst kijken of het goed blijft gaan. Ook willen we niet weten wat het wordt, ik vind dit verassing toch wel erg leuk. En ik denk ook dat het alleen maar meer geld kost als je het vooraf weet, je gaat dan toch meer spulletjes kopen.

Ik zag trouwens dat mijn leeftijd nog ontbreekt in de tabel, dat is 33....weet alleen niet hoe dat er in gezet moet worden :facepalm:
Ballys wat een leuke reactie van je moeder!
Dido fijn, weer een goede echo! Weer en stapje dichterbij een goede zwangerschap, kan me goed voorstellen dat 't spannend is na al die miskramen.. Hopelijk eindigt dit gewoon met een gezond kindje!
Geslacht: wij laten het ook een verrassing. Je kan tegenwoordig al zoveel zien, dat we het leuk vinden dat dat nog een verrassing blijft.
@tabel: zag dat mijn leeftijd ook nog ontbreekt, ik ben 29.
Ik ben steeds zo duizelig en heb een lage bloeddruk 90/50. De verloskundige zei dat ik veel moest drinken en wat meer zout eten en dan het normaal was in het begin van een zwangerschap. Ik heb steeds het gevoel dat ik onderuit ga en voel me zo futloos. Iemand nog tips? Dat lichte gevoel in m'n hoofd is zo vervelend!

Gaan jullie de Nipt testen doen? Wij twijfelen heel erg. Bij de eerste hebben we het niet gedaan....Hoe resoneren jullie?
Rozegeranium heel herkenbaar, die duizeligheid! Helaas geen tips, behalve de standaard dingen als langzaam opstaan enzo..
Nipt : mijn man wil 't heel graag, ik twijfel want de kans op een afwijking is zo klein. Maargoed, als 't hem geruststelt is 't miss wel een goed idee :)
Pff zit nu op werk en heb echt nul motivatie.. Ben sowieso niet vooruit te branden terwijl ik normaal heel actief ben, herkennen jullie dat?
Dido mooi bericht!

Ja duizelig ook herkenbaar ja.. Ik ben ook lekker futloos.. heb er helaas geen tips voor.. behalve lekker mijn rust nemen af en toe..
En ja Sophie haha, dat had ik vanochtend ook getypt idd, echt totaal niet vooruit te branden.. en zou het liefst tegen mijn collega's van alles zeggen maar dat kan gewoon nog niet.

Nipt gaan wij wel doen..
Wij doen ook een nipt, dit hebben wij de vorige keer met slechte uitslag ook gedaan. De kans is klein (1 op 100 op mijn leeftijd) maar wij waren die wel die ene..
Fijn Weer de goede echo's! Hopelijk deze week geen naar nieuws!
En leuk dat alle ouders helemaa blij waren met t nieuws (kan ook haast niet anders)

Grappig elke x nieuwe mensen en daardoor komen dezelfde vragen ook weer terug!

Kwaaltjes: heeel erg moe en vaak misselijk. Probeer me steeds heel goed te houden op werk terwijl ik me slecht voel. Ik wil t daar pas na de uitslag nipt gaan vertellen denk ik. (Die ga ik dus doen! Ben 30+)

Schoonouders en ouders weten t al.

En qua voorkeur . Vooral dat t gezond is. Was de vorige x afwachten en de slechte combitest uitslag heeft m'n hele zwangerschap bepaald . Elke x nerveus dat er iets mis was. Bij 20 weken en ook bog voor geboorte . Gelukkig alles goed maar dat vind ik t aller belangrijkst . En jongensnaam hebben we al en meisjesnaam nog niet. Die heeft onze dochter gekregen.
Ik wil t wel weten. Vorige x na de 20 weken echo helemaa los gegaan met shoppen na alle tijd onzeker heid en heb daar nu ook alweer zin in!! Ben ook veeeel te nieuwsgierig ingesteld 😄
Aaaarg twee weken netjes in potjes geplast voor MvM, doet m'n vriend de poort deur op slot zodat ze de kratten niet om hebben kunnen wisselen..:(:(
Ah neee!! Doen ze nog een 2e ophaal poging? Of was alles v niets?
@dido: Haha wij wisten het geslacht vorige x ook al, maar eigenlijk pas echt los gegaan met shoppen na een paar maandjes.. hoe ouder hoe leuker de kleertjes gaan staan vind ik. En toen ik zwanger was vond ik het nog zo onwerkelijk dat ik niks durfde te kopen.. en hadden ook veel gekregen trouwens van m'n schoonzus die 3 dochtertjes heeft dus dat scheelt ook

@sophie: Aahh wat balen van de flessen!! Hopelijk toch nog een oplossing.
Pfff wisselslag van de flessen van mvm.. komt schoonzus zo langs.. gaan eigenlijk altijd in eetkamer zitten die uitkijkt op de straat.. en ga zo de flessen nog maar extra goed verstoppen.. zaterdag op verjaardag van schoonmoeder willen we t graag pas vertellen..
@ daar oh jee, misschien toch ergens anders zitten? Of haar met de rug naar het raam neerzetten?
@mir vriend kan vanavond iig nieuwe kratjes halen, die voelde zich ontzettend schuldig.. de oude moet ik zo lang zo koel mogelijk bewaren, maandag herkansing :)
Ik deel jullie gevoelens over werken. Ik ben zo futloos en zo verstrooid af en toe. En dan heb je redelijk vaak misselijkheid een zure smaak in mijn mond. Heel vervelend om het voor me te moeten houden. Maar we willen echt de tweede echo afwachten (dat duurt dus nog ruim 2 weken). Ik maak meestal lange dagen van 09.30-19.30 uur dus ik ben op gegeven ook op.

Ik doe helaas niet mee met MvM. Had het graag gedaan. We wonen op dit moment klein met geen voortuin en geen berging ofzo. Ik kan het dan gewoon nergens kwijt.

Ik vind het fijn om te lezen over de goede echo's en kijk elke dag even op het forum.
Gelukkig heeft ze het niet gezien.. terwijl we aan tafel zaten kwam t busje aan, maar volgensmij zag hij ons zitten want hij reed een stukje door en ging ook via de buren naar de containers waar ze achter staan.. deed hij vorige week niet (geen idee of t elke x dezelfde is eigenlijk) dus vond t wel heel netjes!

@sophia: fijn dat je vriend vanavond nieuwe kan halen! Alleen leuk de flessen koel bewaren zo met de warmte..

@echo: morgen zijn we aan de beurt.. ben echt onwijs zenuwachtig sinds vanmiddag..
Wij hebben vandaag de echo gehad. Ik had echt heel veel gedronken dus t kon gelukkig transabdominaal. We hebben het hartje gehoord en het was er 1! Erg leuk.
Ballys goed nieuws, leuk om te horen en zien hè!!

Succes en veel plezier morgen Daar!

Sophie balen!! Maar dan idd maar zo koel mogelijk houden en snel weer een poging!

Volgens mij zijn ashkyla en rockabye ook morgen toch voor de echo aan de beurt als ik goed kijk in die tabel? Op m'n telefoon gaat dat niet heel handig... Jullie ook veel plezier en succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven